Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@plutolover: Respectvol is hij zeker niet.. En je hebt een punt, die aanvallen daar kan ik helemaal niks aan doen, maar neem van mij aan dat ik ze op dit moment verschrikkelijk haat en me de vraag stel waarom moest ik dit nu krijgen en hierdoor mijn man verliezen.
KiVa schreef:@plutolover: Respectvol is hij zeker niet.. En je hebt een punt, die aanvallen daar kan ik helemaal niks aan doen, maar neem van mij aan dat ik ze op dit moment verschrikkelijk haat en me de vraag stel waarom moest ik dit nu krijgen en hierdoor mijn man verliezen.
@Adamootje: Ik doe het voor mezelf. Om een beetje van mijn eigenwaarde terug te vinden.
KiVa schreef:@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..
Zinzi_jewel schreef:TS
Ik zou me laten onderzoeken als ik in jouw schoenen stond
En niet de onderzoeken voor hem , maar voor jezelf !
banketstaaf genoeg kan ik me de afstand die hij creeerde voor stellen
Niet dat ik het vreemdgaan goed praat .
Ik zelf wilde ook niet meer langs mijn ex slapen vanwege een slaap probleem wat hij had .
Wij zijn uiteen gegroeid . En besloten zonder elkaar verder te gaan .
Vreemdgaan is dus geen excuus .
Afstand creeeren bewust of onbewust kan ik me voorstellen
spatter schreef:Als ik het zo lees, was het maanden geleden voor hem al duidelijk dat hij er niet meer voor ging.
Het is dat de zaak bij jou vader thuis is, zodat hij er niet makkelijk een punt achter kan zetten.
In jou teksten lees ik dat hij behoorlijk dominant is, alles moet een beetje zoals hij het wil en jij cijfert jezelf behoorlijk weg.
Geeft daar allerlei excuses voor .
Meid , denk je echt dat een vrouw die niks heeft meegemaakt, klaar ligt in een tanga slipje als meneer thuis komt en snel een wip wil tussen 2 diensten in? Echt niet!
Verder vind ik het heeeeel vreemd dat hij geen 112 gebeld heeft als jij zo'n aanval hebt, of de huisarts van mij part.
Ik begrijp niet dat dit niet tot je doordringt!
Jij hebt er geen weet van maar hij duidelijk wel offfff.... hij liegt en je hebt helemaal geen aanvallen gehad![]()
Het is triest dat hij jou allerlei verwijten in de maag splits zodat jij je ook nog schuldig voelt, maar hij is degene die niet aan de bel getrokken heeft en vreemd gaat![]()
Ik zou maar eens heel snel een advocaat in de arm nemen en zorgen dat de spullen goed verdeelt worden zodat jij er niet teveel bij inschiet en mocht het toch nog goed komen tussen jullie, heb je in ieder geval het financiele gedeelte beter geregeld.
spatter schreef:Als ik het zo lees, was het maanden geleden voor hem al duidelijk dat hij er niet meer voor ging.
Het is dat de zaak bij jou vader thuis is, zodat hij er niet makkelijk een punt achter kan zetten.
In jou teksten lees ik dat hij behoorlijk dominant is, alles moet een beetje zoals hij het wil en jij cijfert jezelf behoorlijk weg.
Geeft daar allerlei excuses voor .
Meid , denk je echt dat een vrouw die niks heeft meegemaakt, klaar ligt in een tanga slipje als meneer thuis komt en snel een wip wil tussen 2 diensten in? Echt niet!
Verder vind ik het heeeeel vreemd dat hij geen 112 gebeld heeft als jij zo'n aanval hebt, of de huisarts van mij part.
Ik begrijp niet dat dit niet tot je doordringt!
Jij hebt er geen weet van maar hij duidelijk wel offfff.... hij liegt en je hebt helemaal geen aanvallen gehad![]()
Het is triest dat hij jou allerlei verwijten in de maag splits zodat jij je ook nog schuldig voelt, maar hij is degene die niet aan de bel getrokken heeft en vreemd gaat![]()
Ik zou maar eens heel snel een advocaat in de arm nemen en zorgen dat de spullen goed verdeelt worden zodat jij er niet teveel bij inschiet en mocht het toch nog goed komen tussen jullie, heb je in ieder geval het financiele gedeelte beter geregeld.