Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
linnnh schreef:Geen relatie voordat je seks hebt gehad is zo gek nog niet toch? Je wil toch wel weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' voor je een relatie begint? Seks is niet de basis, maar (goede) seks is wel belangrijk toch?
Als het goed zit is de lol er ook niet snel van af. Of je er nou vroeg of laat mee begint
@TS; Hopelijk heb je je lesje geleerd. Misschien kun je wat met een weerbaarheidscursus, heb het idee dat je geen nee hebt durven zeggen..
Ketaki schreef:Prosecco schreef:Ik vraag mij af waarom je ondanks je wist dat het enkel om een beurt ging, in zijn ogen dan, alsof een stap verder bent gegaan met hem? Is zo'n 'zonde'.. daar zou je zelfs je maagdelijkheid niet voor moeten verliezen. Iemand die zo aandringt voor seks is in mijn ogen toch echt niet zo onervaren als je denkt.
daarom heb ik dus ook gevraagd, hoe ze dat laatste zo zeker weet![]()
zillionke schreef:Maartje1990 schreef:Maar TS... je hebt dus wel geprobeert seks met hem te hebben terwijl je dit eigenlijk niet wilde?
Zo wil ik het nou ook weer niet zeggen en was ook weer niet dat hij me onder dwang zette maar wel onder druk..
zillionke schreef:Maartje1990 schreef:Maar TS... je hebt dus wel geprobeert seks met hem te hebben terwijl je dit eigenlijk niet wilde?
Zo wil ik het nou ook weer niet zeggen en was ook weer niet dat hij me onder dwang zette maar wel onder druk..
zillionke schreef:Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven.
zillionke schreef:Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.
zillionke schreef:Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.
zij wachten tot ze het juiste moment vinden met de juiste persoon, niet om van dat 'label' af te komen.