Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 19:06

BarryPlopper schreef:
Als man zijnde toch even reageren na het lezen van dit topic.

Ik ben zelf al een aantal jaartjes vrijgezel en ben ook maar gestopt met het daten, wat mij erg is opgevallen dat er een boel vrouwen zijn waar je het nooit goed bij doet.

Als je zegt waar je zin in hebt is het niet goed maar als je de vrouw altijd laat kiezen ben je maar saai.

Als je ze veel aandacht geeft ben je claimerig/opdringerig maar als je ze niet snel genoeg terug appt is het ook weer niet goed.

Het is voor een normale man ook niet echt makkelijk om de juiste vrouw te vinden

Je hebt zeker een punt denk ik.. vrouwen zijn ook niet altijd even makkelijk! Denk dat je van beide kanten helaas maar net geluk moet hebben

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:07

Palmera schreef:
Maar..... -O- Wat doen jullie dan in godsnaam met die piemels als jullie ze zo afzichtelijk vinden? :')

Ik bedoel: je moet er toch iets mee? Dat gaat toch niet als je het lelijk vind? :+
Ogen dicht, tanden op elkaar en even doorbijten ;)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:18

lieveli schreef:
Dat kan ik niet zeggen, Bokt moet jeugdjournaalproof blijven hé?

En ja sorry, een piemel is gewoon.. Meer grappig dan mooi toch. En soms opwindend, maar nog steeds niet mooi.

Palmera, een piemel is net een kapsalon. Het ziet er niet uit maar het voelt goed <<)
[ Afbeelding ]

_/-\o_ :')
Je hebt mijn dag gemaakt.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:20

ProudHorse schreef:
Overal? :+

De meeste mensen die ik ken ken ik via de universiteit, dus misschien moet je het eens daar proberen :))

Dat vind ik dus het meest verschrikkelijke type haha, niks tegen mensen die studeren hoor, maar dat past zooo niet bij mij. Ik moet eigenlijk iemand hebben die mijn werk begrijpt (meestal zijn dat collega's) echter zijn daar de meesten niet van te vertrouwen, en als ze dat zijn, zijn ze me veel te oud, getrouwd met kinderen ect.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:21

BarryPlopper schreef:

Ik ben zelf al een aantal jaartjes vrijgezel en ben ook maar gestopt met het daten, wat mij erg is opgevallen dat er een boel vrouwen zijn waar je het nooit goed bij doet.

Als je zegt waar je zin in hebt is het niet goed maar als je de vrouw altijd laat kiezen ben je maar saai.

Als je ze veel aandacht geeft ben je claimerig/opdringerig maar als je ze niet snel genoeg terug appt is het ook weer niet goed.

Het is voor een normale man ook niet echt makkelijk om de juiste vrouw te vinden
Fact(s) :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:25

Ailill schreef:
Palmera schreef:
Maar..... -O- Wat doen jullie dan in godsnaam met die piemels als jullie ze zo afzichtelijk vinden? :')

Ik bedoel: je moet er toch iets mee? Dat gaat toch niet als je het lelijk vind? :+

Volgens mij wordt op sommige momenten dat "doorbijten" niet zo gewaardeerd :(:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:31

Anoniem schreef:
Ailill schreef:

Volgens mij wordt op sommige momenten dat "doorbijten" niet zo gewaardeerd :(:)
Daar heb je gelijk in, lol!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:34

akishino schreef:
lieveli schreef:
Dat kan ik niet zeggen, Bokt moet jeugdjournaalproof blijven hé?

En ja sorry, een piemel is gewoon.. Meer grappig dan mooi toch. En soms opwindend, maar nog steeds niet mooi.

Palmera, een piemel is net een kapsalon. Het ziet er niet uit maar het voelt goed <<)
[ Afbeelding ]

_O- hilarisch!!!!
Een kapsalon zal nooit meer hetzelfde zijn en smaken.

