En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 20:06

@Adamootje: Ik doe het voor mezelf.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

FemkeVH

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:17

De update die je nu schrijft herken ik (alweer) heel erg!
Dus ik probeer je het advies te geven die in mijn situatie wel degelijk heeft geholpen (ook al leek de situatie hopeloos).
Je schrijft dat hij vind dat jij hem terug moet winnen, dit was bij mij ook het geval. Echter vond ik dit helemaal niet op z'n plaats. Toen heb ik de situatie hoe moeilijk het ook was laten gaan, en afstand genomen. Ben mij op mijn eigen leven gaan focussen en dingen gaan doen waar ik plezier uit haalde.
Na een aantal maanden (het waren er een stuk of 4) begon hij in te zien dat wat hij gedaan niet juist was. We hebben samen gezeten en kwamen tot de conclusie dat we niets liever wilden dan voor elkaar gaan.
Ik ben achteraf heel blij dat ik afstand heb genomen zodat we beiden over de situatie na konden denken, en dat hij daardoor niet van mij verwachtte dat ik hem zou moeten/willen terugwinnen

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:30

Het lijkt me slim, om nou precies te kunnen onderzoeken wat voor aanvallen je hebt, om naar een slaapcentrum te gaan. Misschien is het handig om dat aan je arts voor te leggen?
Het schijnt dat je ook met al je plakkers gewoon thuis kan slapen, dan kunnen ze die later aflezen, en hopelijk uitvogelen wat er nu precies mis is.
En wat je man betreft: ik kan het niet echt netjes verwoorden, dus ik zeg maar niets...(het is niet positief in elk geval)
Ik wens je in elk geval veel sterkte met alles, en kies voor jezelf! Je bent het waard!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:42

Ts, echt kies voor jezelf hoor. Hij speelt een spelletje met je. Hij gaat vreemd,hij communiceerd niet,maakt geen tijd vrij en als jij je laat onderzoeken maak jij nog een kans???
Natuurlijk is houden van niet zomaar over,hen verdriet en grijp je ballen bij elkaar en werk dit af. Zo'n man en zo'n relatie moet je niet meer willen. Nooit,maar dan ook nooit moet je jezelf in zo'n situatie laten plaatsen. En ja,ik weet wat het is....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 20:47

KiVa schreef:
@plutolover: Respectvol is hij zeker niet.. En je hebt een punt, die aanvallen daar kan ik helemaal niks aan doen, maar neem van mij aan dat ik ze op dit moment verschrikkelijk haat en me de vraag stel waarom moest ik dit nu krijgen en hierdoor mijn man verliezen.

Nee.
Hier wil ik toch even op reageren. Je verliest je man niet omdat jij aanvallen hebt. Jij verliest je man omdat hij interesse kreeg in/ gevoelens kreeg voor een ander en wellicht was de aanleiding het feit dat jij niets deed aan die aanvallen en je niet wilde laten onderzoeken.

Goed dat je dit nu wel wil doen. Doe het alleen en wees niet afhankelijk van of vol hoop van je man. Je doet ze voor jezelf, niet voor hem. En houd vooral geen hoop op een goede afloop na je onderzoeken, die duren wel even en het is zonde van je tijd je op hem te blijven focussen. Heeft hij spijt, wil ij terug en sta je er voor open prima, maar misschien gaat hij wel verder in zijn nieuwe leven.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:02

Je aanvallen zijn echt de oorzaak niet. Eerder een mooi excuus voor hem om zijn eigen gedrag goed te spreken.

Er is hier één iemand fout en dat ben jij niet. Ik hoop dat je voor jezelf kiest en jezelf meer geluk gunt dan wat deze vent je geeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:34

KiVa schreef:
@Adamootje: Ik doe het voor mezelf. Om een beetje van mijn eigenwaarde terug te vinden.

