Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris965 schreef:Inclusief bron op het examen?
Wie vind nog meer de tijd te snel gaan?![]()

Excuses Ropa schreef:Wat vonden jullie van GS en ENG, geschiedenis vond ik vrij lastig jammer dat de kenmerkende aspecten zo weinig gevraagd werden. Engels kwa tijd prima te doen maar ik vond het wel lastige teksten.
Ropa schreef:Wat vonden jullie van GS en ENG, geschiedenis vond ik vrij lastig jammer dat de kenmerkende aspecten zo weinig gevraagd werden. Engels kwa tijd prima te doen maar ik vond het wel lastige teksten.
Doedatje schreef:Ropa schreef:Wat vonden jullie van GS en ENG, geschiedenis vond ik vrij lastig jammer dat de kenmerkende aspecten zo weinig gevraagd werden. Engels kwa tijd prima te doen maar ik vond het wel lastige teksten.
Pff bij engels waren echt veel lange teksten. Ze waren ook best moeilijk. Ik moest op het eind echt doorwerken om het af te krijgen. Net heb ik mijn antwoorden nagekeken en ik heb sowieso een 5.3 of hoger, dus ik ben tevreden.
Bij geschiedenis moest ik echt doorwerken. Was best lang, maar het ging wel goed. Ik wist 2 of 3 vragen niet, maar ik durf niet na te kijken. Te bang dat het toch niet goed ging, haha.
quintenvo schreef:Ik vond Engels ook echt heel lastig, lange en moeilijke teksten. Had van te voren 7 examens geoefend, waarbij ik 6x een 5,9 en vanochtend zelfs een 7,3 had. Bij het examen van vanmiddag zit mijn cijfer tussen de 4,3 en 6,1, flink balen dus
Ropa schreef:quintenvo schreef:Ik vond Engels ook echt heel lastig, lange en moeilijke teksten. Had van te voren 7 examens geoefend, waarbij ik 6x een 5,9 en vanochtend zelfs een 7,3 had. Bij het examen van vanmiddag zit mijn cijfer tussen de 4,3 en 6,1, flink balen dus
Volgens mij hebben wij een keer bij elkaar in de groep gezeten op ponykamp Ameland
Doedatje schreef:Je moest bij geschiedenis ook de informatie uit de achtergrond van de bron halen. Bedoelden ze daarmee dat je het gewoon uit de bron moest halen of uit het verhaaltje daarboven??? Ik begreep het niet helemaal.
Ropa schreef:Doedatje schreef:Je moest bij geschiedenis ook de informatie uit de achtergrond van de bron halen. Bedoelden ze daarmee dat je het gewoon uit de bron moest halen of uit het verhaaltje daarboven??? Ik begreep het niet helemaal.
Ik heb het uit het verhaaltje daarboven gehaald, ik begreep het ook niet helemaal.
.