Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
suikermeisje schreef:Ach TS je doet het hartstikke goed hoor. Er zijn op bokt heel veel internethelden met 6 nullen voor de komma op de bank!
The_Cat schreef:Maar waarom zou je een muur slopen? Bel even naar de dierenambulance, zie wat zij zeggen. Misschien hebben ze wel even een camera om in je ventilatiesysteem te kijken. Je moet toch niet meteen iets slopen, maar iets meer ondernemen zou leuk zijn

The_Cat schreef:Maar waarom zou je een muur slopen? Bel even naar de dierenambulance, zie wat zij zeggen. Misschien hebben ze wel even een camera om in je ventilatiesysteem te kijken. Je moet toch niet meteen iets slopen, maar iets meer ondernemen zou leuk zijn
VivaLaVida schreef:Ken je niet iemand die een cameraatje heeft die er in kan ofzo? Of met n selfiestick erin, filmend? Dat je op die manier om een eventuele hoek kunt kijken?
Lastige situatie voor jou ook zo..
vevina schreef:The_Cat schreef:Maar waarom zou je een muur slopen? Bel even naar de dierenambulance, zie wat zij zeggen. Misschien hebben ze wel even een camera om in je ventilatiesysteem te kijken. Je moet toch niet meteen iets slopen, maar iets meer ondernemen zou leuk zijn
Ik ga er vanuit dat jij over 10 minuten bij mijn huis staat met je klusteam om de kat te redden?
, en ik heb geen klusteam. Had je korter bij gewoond had ik best willen komen sinds wij zo'n rioolrat hebben waarmee je in buizen kan kijken. Ik bedoel het niet fout, maar ik begrijp niet vanwaar het sloopwerk vandaan komt als je gewoon iemand nodig hebt die met een rioolrat of dergelijks in je buis kan kijken. Ik zou gewoon eens horen of niemand van je vrienden dat heeft als de dierenambulance niets mag of kan doen.