MariekeB schreef:@mirriez . als je Ex nu weet waar je sportschool is, waar je uit eten gaat, waar je werkt ... niet zo fijn als er een aangfite loopt toch
Het adres van een prive rekening van iemand anders mee verhuizen is per definitie fout. Zoals je in dit topic kan lezen zijn er meerdere bankmedewerkers die hier gereageerd hebben.
Zou wat zijn. Ik heb een huis waar drie studenten wonen. mijn dochter, mijn pleegdochter en een vriendin.... als er eentje verhuisd en dat aan de bank doorgeeft moeten toch niet alle anderen automatisch meeverhuizen .. Dat is nml precies hetzelfde.
- Gaat de bevestiging van het verzoek om een adreswijziging nu ook naar het nieuwe adres van je vriend?
- Dit is absoluut een grote privacy schending , heel goed dat je daar een officiele klacht voor gaat indienen. Je bent vast niet de eerste die dit overkomt. En als iedereen zo laks is als de helft van de reageerders hier komt er nooit een eind aan.
Ze hebben direct na mijn telefoontje mijn adres weer naar het juiste adres aangepast.
Ik hoop niet dat er een bevestiging die kant op gaat en dat geloof ik ook niet. En hoop ik niet haha.
Je verwoord inderdaad mijn gevoelens en ideeën er over.