Ik heb hem nog steeds met enkele spelletjes.
En de spelletjes blijven leuk!

Sommige nog steeds niet uitgespeeld.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
puppy1128 schreef:[ Afbeelding ]
Lowara schreef:Suzanne F. schreef:Het vele buiten spelen waarbij de zomers altijd heel lang en heel zonnig leken. In bomen klimmen, hutten bouwen. Nintendo Entertainment System met Mario, Duckhunt en Zelda.
Telekids op zaterdagochtend met Harry de Hengst en de Mega blubber power race, later de Movie race.
Tekenfilms zoals Teddy Ruxspin, Dungeons and Dragons, Waterspin Wonderspin, The Freggles, Niks Holgerson, Ovide, Boes boes, Bouli, Seabird, Dommel en Gummy Bears....
Twix heette nog Raider en we dronken Tjolk. En bah wat was die gele vies met die aap erop.
We hadden trolletjes met punkhaar, speentjes aan kettingen en kuifstaartjes.
Raad eens uit welke jaren ik kom?
Uit mijn jeugd in ieder geval
woofie schreef:tjonge wat zijn jullie nog jong![]()
Ik stam uit de tijd dat we een zwart/wit tv hadden, en dat je op moest staan om deze naar een andere zender te zetten, dat hoefde niet al te vaak want we hadden alleen ned1 en 2 en duitsland 1 en 2. uitzendingen voor kinderen waren er alleen op woensdagmiddag en zaterdag een uurtje. We keken rikkie en slingertje, okkietrooi, pipo de clown en Zwiebertje.
We Dronken water of ranja en als we geluk hadden kregen we Prik.
van de buurvrouw kregen we af en toe een pepermuntje die naar 4711 smaakte...
We speelden meestal buiten, springtouwen, elastieken, knikkeren, stand in de mand, tollen, rolschaatsen die je onder je eigen schoenen moest binden, bliklopen....
De groenteboer, de bakker, de slager en de melkboer kwamen gewoon aan huis....
Op school spaarden we voor de arme negertjes in Afrika...(dat mocht je toen nog gewoon zeggen)
Als we straf kregen van de meester of van de juf dan vertelde je dat thuis niet want dan kreeg je er van je ouders nog straf bovenop....
puppy1128 schreef:[ Afbeelding ]

sharoontje schreef:woofie schreef:tjonge wat zijn jullie nog jong![]()
Ik stam uit de tijd dat we een zwart/wit tv hadden, en dat je op moest staan om deze naar een andere zender te zetten, dat hoefde niet al te vaak want we hadden alleen ned1 en 2 en duitsland 1 en 2. uitzendingen voor kinderen waren er alleen op woensdagmiddag en zaterdag een uurtje. We keken rikkie en slingertje, okkietrooi, pipo de clown en Zwiebertje.
We Dronken water of ranja en als we geluk hadden kregen we Prik.
van de buurvrouw kregen we af en toe een pepermuntje die naar 4711 smaakte...
We speelden meestal buiten, springtouwen, elastieken, knikkeren, stand in de mand, tollen, rolschaatsen die je onder je eigen schoenen moest binden, bliklopen....
De groenteboer, de bakker, de slager en de melkboer kwamen gewoon aan huis....
Op school spaarden we voor de arme negertjes in Afrika...(dat mocht je toen nog gewoon zeggen)
Als we straf kregen van de meester of van de juf dan vertelde je dat thuis niet want dan kreeg je er van je ouders nog straf bovenop....
Eerlijk.... lijkt mij een hele mooie tijd. Kom zelf uit 1991
. Wij keken op zaterdag een programma met een plein ofzo met een bord patat . Zus was team Spice Girls en andere zus Backstreet Boys
Rebecca schreef:Ik ben van 92 , ik speelde altijd buiten . Bouwde vlotten en sprong regelmatig in de sloot , prik werd je druk van dus dat kreeg ik niet .Knikkeren op school en idd steltlopen, echt dure dingen konden wij niet betalen met 5 kinderen . Dus leende op school de gameboy color van een klasgenoot. Wij keken op zaterdag een programma met een plein ofzo met een bord patat . Zus was team Spice Girls en andere zus Backstreet Boys
woofie schreef:Het was ook een mooie tijd...de saamhorigheid onder de mensen was vele malen groter dan nu.
Burenhulp was vanzelfsprekend en niet opgelegd door de regering.
MiReRe schreef:My little pony's, klaparmbandjes, plakhandjes, flopperdingen, flippo's, stickers, dubbeldip, Dracula lolly's, fireballen, calippo fizz, glitterarmbandjes gevuld met water, knijperbeestjes, knettersnoep, trolletjes, speentjes, beertjes, pac man op een floppy, printpapier met gaatjesrand, tv met wel 12 zenders, schaatsen op natuurijs, disco schaatsen op de schaatsbaan, sinterklaasdisco op de manege, een trekdrop en een schuimblok voor een kwartje, de srv wagen, de korti markt, de uitvinding van de cd, cassette bandjes, LP's draaien, ronflonflon, koning zak in muzeikland, wat is waarrrrr, 2 seconden stilte is fataal en uhhhh zeggen helemaal, LA gears, de ponyclub, kinderen voor kinderen, ren je rot, stuif es in, m'n eerste e-mailadres, de komst van de mobiele telefoon, strippenkaarten, avondretourtjes, weekendretour, het ongeautomatiseerde 'ping' geluid van de stempelautomaat, postzegels van 75 cent, pennemaatjes, vreemde nummers bellen op een vaste telefoon met draaischijf, touwtje door de brievenbus, voor het donker thuis zijn, corduroy broeken, mouwophouders, houserokjes, raveteven, gabbers, hakkers, flodder, medisch centrum west, de eerste aflevering van gtst