"Uitgaan" met jongen, wat tegen ouders zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nowylover

Re: "Uitgaan" met jongen, wat tegen ouders zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:00

Ach TS ik ben zo vaak 'vergeten' door mijn vriend. Boer en springt ook als loonwerker bij. Hoe vaak er wel niet ruzie is geweest omdat hij weer eens niet is op komen dagen. En ondertussen zijn we ruim 4 jaar samen en wonen ook al een jaar samen. Het hoeft dus niet gelijk hopeloos te zijn, omdat hij je een keer is vergeten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:05

At the end, boer of geen boer, TS mag toch zelf bepalen wat ze ermee doet en wat ze er van vind? TS, ik zou op je gevoel afgaan, als je hoofd en je gevoel echt compleet tegenovergesteld denken zou ik er een tussenweg in proberen te vinden :) Soms kan alleen je hart volgen best wel kwetsend zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:07

Lieshorses schreef:
At the end, boer of geen boer, TS mag toch zelf bepalen wat ze ermee doet en wat ze er van vind? TS, ik zou op je gevoel afgaan, als je hoofd en je gevoel echt compleet tegenovergesteld denken zou ik er een tussenweg in proberen te vinden :) Soms kan alleen je hart volgen best wel kwetsend zijn. :)

Oh dat absoluut! Ik reageerde alleen op de commentaren dat de knul in kwestie haar niet speciaal genoeg zou vinden. Tis wel weer bokt door de bocht om dat door 1 niet gestuurd appje te beoordelen. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:10

Ben ik met je eens :j Totdat ze zelf over hun oren verliefd zijn en een keer genegeerd worden op Whatsapp. Geloof me maar, die blokkeren meneer ook echt niet hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:13

Poe Poe, wat een oordelen weer. Mensen die zelf boer zijn of loonwerker of medewerker weten dat 'een appje van een halve minuut' soms echt gewoon niet kan. Als je bezig bent met balen wikkelen of balen halen, heb je ogen in je voor en achterhoofd nodig en kun je niet 'ff appen'.

Merk zelf ook dat daar totaal geen begrip voor is. Heb soms halve dagen dat ik er niet op kijk, als ik bijvoorbeeld aan het maaien ben. Moet je op zoveel dingen tegelijk letten dat appen dan echt even niet kan...

Misschien voelde hij zichzelf wel heel banketstaaf, schaamde hij zich en heeft pas later weer gereageerd.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:20

Het gaat toch niet om de hele dagen appen? Snap dat daar geen tijd voor is. Dat is logisch.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:22

Zoals sommige van jullie misschien weten werk ik nu bij Etos, en op drukke avonden kan ik ook echt geen seconde op mijn telefoon kijken. Is toch niet raar als je aan het werk bent?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:26

Lieshorses schreef:
Zoals sommige van jullie misschien weten werk ik nu bij Etos, en op drukke avonden kan ik ook echt geen seconde op mijn telefoon kijken. Is toch niet raar als je aan het werk bent?

Zeker niet. Zegt volgens mij ook niemand.

Iets afspreken met iemand en die afspraak niet nakomen en diegene dus laten wachten en wachten. Dat vind ik wel raar. Als ik met mijn vriend of een vriendin afspreek om 7 uur en om 8 uur is er nog niemand en ik hoor niets? Dan raak ik ongerust. Plus dat m'n vrije avond weg is omdat ik zit te wachten op iemand die niet komt opdagen. Heb wel wat beters te doen. :D

Ik vind het raar dat sommigen het gewoon vinden om niet op te komen dagen op afspraken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 11:28

Jildau schreef:
Het gaat toch niet om de hele dagen appen? Snap dat daar geen tijd voor is. Dat is logisch.

De jongen heeft de dag erop netjes excuus aangeboden. Voor hetzelfde geld zijn ze tot heel laat bezig geweest en wilde hij haar niet storen, of wat ook in de kneustijd wel gebeurd is dat ze gewoon doorgaan s nachts. -O-

Voor sommige beroepen en bezigheden is er echt geen tijd om uitgebreid te reageren of uberhaupt je telefoon te lezen. Ik weet van loonwerkers die soms veel eerder moeten beginnen als teveel werk en te slecht weer op komt. Wordt planning zo omgegooid.

Bericht regelmatig met een goede vriend, die werkt in ploegendienst als voorman. Telefoon mag hal niet in. Die leest wel maar reageert regelmatig niet of alleen met een duimpje. Heb wel eens gevraagd over het waarom. Dan zit hoofd bij werk dat gedaan moet worden, op wc snel even telefoon aan kijken en weer weg. Alleen in pauze is er soms wat meer tijd maar vaak zijn ze dan met collegas aan het bepalen wie wat gaat doen.en mannen zijn daar toch anders in dan vrouwen.