Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 00:01

VivaLaVida schreef:
Maar denk je ook echt dat hij alleen gekust heeft?

Ik vraag mij hetzelfde af.. Ik wil echt niet speculeren maar als hij ook al zn ex langs heeft laten komen zonder dat je er iets vanaf wist, en als je kijkt naar de soort appjes die ze met elkaar uitwisselen... Dan denk ik dat hij je alleen maar minder boos heeft geprobeerd te maken door te zeggen dat ze alleen gekust hebben. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het bullshit is... Ik zou het niet geloven, volgens mij is er ook wel het een en ander tussen de lakens gebeurd. Maar uiteraard kan ik het mis hebben...

Kmbrly

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 03:49

ts
Ik ben trots op je dat je hem hebt buitengezet!
Want dit was geen leven, onzekerheid ga je blijven hebben en dat is niet leuk en niet goed voor je gevoel.
Mijn ex heeft ooit een bericht gestuurd naar zijn ex dat hij mij maar voor 1 iemand zou laten vallen...
En dan dat ze kwam opdagen op zijn werk terwijl ze aan de andere kant van Belgie woont.
Nek haren gingen ook altijd recht opstaan als daar iets van haar binnenkwam.

Moest er iets zijn waar ik je mee ka n helpen. Laat het weten, woon zelf ook in limburg. In de buurt van een ruiternetwerk. Dus wie weet nog win de buurt !

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 08:31

Hele topic gelezen, wát een respectloze kerel! _-:( Ik snap dat je er kapot van bent, het is echt heel oneerlijk.

Ik vind je een topwijf dat je hem er uit hebt gegooid! Hoe reageerde hij?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 08:45

Verschrikkelijk dat hij is blijven liegen...

Wat jullie samen hadden is kapot en de gevolgen voor jou zijn nog niet volledig te overzien.

Tegelijk denk ik wel, gelukkig hadden jullie nog geen kinderen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 12:45

Alwiene schreef:
Net het hele topic gelezen. Ik wilde alleen even aangeven dat je er rekening mee moet houden dat de bank wellicht niet bereid is om de hypotheek op alleen jouw naam te zetten/een hypotheek te verstrekken op basis van alleen jouw inkomen. Ook al zou je het financieel in theorie rond kunnen krijgen. Als dat voor de bank niet stabiel genoeg (denk aan inkomen uit stalverhuur) dan is de kans groot dat ze die hypotheek daarop niet gaan verstrekken. Hoort helaas vaker mensen die bv meer huur betalen dan ze aan hypotheek zouden moeten betalen maar die hypotheek op basis van hun inkomen tóch niet kunnen krijgen.

Ik wens je hoe dan ook heel veel sterkte en hoop dat je een oplossing vind zonder deze verliezer, die kan je echt wel missen.

Dan zou er echt een aparte regeling moeten komen voor dit soort situaties want dat zou echt van de zotte zijn.

Ik heb het topic ook meegelezen, wat een enorme respectloze zak zeg. Goed dat je voor jezelf kiest, hopelijk heb je snel alles rond en rust in je hoofd. Maar eerst: Heb er verdriet om, wees goed boos. Je moet het even uit je systeem laten anders blijf je ermee rond lopen.

Sterkte! <3

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:04

Deze man was duidelijk nog niet klaar voor een serieuze relatie.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:16

He gatsie wat moet dit verschrikkelijk naar voor je zijn. Waarom... :? kan ik alleen maar denken.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 13:33

Dit zal een moeilijk procces voor je zijn
Maar na een tijdje zul je je veel beter voelen
Echt waar
Sterkte

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 17:59

Voor de mensen die het over de hypotheek hebben...
Bij een bestaande hypotheek zijn de regels even anders dan bij het alleen af willen sluiten.
Ik heb hier over ook een pb gedaan naar TS
Huren wordt hier echter niet in meegenomen, maar daar zou je met je hypotheek adviseur ook nog over
kunnen praten ivm mogelijkheden die er zijn.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:18

TS. Hoe is de situatie nu? Je hebt al even niks meer gepost hier.. :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:13

In Nederland is het inderdaad zo dat de meeste banken een apart beleid hebben voor woningbehoud in geval van scheiding. Dit geldt wel alleen voor hypotheken, en niet voor 'gewone' leningen. Ik weet alleen niet of TS in Nederland woont?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:15

Nee, ze is Belgisch.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:37

Volgens mij woont ze in België en daar bestaat zoiets als 'woningbehoud' niet.
Ik heb vorig jaar mijn huis overgekocht van mijn ex en ze hebben opnieuw mijn inkomen bekeken, net zoals het een nieuw pand zou zijn.
Uiteraard wel rekening gehouden met wat er al afbetaald was (maar moest ex natuurlijk uitkopen ook).
En ik heb de looptijd kunnen verlengen, omdat we voorheen op een relatief korte termijn geleend hadden. Maar veel doet dat niet omdat de rentevoet dan ook hoger is.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 09:46

Ik had ook net een huis gekocht en een paard en was gek op onze kat en alle spullen en mijn plekje enzovoorts.. Toch alles, behalve het paard, opgegeven omdat mijn ex m'n vriendin leuker vond. Of hij vreemd is gegaan zal ik nooit weten maar ze waren binnen no-time samen toen we er een punt achter hadden gezet.

