Heel veel kracht gewenst voor alle nabestaanden. Ze was overduidelijk een bijzondere en geliefde vrouw.
rocymax
Geplaatst: 13-04-17 22:55
Lieve Manon, Wat een verschrikkelijk nieuws. Al een lange tijd was je weg uit het emigratie topic waar ik je heb leren kennen als een lieve vrouw die dol was op haar dochter Connor, haar man en haar paarden. Een doorzetter was je en ik had veel bewondering voor je. Ik ben er kapot van, heb er geen woorden voor. Had nog af en toe contact met je via pb. Rust zacht lieve Manon........
Wat een gemis voor iedereen die haar kende en lief heeft. Ik kende haar niet persoonlijk, maar kwam haar in het verleden vaak tegen in topics op Bokt en daaruit sprak haar betrokkenheid en interesse in haar medemens. Rust zacht..
Lieve Manon wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Laurora
Geplaatst: 13-04-17 23:39
Ik kende Manon niet, maar ik wil toch graag iedereen die haar gekend heeft sterkte wensen, wat een klap moet dit zijn
Heel veel sterkte en liefde lieve vrienden en famillie van Manon
Martie
Geplaatst: 13-04-17 23:48
Ik ben perplex en geschokt.... Ik kan Ava/Manon uit het moedertopic op bokt en daarna hadden we los nog wel contact maar dat is eigenlijk al een tijd geleden. Ik wist niet dat ze in zo'n moeilijke situatie zat en het overvalt me daardoor.
Ik zal me Manon altijd herinneren als iemand die zo gek was met haar gezin, inclusief de pony's, zo blij en trots, die zo van hen kon genieten.... Ze was altijd aardig en positief.
Rust zacht en heel veel sterkte voor Marcel en Connor met dit onvoorstelbare verlies.
Tazzey
Geplaatst: 14-04-17 00:09
Ik heb haar niet gekend maar ik wil langs deze weg wel mijn medeleven betuigen aan haar vrienden en familie. Het leven kan zo ontzettend oneerlijk zijn.
De naam kwam mij bekend voor maar ook ik kende haar niet persoonlijk.. desalniettemin wil ik iedereen die met haar verbonden is heel erg veel kracht toewensen in de komende periode. Dat het ten goede mag komen aan de verwerking van dit op het eerste gezicht zeer grote verlies..
Gecondoleerd aan alle betrokkenen.
REGINA76
Geplaatst: 14-04-17 01:56
Sterkte vd familie vrienden vriendinnen enz. Met het verlies van manon.
Verschrikkelijk .... sterkte voor alle nabestaande
johanna84
Geplaatst: 14-04-17 06:51
Vol ongeloof hoorde ik van het overlijden van Manon. Manon heb ik leren kennen jaren gelden toen haar dochter nog heel klein was en ze net liesje hadden. Haar dochter zat bij mijn nichtje in de klas. Hierop bokt regelmatig contact met haar. Ze was een paardenvrouw en een trotse moeder, altijd geintresseerd in alles iedereen. Veel te jong om te gaan!
Lieve Manon, we misten je al een tijdje in het emigratie topic. Nu wordt duidelijk dat we nooit meer een opbeurende post van je zullen krijgen. Rust zacht! Heel veel sterkte voor je man en dochter.