Cayenne schreef:Onze wasmachine vreet sokken
Effe in de rubberen rand die de deur afsluit kijken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arashah schreef:een tip voor iedereen die het haat om hun dousche te poetsen, en zeker als de wand nog uit glas bestaat ook. Wat ik doe is de kalkspray (of wat anders waarmee je poetst) mee in de dousche nemen als je wilt douschen, ik was mijzelf en spray mijn dousch met kalkspray (hier hebben we zeer veel kalk). ik boen kort erover en dan spoel ik het af met water. ik ben daarna ook klaar met douschen![]()
twee vliegen in 1 klap
Arashah schreef:een tip voor iedereen die het haat om hun dousche te poetsen, en zeker als de wand nog uit glas bestaat ook. Wat ik doe is de kalkspray (of wat anders waarmee je poetst) mee in de dousche nemen als je wilt douschen, ik was mijzelf en spray mijn dousch met kalkspray (hier hebben we zeer veel kalk). ik boen kort erover en dan spoel ik het af met water. ik ben daarna ook klaar met douschen![]()
twee vliegen in 1 klap
Lous schreef:Ik heb ook zo'n Karcher Window Vac gehad, maar ik vond het echt een onding. Allemaal strepen.
En ja ik gebruikte het orginele Karcher Window Vac schoonmaakmiddel erbij.
Dan maar weer gewoon met water, spiritus, een zeem en een trekker. Streeploos en schoon.