En ja het was moeilijk en klote enzovoorts maar wat ben ik nu blij met mijn eigen kleine mini huisje met mijn tweedehands meubeltjes. Spullen zijn maar spullen en een huis is geen thuis als je er met zo'n zak woont. Dus eerst van die vreselijke vent af zien te komen en de rest komt wel goed. Er zijn vaak meer oplossingen dan je denkt!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 11:51

Jildau schreef:
Ik had ook net een huis gekocht en een paard en was gek op onze kat en alle spullen en mijn plekje enzovoorts.. Toch alles, behalve het paard, opgegeven omdat mijn ex m'n vriendin leuker vond. Of hij vreemd is gegaan zal ik nooit weten maar ze waren binnen no-time samen toen we er een punt achter hadden gezet.

En ja het was moeilijk en klote enzovoorts maar wat ben ik nu blij met mijn eigen kleine mini huisje met mijn tweedehands meubeltjes. Spullen zijn maar spullen en een huis is geen thuis als je er met zo'n zak woont. Dus eerst van die vreselijke vent af zien te komen en de rest komt wel goed. Er zijn vaak meer oplossingen dan je denkt!

Goed zo. Je kunt beter in een klein huisje wonen met je ware liefde dan in een paleis met iemand zonder liefde.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 12:27

Jeetje wat een klote situatie. Ik hoop dat je sterk kunt zijn. Voor alles is een oplossing... Succes!

Sierro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 17:12

Hoi allemaal, bedankt voor alle steun... Ondertussen ben ik er nog steeds niet uit of ik er overheen ga komen, maar mijn familie heeft wel aangeboden er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat ik het hier ook alleen kan trekken. Hij is ondertussen wel serieus door het stof aan het kruipen en is ook door zijn familie keihard op zijn plaats gezet; zijn mama heeft ook al gezegd dat hij bij haar niet terecht kan, zijn broer is helemaal van de kaart... Dus hij heeft niet alleen mijn leven kapot gemaakt, maar ook het zijne. Ik heb nu gewoon tijd nodig om te kijken hoe het verder gaat. Maar nogmaals bedankt voor alle steun, dit heeft me enorm geholpen en eventuele schuldgevoelens bij mezelf toch wel de kop ingedrukt. :)

Sierro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 17:15

Ik heb trouwens ook de dame in kwestie aangesproken via messenger en geprobeerd een serieus gesprek met haar te hebben... Ik ben niet boos geworden, ik heb gewoon gevraagd om na te denken over hoe zij zich zou voelen in mijn plaats. Dan heb ik haar ook gezegd dat ze op zoek moet gaan naar iemand die 100% voor haar wil gaan en er voor haar staat, niet voor zo'n twijfelaar en onvolwassen persoon als mijn vriend, zo iemand heeft zelfs zij niet verdiend. Hij heeft haar uiteraard ook gekwetst omdat hij haar van alles heeft beloofd dat hij niet meende. Geen idee of ik hiermee haar verstand heb ingeschakeld, waarschijnlijk lachte ze me vanachter haar scherm uit, maar ik heb het in elk geval geprobeerd. :) Misschien heb ik zo een andere relatie voor haar gered.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:16

Het is nobel van je familie dat ze je willen helpen om in het huis te blijven, maar neem het alsjeblieft met een korrel zout....
Ga eerst met de bank praten, want het zou zomaar kunnen dat je familie niks voor je kan doen...

Sierro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 17:19

Inderdaad Liezel1, maar dit zou ik ook niet aannemen omdat ik niet vind dat mijn familie moet opdraaien of tussenkomen in mijn problemen. Mijn ouders zijn eventueel nog wat anders, maar tantes en ooms en zo hebben hun eigen zorgen/kinderen om voor te zorgen. ;)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 17:22

Sierro schreef:
Inderdaad Liezel1, maar dit zou ik ook niet aannemen omdat ik niet vind dat mijn familie moet opdraaien of tussenkomen in mijn problemen. Mijn ouders zijn eventueel nog wat anders, maar tantes en ooms en zo hebben hun eigen zorgen/kinderen om voor te zorgen. ;)

In een echte ouderwetse familie is het wel een goed gebruik om voor elkaar op te komen en in noodgevallen voor elkaar te zorgen.Maar waar vind je zoiets nog tegenwoordig?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:05

Mag ik vragen waarom zijn broer zo aangeslagen is?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:22

Nu wel volhouden.

Laat hem niet binnen mocht hij voor een slaapplek komen. (Ook niet op de bank of logeerkamer) Hij heeft geen respect voor jou dus laat hem lekker door het stof kruipen. Een bankje in het park of zijn auto is goed genoeg.

Heel veel sterkte de komende tijd.

En aan je reactie naar die meid toe, blijkt wel dat je zelf goed volwassen bent. Netjes!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 18:43

Ik vind het wel heel goed dat hij dus een familie heeft die het totaal niet met zijn manier van omgaan met mensen eens is.
I love it!
Heeft hij verdiend (vind ik)

Fijn ook dat jouw ouders jou willen helpen om te zorgen dat je daar kan blijven.

Ik vind het ook super netjes dat je dat meisje normaal te woord heb kunnen staan.
Wat zij er mee doet is inderdaad aan haar, maar jij heb in ieder geval wat gezegd ;)

Sierro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 18:57

Jolien87 schreef:
Mag ik vragen waarom zijn broer zo aangeslagen is?

Zijn broer is jonger, en kijkt enorm naar hem op. Ik kon ook altijd goed met hem overweg. Zijn hele familie heeft me eigenlijk altijd erg graag gehad en zegt nu ook hem niet te herkennen. Zijn mama eist in elk geval dat hij hulp zoekt.