tiwi1969 schreef:Leuk topic en ik zie al heel veel leuke modelletjes voorbij komen.
Ik zweer eigenlijk bij FitFlops, lopen heerlijk en zijn ook in wat chiquer design verkrijgbaar. Nadeel is dat je het flip-flop geluid altijd hoort bij het lopen.
In juli trouwt mijn broer en daar kan ik dus echt niet op slippers heen, dus ik ontkom er niet aan om een "elegant" sandaaltje te kopen. Probleem daarbij is dat ik een staalplaat in mijn voet heb op mijn grote teen gewricht met schroeven aan de bovenkant.
Alle bandjes die daar overheen gaan drukken op de schroeven en geven blaren/wondjes.
Ik zoek dus netje sandaaltjes die comfortabel lopen, voldoende steun bieden met verstelbare bandjes bij de tenen en maximaal 2 cm hak. (meer kan niet door het vastzetten van mijn teen)
Teva's en Wolkies zijn eigenlijk niet netjes genoeg voor een bruiloft dus liever iets eleganters, al denk ik dat ik na de bruiloft meer plezier heb van een stoere stapper.
Mijn teen;
[ [url=m/KfpgDj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand daar een idee voor?
Gewoon platte schoentjes doen, wanneer jij op hakjes gaat krijg je de druk op de voorvoet en dat lijkt me niet fijn met die ijzerhandel in je teen. Gewone flatjes oid is ook best wel leuk en kan prima onder een jurkje.