Gillbo schreef:Is het misschien een idee om eens met een praktijkondersteuner te praten via de huisarts
Een praktijkondersteuner? Wat houd dat precies in?
Nog nooit van gehoord haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Selina schreef:Rocamors punt is onder andere dat je niet to the point komt. Zo kon je op haar reageren met 'Ik kan en wil niet overal antwoord op geven, daarvoor zijn het teveel vragen.' In plaats daarvan zeg je eigenlijk 5x hetzelfde in een lang stuk tekst. Haar punt is dat als je ook zo in ruzies bent, dat een ruzie daardoor alleen maar langer (en vermoeiender) wordt.
Ben intussen nog steeds in de tuin bezig, alleen kan ik dat dus niet non stop doen waardoor ik tussendoor dan toch weer achter de pc kruip 
Morris schreef:Misschien is het verstandig om proffesionele hulp te zoeken, of andere therapieën om weer vrede met jezelf te krijgen. Of iets yoga, meditatie....ik weet niet precies wat hoor...ik ben niet de deskundige.
Of overleg het met je huisarts, of had je dit al gedaan?
Ben 7 jaar geleden uit huis gegaan begeleid wonen, 3 jaar en daarna nog 1,5 jaar begeleiding op afstand (een persoonlijk begeleider en 1 keer in de week/2 week psycholoog), en nu sinds 2 jaar ongeveer (met daar tussen een jaar niet door overschrijven andere locatie, psycholoog maanden "ziek" etc..) heb ik bij een andere "instelling" een psycholoog, sinds kort geen directe gesprekken meer mee maar wel een thuis begeleidster, ik woon nu iets langer dan 2 jaar volledig zelfstandig maar heb zo mijn problemen (gehad) dus heb gewoon nog wel even begeleiding nodig. Morris schreef:Ok, dat wist ik niet.
Je bespreekt 'de' problemen met je thuis begeleidster?
Heb het ergens wel genoemd maar snap heel goed dat iedereen zin heeft om alles te lezen
Ik heb haar overigens vorige week niet gezien, normaal is ze er op Vrijdag dus dat was in dit geval dan ideaal geweest maar ivm koningsdag was ze vrij en vrijdag verplichte vrije dag dus ik zie haar Donderdag "pas" weer
_Alarm_wlkp schreef:Advies van mijn kant uit wat mij ook heel erg geholpen heeft en me heel veel rust gaf.
Ontvrienden op facebook, messenger blokkeren zodat er geen berichten gestuurd kunnen worden tussen jullie, alle berichten verwijderen,...
Ik had enkel zijn mobiel nummer niet geblokkeerd, toen ik eergisteren uit het niets berichtje kreeg werd ik spontaan misselijk...
Exitium schreef:_Alarm_wlkp schreef:Advies van mijn kant uit wat mij ook heel erg geholpen heeft en me heel veel rust gaf.
Ontvrienden op facebook, messenger blokkeren zodat er geen berichten gestuurd kunnen worden tussen jullie, alle berichten verwijderen,...
Ik had enkel zijn mobiel nummer niet geblokkeerd, toen ik eergisteren uit het niets berichtje kreeg werd ik spontaan misselijk...
Ehm, er is nog sprake van een relatie hier eh...

Exitium schreef:_Alarm_wlkp schreef:Advies van mijn kant uit wat mij ook heel erg geholpen heeft en me heel veel rust gaf.
Palmera schreef:Exitium schreef:Ehm, er is nog sprake van een relatie hier eh...
Maakt niet uit!
Die van mij blokkeer ik soms ook een paar dagen op alle mogelijke manieren. En dan heb ik nog spijt dat ik ooit heb verteld waar ik woon
dat zou hier toch einde verhaal zijn. Ik blijf niet kindvrij om met een eeuwige peuter opgescheept te zitten. Ayasha schreef:Palmera schreef:
Maakt niet uit!
Die van mij blokkeer ik soms ook een paar dagen op alle mogelijke manieren. En dan heb ik nog spijt dat ik ooit heb verteld waar ik woon
Serieus?dat zou hier toch einde verhaal zijn. Ik blijf niet kindvrij om met een eeuwige peuter opgescheept te zitten.
Hoogstwaarschijnlijk is onze relatie wat tumulteuzer dan die van jou met je man.
mijn man zijn vorige relaties waren wel zoals TS hier om schrijft. Was voor hem even acclimatiseren maar daar zou ik dus niet mee om kunnen met zo'n relatie. Als we het hier niet eens zijn praten we daar over. Praten, niet ruzieen. Exitium schreef:_Alarm_wlkp schreef:Advies van mijn kant uit wat mij ook heel erg geholpen heeft en me heel veel rust gaf.