Ik moet even lachen om alle reacties hoor Maar ik heb geen smeuïge verhalen helaas. We hebben wat gedronken en een uurtje zitten kletsen. Het was best gezellig, maar ik geloof dat er van allebei de kanten verder niets was. Dus na een uurtje zijn we allebei weer gegaan, haha. Hij had het er wel over dat hij in maart op strand af wil spreken (ik woon vlak bij strand). Nou ja, ik zie het allemaal wel.
Het was sowieso al lastig te plannen, hij heeft het druk met zn werk natuurlijk want hij is hier maar een paar dagen. Dus ik wist wel dat het geen avondvullend programma zou worden Ik was vooral benieuwd hoe het nu zou zijn om hem weer eens te zien. En ik vond het erg leuk om hem nu ook weer echt gezien te hebben. Maar het was wel duidelijk dat de klik van vroeger er niet meer is, haha. Maar ik denk dat ik daar op het moment niet voor open sta, omdat ik best een heftige tijd achter de rug heb met mijn scheiding. Maar ik had het idee dat het voor hem hetzelfde was. Leuk om elkaar te zien, maar dat is het.
Hij stelde wel voor om in maart weer wat te gaan drinken. En dat lijkt me wel gezellig, dus we zien wel hoe het contact blijft. Maar waarschijnlijk zal hij gewoon een vriend blijven en niets meer. De voorpret was in ieder geval spannender dan de ontmoeting
Ik herkende hem trouwens meteen aan zijn houding, dat was wel apart. We hadden bij het station afgesproken en hij stond er al, met zijn zijkant naar me toe. En ik zag gelijk dat hij het was. De rest was uiteraard wel veranderd in de jaren, maar dat geld voor mij ook