WithinYuuri schreef:Vanaf 7 november is de Essence kalender online verkrijgbaar
Dacht in de kruidvat folder te zien dat er een alleen online logo bij stond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:De yankee candle adventkalender is uitverkocht :’( nu weet ik niet welke ik wel wil
Littera schreef:Sorry dat ik inbreek, maar ik heb de adventkalender van de Rituals (de goedkopere) gekregen en de hele kamer waar hij staat ruikt nu naar Rituals.Hebben andere mensen met deze kalender dat ook of moet mijn vriend even kijken of er iets stuk is? (Ik wil er zelf niet in kijken, ik houd te veel van verrassingen.
)
LisaFaded schreef:Littera schreef:Sorry dat ik inbreek, maar ik heb de adventkalender van de Rituals (de goedkopere) gekregen en de hele kamer waar hij staat ruikt nu naar Rituals.Hebben andere mensen met deze kalender dat ook of moet mijn vriend even kijken of er iets stuk is? (Ik wil er zelf niet in kijken, ik houd te veel van verrassingen.
)
Hebben wij ook, alle cadeautjes zijn er uit gehaald en terug in gestopt en er is niks lek.
rockwitch schreef:Ik wilde heel graag voor mijn vriend die met speciaal bieren kopen, maar niet voor 70,-. Hij is zelf brouwer, dus speciaal bier is hier altijd wel in huis, maar vond het wel een leuk cadeau. Nou ja dan drinkt ie zijn eigen bier maar op haha.
HorseTimeXL schreef:rockwitch schreef:Ik wilde heel graag voor mijn vriend die met speciaal bieren kopen, maar niet voor 70,-. Hij is zelf brouwer, dus speciaal bier is hier altijd wel in huis, maar vond het wel een leuk cadeau. Nou ja dan drinkt ie zijn eigen bier maar op haha.
O is dat toevallig via HOPT? Ik wil dat voor mijn vader kopen
x_Jeanine_x schreef:Ik heb voor mijn vriend en mij de merci kalender gehaald bij de aldi