Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:Goede. Dan neem ik denk ik alleen mijn vriend mee. Mijn vader kent de familie en zei dat hij ook graag meewilde, maar inderdaad: een groep lijkt meer op een knokploeg.
Ik heb bij het voicemail inspreken gemeld dat de les voor het kind maandag niet doorgaat en dat als het kind toch verschijnt, ik haar helaas weer huiswaarts ga sturen. Als ik liefdadig door blijf gaan en haar maar laat komen, loopt de 'schuld' alleen maar meer op en voor haar plekje staan andere kinderen te springen die wél betalen.
De reden dat ik er voor kies om toch langs te gaan, is omdat mij dat een laatste 'vriendelijke' manier lijkt. Mijn zus, die voor een rechtsbijstandsinstantie werkt, zegt dat ik uiteindelijk meer kwijt ben voor een No Cure No Pay methode van Arag/DAS/enz, dan dat ik ervoor terugkrijg. Ik ben qua administratie gewoon zelf tekort geschoten en had hierin voor een professionelere opstelling moeten kiezen. Ik hoop dat als ik vanavond langsga, de boodschap binnenkomt bij mams/paps.
Chiave schreef:eilleen333 schreef:Lessen vooruit laten betalen. Heb ik ook altijd gedaan en dan heb je in ieder geval nooit dat je lessen niet betaald worden.
Dat was mijn voorstel ook. Bij mij koop je in principe een 10-rittenkaart en krijg je een kaart waarop we afkruisen en na tien lessen kun je weer een nieuwe kopen. Echter wilde de ouders van dit meisje het niet en betaalden zij liever per maand. Ik was ten goeder trouw en gaf hen deze mogelijkheid. Te vroeg gejuicht.