Reden dat jou relatie uit ging?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:02

Een samenloop van adem in acoholproblemen, agressieproblemen (zowel verbaal als fysiek), liegen, bedriegen en geldproblemen adem uit

We waren bijna 5 jaar samen en nadat hij ook agressief werd naar mij in het bijzijn van en naar ons zoontje toe (toen 2,5) eindelijk de stap gezet om weg te gaan. Het hing toen al enkele weken in de lucht en de agressie werd steeds erger maar ik heb toen gewacht/volgehouden tot het erg genoeg was en ik dus bewijsmateriaal had naar politie/rechter toe met het oog op voogdij. Het is voor mij en ons zoontje gelukkig goed uitgedraaid en hij is, na bijna een jaar, nog steeds niets veranderd. -O- (En ik val nu elke avond met een gerust gevoel in slaap ;) )

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:04

Hij ging vreemd met mijn beste vriendin :+ Was gelukkig nog niet heel serieus, maar wel balen. Die vriendin is overig niet meer een vriendin van mij. :') daarna is hij nog een aantal keer naar me teruggegaan, maar het was steeds weer hetzelfde (andere meisjes stuk intressanter). Maar gewoon goed uit elkaar gegaan en ik kan het nog steeds goed met hem vinden. We waren er beide nog niet echt klaar voor haha.

De relatie daarna kwam omdat ik me eigenlijk wat te veel liet pushen door vriendinnen waardoor ik al iets te snel een relatie met hem had. Maar zijn moeder vond mij niet zo leuk en liet dat duidelijk merken, en hij was erg claimerig dus dat was daarna gauw over.

Ik heb nu een relatie met mijn vriend en ik kan me niets beters wensen. Wat een topjongen <3 we zijn bijna 3 jaar samen en ik ben nog steeds tot over mijn oren :o

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:27

Ex nummer 1 besloot om andere meiden online/per sms leuker te vinden, om dit netjes af te werken door met mijn toenmalig beste vriendin achter mijn rug om iets te beginnen (na bijna 3 jaar relatie).

Ex nummer 2 had een drugs- en alcoholverslaving. Was fysiek en verbaal agressief naar mij toe, manipuleerde mij zodat ik seks met hem 'moest' hebben. Zat dan achter mijn rug om ook nog contact te zoeken met andere meiden, dus na 2 jaar: Bye bye, zwaai zwaai. :wave:

Ex nummer 3 had dan weer een andere verslaving waardoor er heel veel leugens bij kwamen kijken. Achteraf bekeken waren we ook heel verschillend. Was geen slechte jongen, maar we hadden allebei zo'n negatief relatie-verleden dat ik denk dat we onze relatie 'perfecter' zagen dan ze was.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:48

Grappig dit topic net naar dat ik een Facebook bericht kreeg van een ex, hij wilde graag weten hoe het met mij ging en of ik hem nog kende.
De manier hoe het uitging was minder spannend dan wat hij me vertelde, ik was namelijk gewoon niet passend bij hem en z'n familie en maakte het daarom uit. Hij vertelde me dat hij kort daarna de fout in was gegaan en was opgepakt voor moord, hij moet nog 10 jaar zitten. Een golf van opluchting kwam er over me want die dans heb ik nu al 2 x ontsprongen, een andere ex van me (die van daarna) zit ook nog minimaal 12 jaar. Bizar dat het zo is gelopen, hun beide voor het leven vast en ik door vallen op staan en nog harder vallen(m'n laatste ex ging vreemd met 3 anderen en als ik ju terug kijk was dat nog het leukste aan de tijd met hem) de man van m'n leven ontmoet.
Ik zie mijn verleden van foute mannen altijd maar als leerschool om te leren houden van een heel ander type man :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 14:22

Jeetje zeg, wat een verhalen komen hier voorbij! Dat zet alles wel weer even in perspectief :=

Hij was een nietsnut die niets in het huishouden deed, geen aandacht voor me had maar wel altijd met z'n vrienden wegging, had absoluut geen motivatie om ergens te komen in het leven en was bitter over het feit dat ik dat wel kon. Hij was stikjaloers dat ik een baan had waar ik goed in ben, terwijl hij een hele dag achter z'n computer zat te gamen. Onze ambities lagen mijlenver uit elkaar en we konden alleen maar ruzie maken. Oh ja, en ik was van alles de schuld. Zo blij dat ik daarvan af ben :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 14:45

Jeetje, wat een verhalen!
Het is heel recent uit gegaan met mijn eerste vriendje, een relatie van 3,5 jaar. En het ging gewoon uit omdat onze wegen een beetje gingen scheiden. Ik had een paar dingen gedaan die hij niet leuk vond, hij had een paar dingen gedaan die ik niet leuk vond. Totaal geen ernstige dingen zoals hier wordt beschreven, maar we gingen ons gewoon anders ontwikkelen, moet ook kunnen :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 14:51

Bij mij is het uitgegaan omdat ik tegen iets aan liep in de relatie wat met mijn verleden te maken had (iets onverwerkt). Dit kon hij niet begrijpen en werd zelfs boos, dus toen ben ik hardhollend weggerend :+

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 14:56

Eerste relatie ging uit omdat hij mijn zus leuker vond.... :+ die overigens heel gelukkig was met iemand anders.

