Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 05:49

Oh ik ga 'm niet vertellen waar ik ben hoor, nadat ik 'm geconfronteerd heb. Al is het allemaal zo dubbel. Ik wil 'm confronteren en laten zien hoeveel pijn ik heb. Maar tegelijkertijd wil ik door 'm getroost worden, 'm ruiken, voelen, knuffelen. Gewoon zijn hele zijn. Dat ik daar afscheid van moet nemen.. misschien wel vandaag?? Ik weet niet hoe.

Heb nu ongeveer de financien rond (gedeelde auto etc) en ga zo kijken voor vliegtickets. M'n vader had er een gezien met Qatar met maar 1 stop voor 23 uur.. maar kan ze zelf nog niet vinden. Ik dacht dat er nu niet gevlogen werd over UAE?

Over de konijnen, zal misschien eens een airline bellen.. ik weet echt niet wat het juiste is om te doen.

Het doet me overigens heel goed, al deze berichtjes. Kon het me nooit zo voorstellen als mensen zo'n topic plaatsen, maar begrijp het nu wel. Dankjewel. Ook voor de mensen die me een PB hebben gestuurd.

Supervixen

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 05:57

Je kunt ook even op schiphol dierenvervoer googelen. Is misschien goedkoper om het met een Nederlands bedrijf te doen.

Bizar hoe opeens je leven in een klap kan veranderen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 06:06

Hmm is met vertrek amsterdam.

KLM is vrij duidelijk, maar de enige vlucht die hier vertrekt is China Southern (onder KLM) en vliegen over China vind ik echt een ramp! En ik vind het idee ook een beetje eng, m'n konijntjes in china (waarschijnlijk is dit een ontzettend vooroordeel.. maar je snapt t wel). Overigens weet ik ook niet of China Southern dezelfde maatregelen hanteert.

Zal eens even op nog meer airlines kijken.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 06:21

Nagini heb je het dan over cargovervoer?

Edit: want ik zie reacties voorbij komen met ervaringen van hondjes en katten, die mogen inderdaad (mits onder de 6kg) mee in een reistas in de cabine. Konijntjes helaas niet. -O- Bel anders even met de afdeling Speciale Reserveringen van KLM
Laatst bijgewerkt door NinaCharlie op 16-06-17 06:25, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 06:25

Jee wat vreselijk zeg! Ik wens je sowieso veel sterkte de komende tijd.
Waar wonen je ouders als ik vragen mag? In midden-limburg kun je direct beginnen bij het distributiecentrum van de action, daar zoeken ze altijd mensen en dat is een prima oplossing om even wat geld binnen te krijgen zodat je rustig de tijd hebt om op zoek te gaan naar een goede baan en een huis.
In het zuiden in Elsloo heb je de Nedlin/Rentex waar je vrijwel altijd direct terecht kan voor werk. Je mag me altijd een pb sturen, ik heb bij beide gewerkt.

putzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 06:28

Ai wat een nare situatie zeg, heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb destijds jou verhaal ook met veel plezier gevolgd.
Met KLM mag je alleen reizen met honden en katten, andere dieren kunnen alleen via Cargo meegenomen worden (ik werk bij KLM reserveringen vandaar dat ik het weet)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 06:37

Ja kwam ik idd achter. Maar KLM vliegt hier niet vanaf Adelaide.. alleen China Southern (onder KLM)

Qatar is $560 USD.. voor cargo.

Ugh, ik zoek het wel uit zodra ik weet met wie ik vlieg.. aangezien m'n ouders de vlucht betalen heb ik daar even weinig in te kiezen.

@8nnemiek; m'n ouders wonen in Ittervoort (tussen weert & roermond).
Zal er zeker aan denken, al zou ik dolgraag 1 augustus ergens voor de klas willen beginnen.
Ook als het tijdelijk is of vervangen..

Wat doe je in het distributie centrem precies? Nedin/Rentex ken ik niet, zal straks een googlen.

Moet nu even naar de winkel superglue halen.. mn bril is kapot. Word ook echt zweverig en ik moet eten maar er gaat niets door m'n strot. Heb pas 1 appel op en een kopje thee.. paar lepels yoghurt. Nog 2.5 uur tot de confrontatie. Ik wil het gewoon achter de rug hebben.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 06:46

Heel veel sterkte! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wilde je toch even sterkte wensen en ik wens je ook heel veel geluk in de toekomst toe :(:).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 06:50

:(:) Ik hoop dat je toch nog een beetje kan eten. Een lekkere smoothie met wat yoghurt maken? Dat drinkt wat makkelijker weg.

Ik hoop dat je inderdaad vanaf augustus ergens werk gaat vinden! Bij het distributiecentrum zoeken ze altijd mensen voor verschillende functies waaronder ook wat leidinggevende functies, maar vooral als orderpicker kun je er altijd terecht. Is heel makkelijk werk en de eerste vier weken kun je echt rustig aan doen. Je rijdt de hele dag rond met een karretje en laadt dozen in kleine containers. Geen leuk werk, maar het is wel fijn om weer snel wat te verdienen denk ik :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 07:01

Goed om te weten, dankje.