Verder geen goed advies op liefdesgebied.

de volgende keer dat ik een kapsalon bestel zal ik er ook wel anders naar kijken idd xD

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:51

Nou meld zich een fatsoenlijke man banketstaaf jullie compleet over zijn post heen met dat gekakel over lelijke piemels :roll:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:53

Het leven is hard.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:55

Mooi voorzetje maar daar gaan we niet op in. Staan we boven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:57

Knap van jullie _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:27

lieveli schreef:
Het leven is hard.
De voorkant van een trein ook :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:29

En die steunbalken op een laag plafond %)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:30

Yes, net de sleutels van mijn nieuwe (zolder) appartement, ben tot nu toe 2 maal net niet gestrekt de trap af gegleden :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:42

_O-

Pb me ff een update van je nieuwe app! Gefeliciteerd met je nieuwe casa!!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 00:55

lieveli schreef:
_O-

Pb me ff een update van je nieuwe app! Gefeliciteerd met je nieuwe casa!!
Niet grappig :P

Ik stuur je morgen een plattegrond en kadaster.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 01:24

Ailill schreef:
Palmera schreef:

Juist niet doorbijten toch? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 02:14

ik ben ook een twintiger en mijn scharreld weten ook niet zo goed wat ze willen. mijn laatste werd al bang als je zei: ik vind je leuk! nee, niets bijzonders hier terwijl ik toch wel graag mijn huisje-boompje-beestje eens een keer wil hebben :-(

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:10

Chiave schreef:
Of je papt aan met een van 17 jaar ouder, hielp hier ook. ;)

Zonder gekheid: wat is de leeftijdscategorie waarin je zoekt? Misschien eens uit je comfort-zone stappen en iemand daten die een paar jaar ouder is? (Als je daarvoor open staat ;) )

Denk niet dat dit werkt. Of ik moet ongeluk hebben maar mijn vriend van bijna 28 is mou niet perse volwassen en toe aan een heel serieuze relatie.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:06

Moderatoropmerking:
Dames, TS stelt een serieuze vraag. Het is niet nodig om hier een piemelgrapjestopic van te maken. Nu graag weer iets meer ontopic dus. :)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:20

emr schreef:
Chiave schreef:
Of je papt aan met een van 17 jaar ouder, hielp hier ook. ;)

Zonder gekheid: wat is de leeftijdscategorie waarin je zoekt? Misschien eens uit je comfort-zone stappen en iemand daten die een paar jaar ouder is? (Als je daarvoor open staat ;) )

Denk niet dat dit werkt. Of ik moet ongeluk hebben maar mijn vriend van bijna 28 is mou niet perse volwassen en toe aan een heel serieuze relatie.

Dan zou ik best durven zeggen dat je misschien ongeluk hebt, ja. Op je 28e nog niet volwassen? Zo'n collega heb ik gehad. Die is nu op z'n 40e nog steeds een gamend kind dat z'n financiële situatie niet kan handelen en al 10 jaar liefdesverdriet heeft over dezelfde vrouw die wel doorgaat met haar leven.

Dat maakt verder niet uit, moeten ze zelf weten, maar je kunt over het algemeen echt wel zeggen dat de wat oudere mannen/vrouwen volwassener zijn in denken en doen en andere plannen hebben dan een wilde 21-jarige tinderaar die een vlugge wip zoekt. Niet iedereen, maar de meesten wel. Is toch het proberen wel waard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:27

Mijn vriend is 29, maar nu echt wel puppy af. Heeft zijn zaakjes goed op orde. Werkt gewoon. Hoeft niet meer perse elk weekend uit. Drinkt af en toe eens 2 of 3 biertjes.

En geniet van de stabiele relatie die wij hebben. Was met mijn ex wel anders. Maar goed daarom is het ook mijn ex.

Woont nog wel thuis. Maar bedoeling is toch dat we over paar jaar bedrijf overnemen. En dat zijn ouders verhuizen, naar andere kant van het huis.

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:50

Blijkbaar zitten er een stel in Maassluis *\%/*

Afbeelding

Maar zonder gekheid, mannen zijn toch meestal wat later volwassen dan vrouwen, waardoor je zeker op jouw leeftijd daar nog wel tegenaan kan lopen. Niet opgeven en plots zal je die vent wel tegenkomen waarmee het wederzijds goed klikt ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:06

BarryPlopper schreef:

Vrouwen zijn VEEL veeleisender dan mannen.
Mannen leggen de lat lager dan vrouwen.

Dat leidt tot een veel voorkomende scheve verhouding waarbij de vrouw in haar ogen ´genoegen´ neemt met een man die op zijn beurt vindt dat zij overvraagt voor wat ze biedt, met als resultaat dat beiden vreemd gaan en de vrouw ´zie je wel´ schrijft op Bokt.

@Palmera; heb van zoon gisteren een fietsshirt gekregen VOL met palmboompjes-patroon. Goede kwaliteit shirt in de aanbieding; met reden :D
Heb nu een erg goed shirt waarvan ik er geen tweede zal tegenkomen op de fiets _O-