Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hecht veel waarde aan pb's en probeer die daarom ook naar anderen te sturen, al mag ik dat denk ik nog veel meer doen. Danielleeee_ schreef:Lief topic![]()
Maar ik begrijp niet helemaal hoe mensen zo negatief kunnen reageren op een complimentje of een verjaardagswens. Als je dan iets van gefeliciteerd stuurt, krijg je dan een boos bericht terug?
Ladybird schreef:Ik ben sinds een paar weken gestart met iedereen die ik tegen kom die jarig is een pbtje sturen met een verjaardagsgroet. Word super leuk op gereageerd ook. Ik ga de verjaardagslijst niet af, maar stuur gewoon een berichtje als ik iemand met een cadeautje tegen kom. Meestal ken ik ze ook niet.
Mn streven is om dit dagelijks bij iemand te doen, maar ik realiseerde me vandaag dat dat zeker 3 dagen niet gelukt is, maar ik (volgens mi) ook niemand ben tegen gekomen die jarig was.
Anoniem schreef:Ladybird schreef:Ik ben sinds een paar weken gestart met iedereen die ik tegen kom die jarig is een pbtje sturen met een verjaardagsgroet. Word super leuk op gereageerd ook. Ik ga de verjaardagslijst niet af, maar stuur gewoon een berichtje als ik iemand met een cadeautje tegen kom. Meestal ken ik ze ook niet.
Mn streven is om dit dagelijks bij iemand te doen, maar ik realiseerde me vandaag dat dat zeker 3 dagen niet gelukt is, maar ik (volgens mi) ook niemand ben tegen gekomen die jarig was.
Vandaag was ik een van de gelukkigen. En echt, dat is leuk hoor zo! Dank je wel ladybird!