Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 17:05

Ik wil absoluut geen seks voordat het officieel is. Gewoon puur om de ratten van de goeie te kunnen scheiden. Nu val ik gelukkig vaak op goedzakken. maar ik ben geen gebruikersvoorwerp. Daar vind ik mezelf iets te goed voor. Ik val op een persoon, met karakter enzo. Goede seks is een hele leuke accessoire, maar ik moet het toch echt leuker vinden met de persoon overdag in normale status.
Natuurlijk mag iedereen het op zijn eigen manier doen, en ik op de mijne. Maar ik heb een reden dat ik geen seks met iemand wil voordat het officieel is.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 17:15

linnnh schreef:
Geen relatie voordat je seks hebt gehad is zo gek nog niet toch? Je wil toch wel weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' voor je een relatie begint? Seks is niet de basis, maar (goede) seks is wel belangrijk toch?

Als het goed zit is de lol er ook niet snel van af. Of je er nou vroeg of laat mee begint :j

@TS; Hopelijk heb je je lesje geleerd. Misschien kun je wat met een weerbaarheidscursus, heb het idee dat je geen nee hebt durven zeggen..

Dat geldt toch niet voor iemand die nog maagd is lijkt me? :+

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 19:14

Maartje1990 schreef:
Maar TS... je hebt dus wel geprobeert seks met hem te hebben terwijl je dit eigenlijk niet wilde?

Zo wil ik het nou ook weer niet zeggen en was ook weer niet dat hij me onder dwang zette maar wel onder druk..

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 19:18

Ketaki schreef:
Prosecco schreef:
Ik vraag mij af waarom je ondanks je wist dat het enkel om een beurt ging, in zijn ogen dan, alsof een stap verder bent gegaan met hem? Is zo'n 'zonde'.. daar zou je zelfs je maagdelijkheid niet voor moeten verliezen. Iemand die zo aandringt voor seks is in mijn ogen toch echt niet zo onervaren als je denkt.

daarom heb ik dus ook gevraagd, hoe ze dat laatste zo zeker weet :o :o

Hij had nog maar 1 vriendin gehad. Is daarbij pas op z'n 21ste ontmaagd en heeft dus met die ex van hem seks gehad heeft hij mij vertelt. Hij zei tegen mij ook van met haar was 't pas officieel toen we seks hebben gehad.

Napie

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:22

Dat je daar bent ingetrapt zeg. Gladjanus. Ik snap niet dat je na zo'n uitspraak bij hem bent blijven slapen. Dat jij jezelf niet meer waard vind als dat. Hopelijk ontmoed je later een echte man die niet alleen sweet en knap is, maar jou ook verdiend

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:27

Niemand kan je hier in adviseren. Je moet doen wat voor jezelf goed voelt en niet kijken wanneer anderen het doen. het is jouw leven, lichaam en relatie. Het moet gewoon vanzelf gaan en je moet niet van te voren denken nu vanavond moet het gebeuren.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:31

Dit is trouwens een hele interessante site als je meer te weten wil komen over seks. Je vindt heel wat informatie over verschillende thema's. Als jongere en/of iemand met weinig ervaring is het interessant om het eens te bekijken. Door voldoende kennis te hebben kan je zichzelf heel goed beschermen. O.a het thema: seks en grenzen is er goed uitgewerkt.

Dit is de jongerensite van sensoa: http://www.allesoverseks.be/
Laatst bijgewerkt door Riel op 14-07-17 19:33, in het totaal 2 keer bewerkt

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:32

zillionke schreef:
Maartje1990 schreef:
Maar TS... je hebt dus wel geprobeert seks met hem te hebben terwijl je dit eigenlijk niet wilde?

Zo wil ik het nou ook weer niet zeggen en was ook weer niet dat hij me onder dwang zette maar wel onder druk..

onder druk zetten.. is ook niet goed..
Jij moet er klaar voor zijn.
Als jij er nog niet klaar voor bent, moet jij het niet doen.
Jij moet je er goed bij voelen en niet alleen hij ;)
Jullie zijn er samen en als het goed is is het de bedoeling dat jullie 'samen' verder gaan
dus dan moet hij ook rekening houden met jou (en jij met hem).
Maar een eerste keer moet niet een keer zijn waarbij jij je eigenlijk niet op je gemak voelt

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 19:48

Wat een raar figuur

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:23

zillionke schreef:
Hij zei tegen mij ook van met haar was 't pas officieel toen we seks hebben gehad.

Joh die arme jongen is gewoon niet goed bij z'n hoofd.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:02

zillionke schreef:
Maartje1990 schreef:

Hoe wil je het wel zeggen dan? En wat waren jouw redenen dan om het wel te (willen) doen met hem?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 22:05

Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:09

Meisje meisje toch.. :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:10

zillionke schreef:
Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven.

Dat is gewoon ruilhandel. Hij doet iets voor mij, dus laat ik hem maar seks geven. Dat is een hele, hele slechte reden om seks te hebben.
En seks hebben omdat je wil kunnen zeggen dat je geen maagd meer bent is de tweede hele, hele slechte reden om seks te hebben.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:11

Wat maakt het nou uit dat je maagd bent? Niets om voor te schamen! Doe het gewoon wanneer jij je er goed bij voelt. Als JIJ het wilt doen. Niet je vriendje, niet je vriendin. Het is jouw lichaam en jij mag bepalen wat er mee gebeurt. En al wil jij tot je 50e maagd zijn, who cares? Jouw keuze!