Ik ben zo blij dit te lezen! En ik hoop dat je beseft dat je liefde en ondersteuning verdient. Iemand die er onvoorwaardelijk voor je is. Dat je dat waard bent.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 21:42

KiVa schreef:
@plutolover: Respectvol is hij zeker niet.. En je hebt een punt, die aanvallen daar kan ik helemaal niks aan doen, maar neem van mij aan dat ik ze op dit moment verschrikkelijk haat en me de vraag stel waarom moest ik dit nu krijgen en hierdoor mijn man verliezen.

@Adamootje: Ik doe het voor mezelf. Om een beetje van mijn eigenwaarde terug te vinden.

Hier spreek je jezelf behoorlijk tegen ts... Ik snap het hoor,je gevoel wordt van 'ik wil hem terug' naar 'maar wat heb je me nu geflikt' geslingerd wordt... Maar hoop toch echt dat je goed gaat nadenken.. je verdient zoveel beter...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 22:02

Die aanvallen hebben er niks mee te maken. Hij is vreemdgegaan en dit was een mooi excuus voor iets wat geen excuus had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 22:13

Precies dat!

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 00:23

Ik volg Storm.
Ik vind het inderdaad ook geen excuus voor het vreemdgaan.
Dat is gewoon lust naar andere vrouwen hebben en daar kan jij je niks aan verwijten als hij je niet meer zo neemt zoals jij bent!
Dat had hij afstand van je moeten doen, als hij de relatie niet meer zag zitten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 05:46

Even een kort berichtje van een meelezer: jij verliest je man niet door je aanvallen, jij verliest je man door je man.

Hij zou jou onvoorwaardelijk moeten steunen net zoals vice versa het geval was. Ik walg ervan als ik lees dat "hij jou nog een kans wil geven". De enige die hier een kans gegeven zou mogen worden is hijzelf! Hij heeft een onmiskenbare fout gemaakt. Eerst vreemdgaan en vervolgens met zo'n disrespect tegen je vrouw praten? Die is gek!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 06:31

Dus als ik het mag samenvatten, man heeft eerder ongeluk gehad en heeft daar een vorm van hersenletsel aan over gehouden(aantasting korte termijn geheugen). En ipv daar rekening mee te houden gaat hij zo knetter veel werken dat voor de meeste volledig gezonde mensen al niet uit te houden is. Verbaasd mij dat een ambulane werker dat mág! Hij is wel verantwoordelijk voor levens te redden....

Wie moet zich hier nou (ook) laten nakijken?? Heb je daar wel eens wat over gezegd?

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 06:52

Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:06

Dat snap ik, maar in combinatie met structureel te weinig slaap/rust kan het wel degelijk gevaarlijk zijn!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:21

KiVa schreef:
@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..

Mijn vriend heeft dit ook. Zonder ongelukken te hebben gehad. Het is meer een autistentrekje dan dat ik geloof dag z'n geheugen rot is.
En alles op jou afschuiven, waar haalt ie het lef vandaan zeg. Waar heb je zo een persoon gevonden en waarom wil je dat in je leven houden? Er lopen zoveel leukere rond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 07:30

Maar chocobroodje, TS heeft toch niet dit topic geopend om de veiligheid van zijn werk op de ambulance ter discussie te stellen?

TS, jij hebt je aanvallen, hij zijn geheugenproblemen. Elk mens heeft wel wat. Maar dat kan toch nooit een reden zijn om het bed in te duiken met een ander? Dat heb jij toch ook nooit gedaan? Hij zoekt een reden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Trap er niet in. Het is niet goed voor je eigenwaarde als je dat gaat geloven. Zijn eigen gedrag is zijn eigen verantwoordelijkheid. Van niemand anders.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 08:51

TS
Ik zou me laten onderzoeken als ik in jouw schoenen stond
En niet de onderzoeken voor hem , maar voor jezelf !
banketstaaf genoeg kan ik me de afstand die hij creeerde voor stellen
Niet dat ik het vreemdgaan goed praat .