Tweede relatie duurde vier jaar en daar zijn we echt uit elkaar gegroeid. Ik gong studeren maar hij na mavo eerst havo en toen vwo (geprobeerd). Ik zat volop in studentenleven hij nog op middelbare school. We kenden elkaars vrienden niet meer enz. Op een gegeven moment zag hij het niet meer zitten... ben een jaar van slag geweest (??) na een aantal relaties mijn man ontmoet waar ik nu al heeeeel lang gelukkig mee ben. Vlak voor onze trouwdag wilde de jongen van de vierjarige relatie me ineens weer terug. Echt drie weken voor de bruiloft 8-). Dat deed me wel goed maar ik had mijn keuze inmiddels al gemaakt voor iemand anders!
En gelukkig maar!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:36

Heel bot gezegd: mijn eerste relatie ging uit omdat ik na 6 jaar geestelijke, emotionele en lichamelijke mishandeling eindelijk de gore moed had bij hem weg te gaan nadat ik een lieve jongen had leren kennen die mij liet zien dat dit geen normaal gedrag was. Ik was toen net 20.

De relatie met die lieve jongen is uitgegaan na 15 jaar omdat hij ineens toch bedacht dat er nog andere vrouwen om deze aardkloot rondlopen. De financiele problemen die we hadden droegen daar ook mee bij. Soms had ik het gevoel dat door dat ik steeds meer ging verdienen en minder afhankelijk werd van hem, hij een rolconflict kreeg. Hij had graag de leiding.

Mijn huidige relatie duurt nu 5 jaar. Ik kan hem 100% vertrouwen en er is gelijkwaardigheid. Hopelijk nu echt een maatje voor het leven.

Oehlala

Re: Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 16:30

mijn eerste relatie is uitgegaan, omdat hij een ander had. daarna een hele tijd niemand gehad omdat ik ze simpelweg niet vertrouwde en nu al een heel aantal jaren gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:16

1. Na ruim 1.5 jaar was de koek op. Ik zat erg in de knup en hij werd steeds negatiever en we trokken elkaar erin mee. Tot slot werd ik verliefd op een ander en besloot dat het genoeg was. Hij verdient beter!

2. Hij kon niet omgaan met mijn struggles (depressie, somber, altijd moe) en na een bepaalde gebeurtenis haakte hij af. Aan de ene kant voel ik me in de steek gelaten, aan de andere kant is de jongen echt iemand van verstand en weet ik ook niet in hoeverre dat zou matchen in de toekomst omdat ik meer een gevoelsmens ben. Ik heb nog wel flinke luduvudu terwijl we maar krap een half jaartje samen waren.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 07:54

Mijn relatie is uitgegaan nadat mijn ex, tijdens mijn zwangerschap van de vierde, verliefd werd op een ander en voor haar is vertrokken.

De relatie daarna is uitgegaan omdat hij vond dat 'ik mijn kinderen niet op kon voeden' oftewel, hij vond me niet streng genoeg. Iets wat ik ook niet nodig vind aangezien mijn kinderen het hartstikke goed doen.

Wat een verhalen komen hier voorbij zeg!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:38

Mijn relatie heb ik zaterdagnacht in een dronken bui uitgemaakt..
Niet helemaal de bedoeling geweest (weet er ook maar weinig van) en doet pijn nu maar is uiteindelijk wel beter zo..

Mijn ex woont op 1,5 uur rijden van mij vandaan.
De afstand had ik zelf niet zoveel moeite mee.
Maar om een toekomst op te bouwen moet je uiteindelijk wel praten hoe je dat moet gaan doen.
Ik heb een baan (ook bezig met een nieuwe) en een huurhuisje.
Hij woonde na een verbroken relatie weer bij zijn ouders en had geen werk.
Hij wilde eigenlijk niet weg uit zijn woonplaats en daar had ik me al een beetje bij neergelegd.
Maar in de tijd dat we hadden (gelukkig maar een maand of twee) deed hij niet zijn best om iets aan zijn leven te veranderen.
Hij heeft wat problemen en daar deed hij niks aan (hij wilde geen hulp zoeken), hij heeft in de tijd dat wij wat hadden niet gesolliciteerd voor een baan.
Vaak klaagde hij over geld maar kon hij wel een nieuwe game kopen bijvoorbeeld..

En zat mij dwars, maar wilde hem wel de kans geven om het te doen.
Uiteindelijk is zaterdag alles eruit gekomen en heb ik het uitgemaakt.
Ik schijn nogal hard te zijn geweest en dat geloof ik ook wel..

Wilde eerst nog kijken of we er nog uit konden komen.
Maar hij wilde er niet meer voor vechten..
Voel me er best nog wel rot over, maar weet ook wel dat het beter is zo.
Maar blijft rot als je om iemand geeft..