Ja ik ga ff een ander yoghurt smaakje proberen. Misschien krijg ik dat wel weg.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:05

Jeetje wat een kloothommel.
TS Dikke knuffel van deze kant. :(:)

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:06

Heel veel sterkte zo!
En wat ben je dapper.....zet door ....hij gaat je anders nog veel meer pijn doen.
Fijn dat je ouders je willen opvangen.

Ik werk zelf als invalleerkracht en ik kan je vertellen....er is altijd werk te vinden.
Schrijf je in bij invalpools ben lekker flexibel en doe alle groepen.
Ik weet bijna zeker dat je vanaf de herfst fulltime werk kunt hebben.
De eerste 2 weken na de zomervakantie is even zeuren, maar daarna zijn de eerste zieken er al weer. :j

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:08

Pfffff, wat een toestand. Dan is het echt poedersuiker dat je zo ver bij je familie vandaan zit. Sterkte!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 07:10

@Birdie; thanks <3

@kking dankje. Heb je een tip mbt tot invalpools? Ik weet echt helemaal niets in andere steden bij stichtingen en hoe ze werken.
En na de pabo heb ik nooit in NL gewerkt als leerkracht, dus ik ken alleen de kleine regionale in de dorpsschooltjes.
In het buitenland gaat alles via teaching agencies of uitzend bureaus.

Lienboon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:14

Heel veel sterkte! Wat een rotsituatie, heel knap hoe je het oplost. Hij is jou niet waard.
Stap voor stap die berg over... en focussen op de positieve dingen die gaan komen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:15

Nagini schreef:
@Birdie; thanks <3

@kking dankje. Heb je een tip mbt tot invalpools? Ik weet echt helemaal niets in andere steden bij stichtingen en hoe ze werken.
En na de pabo heb ik nooit in NL gewerkt als leerkracht, dus ik ken alleen de kleine regionale in de dorpsschooltjes.
In het buitenland gaat alles via teaching agencies of uitzend bureaus.

Ik kan je wel zeggen dat er op dit moment een invallerstekort is in veel delen van Nederland. De kans is dus aanwezig dat je snel aan de slag kunt als invaller.
Je kunt contact opnemen met SLIM, die bemiddelen voor meerdere stichtingen, heel handig dus want dan sta je meteen voor een heleboel scholen ingeschreven.

Echt enorm fijn dat je baas zo begripvol is, dat kan zoveel leed schelen.
Sterkte nog even voor de laatste uurtjes, ik vind dat je enorm sterk bent!

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:16

Ik zit in Noord-Holland. Heel veel wordt geregeld door Driessen een soort overkoepelende invalpool.
Je hebt ook nog iets van world wide juf, maar daar voel ik zelf niets voor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:18

TS, ik weet dat er hier (rond Amsterdam) een leraren tekort voor het middelbaar onderwijs is. Misschien een idee om je verder te laten scholen om op zo'n school les te gaan geven? Tot die tijd kun je werk in de buurt van je ouders proberen te zoeken, ook al is dat niet iets met onderwijs.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:20

Driessen heb ik ook voor gewerkt in Almere, ik vond het altijd een fijne stichting om voor te werken. Prima geregeld en wat ik altijd heel handig vond: je kunt online je eigen agenda bijhouden. Maar dit zal voor meerdere stichtingen zo werken.

Shenaville: dit geldt ook voor het basisonderwijs. :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:20

Meid, ik vind je zo sterk. Thumbs up!
En als er straks een breakdown komt, laat het vooral toe. Het hoort erbij en is ontzettend logisch.
Ik moest net weer even aan je denken. Doe het rustig aan en schrijf desnoods je gevoel op voor hem als je dingen moeilijk onder woorden kunt brengen of bang bent dat je iets vergeet.

Die baan komt vast wel goed! Er zijn ook hier in Den Bosch leraren tekort.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:23

Qua werk betreft kom je in de goede tijd terug want basisschool leerkrachten zoeken ze volop!

Heel veel sterkte met dit alles! Wat een verschrikkelijke situatie.. Ik vind het heel dapper en moedig van je dat je nu deze knoop door hakt! Ook al zal dat niet meevallen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:27

Jeetjemina Sanne, wat een ellende!
Wat een lamzak.

Je komt hier wel doorheen. Goed voorbereid voor vanalles lees ik. Laat je niet uit het veld slaan straks. Geen puppyogen, smekende blik of excuses komen maar in de buurt van dit goedmaken.

:(:)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:29

Lieve ts, heb je in Nederland ook naar vacatures gekeken op verzamelwebsites als monsterboard, nationale vacaturebank en http://meesterbaan.nl ? Dat is best handig.

En verder natuurlijk een dikke knuffel! Ik woon in Rijen en als ik iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:32

wat n snertsituatie, ook nog zo ver van "huis" . Nu heb je ook nog zo veel praktische dingen te regelen ( wel n mooie afleiding, maar toch..). Je komt heel sterk over.

Succes met de confrontatie met je bijna ex-vriend, gaat niet leuk zijn...maar je kiest gelukkig voor jezelf.

Hopelijk kun je je konijnen mee nemen. Ken je eventueel iemand daar, waar ze zouden kunnen blijven, indien dit niet het geval is?

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 07:34

Sterkte...