Ik zelf wilde ook niet meer langs mijn ex slapen vanwege een slaap probleem wat hij had .
Wij zijn uiteen gegroeid . En besloten zonder elkaar verder te gaan .
Vreemdgaan is dus geen excuus .
Afstand creeeren bewust of onbewust kan ik me voorstellen

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 09:09

Zinzi_jewel schreef:
TS
Ik zou me laten onderzoeken als ik in jouw schoenen stond
En niet de onderzoeken voor hem , maar voor jezelf !
banketstaaf genoeg kan ik me de afstand die hij creeerde voor stellen
Niet dat ik het vreemdgaan goed praat .

Ik zelf wilde ook niet meer langs mijn ex slapen vanwege een slaap probleem wat hij had .
Wij zijn uiteen gegroeid . En besloten zonder elkaar verder te gaan .
Vreemdgaan is dus geen excuus .
Afstand creeeren bewust of onbewust kan ik me voorstellen

maar dan praat je toch met elkaar erover? ik heb nooit in deze situatie gestaan, dus echt oordelen kan ik ook niet. Maar die aanvallen zijn toch niet elke nacht? Ik snap als het elke nacht is dat het voor manlief dan niet leuk is als hij steeds wakker wordt. Omdat hij al zo veel werkt. Daar in tegen is het net wat je zelf ook zegt geen excuus om vreemd te gaan.

wat vooral ik mis in de relatie, is de comunicatie, en de tijd voor elkaar vrij maken. Waarin duidelijk in werdt gezegd dat manlief steeds juist die tijd verspild. Dan is het logisch dat het even wat minder gaat in de relatie. Maar dan moet hij er voor kiezen om voor zijn vrouw te gaan. En niet vreemd te gaan. En ook heel logisch dat Ts zegt ik ben er niet alleen voor de seks, dus dat er dan ook geen seks is snap ik ook.

Of hij moet niks meer voor TS wat voelen, maar dan ga je eerst uit elkaar voordat je de lakens met een ander deelt.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:01

Er wordt nu alleen gesproken over die aanvallen maar dat is niet de enige reden dat het niet goed gaat.

In de op staat, te weinig sex en nog iets wat onduidelijk bleef.

De opmerking we hebben al maanden geen ruzie meer gehad zorgt bij mij ook voor een alarmbelletje. Hoeveel ruzie is er geweest dan en misschien heeft hij maanden geleden de handdoek in de ring gegooid, doet er geen moeite meer voor om zijn partner te bereiken. Dan is het ver heen lijkt mij. Tenzij toen alles is uitgesproken en dat lijkt mij niet want dan kom je niet op zo'n punt als dit.

Ik wil zijn actie niet goedpraten, hij had beter kunnen zeggen ik wil niet meer verder met jou, maar blijkbaar is dat toch ook niet het geval, anders had hij dat wel gedaan, TS zegt zelf dat het geen man is die elk rokje achterna gaat.
Kan wel zeggen dat als je wat dat betreft niet een beetje op hetzelfde level zit en er niet over kan praten of er alleen maar ruzie van komt het een keer ophoudt.....Kijk ook eens goed in de spiegel. Wat hebben jullie elkaar te bieden, en dan niet materiële zaken, dat is zo onbelangrijk.

Sabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:26

Is het niet toch verstandig om hem mee te nemen naar de arts. Als je zelf niet door hebt dat je aanvallen hebt kan informatie van iemand die erbij was wel erg waardevol zijn lijkt me? Kan me voorstellen dat je niet op zijn 'steun' zit te wachten, maar dat hoeft dan ook niet aan de orde te zijn.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:56

Als ik het zo lees, was het maanden geleden voor hem al duidelijk dat hij er niet meer voor ging.
Het is dat de zaak bij jou vader thuis is, zodat hij er niet makkelijk een punt achter kan zetten.