Ik kan je alleen maar aanraden om het te doen bij iemand die goed voelt. Iemand die de tijd voor je neemt en jou accepteert. Iemand die zonodig nog een half jaar wacht voor jou, tot jij er klaar voor bent. Dat maakt de 1e keer een stuk plezieriger en minder pijnlijk. Ik kan alleen maar zeggen; doet het met iemand waarvan je houdt. En respecteer jezelf en je lichaam.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:13

Hoe oud ben je ts je lijkt me nog redelijk jong en die jongen is 21?

Als een jongen niet kan wachten tor jullie er beide aan toe zijn aan wat dan ook moet je snel afhaken

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:23

zillionke schreef:
Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.

Je bent geloof ik 18? Dan is het echt helemaal niet erg om nog maagd te zijn, echt absoluut niet. En om maar niet meer maagd te zijn en omdat hij moeite deed en jij iets terug moest doen dat zijn geen goede redenen om seks te hebben.

Een goede reden zou zijn omdat je heel erg gek op diegene bent, van diegene houdt en dat degene is met wie je dat ontzettend graag wilt doen, omdat jij dat voor jezelf wilt. Omdat jij daar klaar voor bent. Niet omdat de jongen dat wilt of om wat te buitenwereld dan denkt... meissie toch :(:)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:28

zillionke schreef:

Iets terug MOEST geven omdat hij veel moeite deed? :n
Hij kiest er zelf voor om veel moeite te doen, als jij er nog niet klaar voor was, dan ben je er niet klaar voor, en had hij moeten wachten. Feit dat je nu halfbakken poging hebt meegemaakt is zeker niet hoe je je eerste keer had willen hebben. Hopelijk komt er een leuke jongen op je pad die je wel die ruimte en respect geeft en waarmee je kunt gaan ervaren dat het wel degelijk heel fijn kan zijn!

En het label maagd is echt niet zo boeiend hoor. Evenmin als dat iemand bi of homo is of iets dergelijks.
Je mag zijn zoals je bent! :(:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 22:33

Maar ts, misschien krom hoor. Ik lees alleen of ik lees erover heen dat je bijna 2x seks met hem hebt gehad. Maar allebei de keren net niet gelukt is. Dus dan ben je imo ook niet ontmaagd?

Overigens vind ik je niet slim bezig.
Als een guy dat bij mij zou flikken, mag tie gelijk zijn spullen pakken en op sodemieteren!!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:34

TS ik heb vriendinnen van 19 die ook nog gewoon maagd zijn, en ik weet zeker dat er nog veel meer mensen van die leeftijd en ouder zijn die nog maagd zijn. Niks mis mee :) zij wachten tot ze het juiste moment vinden met de juiste persoon, niet om van dat 'label' af te komen.

Die jongen is gewoon een echte eikel die jou niet waard is. Hij chanteert je gewoon op een kwetsbaar punt en dat zou hij echt niet mogen doen. Goed dat je van hem af bent, jij verdient beter!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:53

Ik was 20 toen ik voor het eerst sex had. Gewoon omdat ik niemand tegen kwam die mij echt zo'n goed gevoel gaf dat ik het wilde doen. Toevallig is degene waarmee ik voor het eerst sex had, nog steeds mijn vriend, al 3,5 jaar :D
Wat ik bedoel: doe het alleen als je je er goed bij voelt. Seks is iets intiems wat je naar mijn inziens niet met iedereen moet en willen delen. Doe het alleen als jij je er prettig bij voelt TS. Seks is leuk. Als dit je eerste ervaring moet zijn is het ook een stuk minder speciaal op latere leeftijd

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:11

En ik was 21 toen ik ontmaagd werd en ben inmiddels 2 jaar samen met hem. En zo ken ik er nog wel meer die rond dezelfde leeftijd of later die stap hebben gezet. Helemaal niet gek!
Doe het idd met iemand die oprecht om je geeft, iemand die wacht tot jij er klaar voor bent en je niet onder druk zet.
Laat je niet gebruiken en trap er niet in! Bij mij is het ook een aantal keer geprobeerd, blij dat ik afhaakte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:18

zillionke schreef:
Maartje1990 schreef:

Dat is gewoon een vorm van seksueel geweld. Niemand hoort jou onder druk te zetten om seks te hebben, die keuze ligt volledig bij jezelf. Als jij niet het gevoel hebt dat je er klaar voor bent of je voelt je er niet prettig bij (en dat idee krijg ik heel erg) moet je het niet doen. Als hij dat niet kan accepteren dan mag hij op een roestige spijker gaan zitten.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:52

TS gaat van maagd naar gynaecoloog en stelt bij zichzelf even een diagnose mbt het maagdenvlies. Ik vind het nogal opmerkelijk.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 12:23

Wat ik vreemd vind TS is dat je eerst het gevoel hebt dat hij je onder druk zet maar daarna lees ik een soort van je bent er ook wel klaar mee om maagd te zijn.
Persoonlijk vind het iemand eerder sieren dat deze nog maagd is, zeker op jouw leeftijd, dan dat je maar mee doet met de rest omdat zij ook ontmaagd zijn, mijn maagdelijkheid ging ik zeker niet verprutsen voor een gozer van 21 die last heeft van een te grote kriebel in zijn broek die die niet in bedwang kan houden.