In jou teksten lees ik dat hij behoorlijk dominant is, alles moet een beetje zoals hij het wil en jij cijfert jezelf behoorlijk weg.
Geeft daar allerlei excuses voor .
Meid , denk je echt dat een vrouw die niks heeft meegemaakt, klaar ligt in een tanga slipje als meneer thuis komt en snel een wip wil tussen 2 diensten in? Echt niet!

Verder vind ik het heeeeel vreemd dat hij geen 112 gebeld heeft als jij zo'n aanval hebt, of de huisarts van mij part.
Ik begrijp niet dat dit niet tot je doordringt!
Jij hebt er geen weet van maar hij duidelijk wel offfff.... hij liegt en je hebt helemaal geen aanvallen gehad >;)

Het is triest dat hij jou allerlei verwijten in de maag splits zodat jij je ook nog schuldig voelt, maar hij is degene die niet aan de bel getrokken heeft en vreemd gaat :r

Ik zou maar eens heel snel een advocaat in de arm nemen en zorgen dat de spullen goed verdeelt worden zodat jij er niet teveel bij inschiet en mocht het toch nog goed komen tussen jullie, heb je in ieder geval het financiele gedeelte beter geregeld.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:06

spatter schreef:
Als ik het zo lees, was het maanden geleden voor hem al duidelijk dat hij er niet meer voor ging.
Het is dat de zaak bij jou vader thuis is, zodat hij er niet makkelijk een punt achter kan zetten.

In jou teksten lees ik dat hij behoorlijk dominant is, alles moet een beetje zoals hij het wil en jij cijfert jezelf behoorlijk weg.
Meid , denk je echt dat een vrouw die niks heeft meegemaakt, klaar ligt in een tanga slipje als meneer thuis komt en snel een wip wil tussen 2 diensten in? Echt niet!

Verder vind ik het heeeeel vreemd dat hij geen 112 gebeld heeft als jij zo'n aanval hebt, of de huisarts van mij part.
Jij hebt er geen weet van maar hij duidelijk wel offfff.... hij liegt en je hebt helemaal geen aanvallen gehad >;)

Het is triest dat hij jou allerlei verwijten in de maag splits zodat jij je ook nog schuldig voelt, maar hij is degene die niet aan de bel getrokken heeft en vreemd gaat :r

Ik zou maar eens heel snel een advocaat in de arm nemen en zorgen dat de spullen goed verdeelt worden zodat jij er niet teveel bij inschiet en mocht het toch nog goed komen tussen jullie, heb je in ieder geval het financiele gedeelte beter geregeld.

Daar zat ik dus ook aan te denken. Blijf het heel bijzonder vinden.... Ben benieuwd of hij met je mee wil naar een arts. Aangezien jij er niks van af weet zou hij de enige? zijn die kan vertellen hoe zo'n aanval er dan uitziet. Als hij dat niet wil... dan zou ik nog grotere vraagtekens neerzetten of je daadwerkelijk aanvallen heb gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:13

spatter schreef:

Blij dat ik niet de enige was die dit dacht.. TS, ik heb het iemand anders een keer heel mooi zien zeggen; rokken hoog en rennen!
Figuurlijk dan. Ik denk dat hij voor zichzelf een goed excuus zoekt om bij je weg te kunnen maar niet z'n zaak in 'gevaar' wil brengen.

Advocaat, e.e.a. op papier weten te krijgen en laat 'm dan maar lekker zelf z'n zut uitzoeken.
En inderdaad belachelijk kwalijk om als hulpverlener geen actie te ondernemen tijdens zo'n aanval. Dat geloof je toch zelf niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:17

Stille meelezer hier.
Misschien heel stom, maar aangezien je zelf niks van die aanvallen wete en hij geen 112 belt op dat moment twijfel ik ook of ze echt zijn.
Dus, hang is een camera op? Stiekem, als hij dan zegt dat je een aanval gehad heb kan je precies zien of dat waar was of niet. En was het waar, heb je gelijk iets om aan de dokter te laten zien :)