Met een knuffel slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Slaap jij met een knuffel

Ja
327 (65%)
Nee
169 (34%)

Totaal aantal stemmen: 496

Nessa

Re: Met een knuffel slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 00:40

Haha geweldig dat de knuffel dan weer netjes ligt!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:26

Ik heb geen knuffel maar vroeger met duimen pakte ik altijd het schouder stukje van mijn hemd vast en liet dat zachte stofje dan tussen mijn duim en wijsvinger glijden, weet niet waarom maar dat maakt me heel rustig haha.

Die hemdjes heb ik nog steeds, pas ik al lang niet meer ofcourse, maar ze gaan elke avond nog mee naar bed, helemaal versleten maar ik kan niet zonder.

En ja, ook ik schaam me in hotels. Ik zorg dat m'n hemdjes in mijn handbagage zitten! Ik had in Zuid-Afrika nog een probleempje want 1 van mijn hemdjes was verdwenen toen ze het beddengoed hadden gewassen! Ging ik met mijn beschaamde hoofd toch echt even bij de housekeeping vragen of ze een gestreept vodje hadden gevonden. Gelukkig kwam ie toen tevoorschijn, weet niet wat ze gedacht moeten hebben maargoed!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-17 00:29

Stofje door je vinger laten glijden doe ik ook! Nou ja ik rol het meer.
Bij bepaalde zachte stof. Niet alleen in bed hoor. Eigenlijk altijd :')

Liefst neem ik ook een bepaalde jas mee. Die is lekker zacht.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:49

Ja schuldig! Ik moet eigenlijk altijd iets in mijn armen hebben :D Heb ik het niet in mijn armen, dan wil ik er tegen aan kunnen kruipen :Y)
Een van mijn katten (die er inmiddels helaas niet meer is) vond dat ook heerlijk. Die kon de hele nacht in je armen liggen <3
Mijn andere kat is de reden waarom ik twee kussens op bed heb. Dan kan ik met haar knuffelen terwijl zij op haar eigen kussen ligt (anders drukt ze mij van m'n eigen kussen af :'))
Momenteel slaapt mijn hond bij mij in bed. Over het algemeen gewoon aan het voeteneind, maar een enkele keer kruipt 'ie lekker omhoog en val ik met hem in mijn armen in slaap <3

Wanneer de beestenbende even niet beschikbaar is, heb ik meerdere knuffels tot mijn beschikking. Een grote, zachte, roze teddybeer die ik gekregen heb van mijn vriendin (als vervanger voor wanneer zij niet naast mij ligt :)) ), en mijn knuffeltjes die ik al sinds klein meisje heb. Een enkele keer gebeurd het dat de knuffels ook niet beschikbaar zijn (dan heeft mijn lieftallige hondenkind er weer mee lopen spelen :')) en dan val ik met het kussen van Minoes in mijn armen in slaap _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 01:17

Ik heb 53 knuffels in mijn bed. *D De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 01:21

Ik slaap ook al sinds ik 8 maand ben met popje. Een knuffeltje gemaakt van een handdoek. Popje is op veel plekken gerepareerd en ligt half uit elkaar..
Gelukkig ben ik vrijgezel dus valt het niet op.. Op vakantie met vriendinnen ging ze nooit mee maar toen ik afgelopen jaar weer eens met mijn moeder op vakantie ging kon ze gewoon mee!
Ik hoef der niet vast te houden maar ik moet weten waar ze is. Als ik niet alleen slaap leg ik der in de kussensloop zodat ze niet zomaar zichtbaar is.. Paar goede vriendinnen weten van der bestaan en als die blijven slapen verstop ik der niet

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 01:32

Resistance schreef:
Ik heb 53 knuffels in mijn bed. *D De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.

Oooh dat laatste herken ik, dan knuffel ik m'n knuffel altijd even extra goed :))

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:33

Resistance schreef:

Hoe herkenbaar :') zo zag mijn bed de eerste 16 jaar van m'n leven er ook uit.. Uiteindelijk heb ik ze toch maar in een grote mans onder m'n bed gedaan, met uitzondering van een paar favorieten dan :D

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:57

Resistance schreef:

Je begrijpt natuurlijk wel dat je deze post niet neer kan plempen zonder foto? =:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:58

Hoe groot zijn die 53 knuffels dan??? Of: hoe groot is jouw bed?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 12:23

Smee__ schreef:
Resistance schreef:

Oooh dat laatste herken ik, dan knuffel ik m'n knuffel altijd even extra goed :))

Ja, herkenbaar. :')

Vroeger had ik ook een bed vol knuffels, ook toen ik nog een klein bed had; ze lagen toen allemaal langs de zijkant. Geen idee hoeveel het er toen waren. Tegenwoordig alleen mijn "slaapknuffel" in bed.

Ik kan me ook nog de tragedie herinneren toen mijn favoriete slaapknuffel van vroeger in de wasmachine was gegaan toen ik nog jong was. Het was een husky; zijn oortjes waren omgevouwen, zijn vachtje helemaal plat... Wat een ellende :=. En later toen ik hem mee had genomen toen ik bleef slapen bij een vriendinnetje, en ik naast de hamsterkooi sliep -- 's nachts had de hamster een deel van de staart van mijn huskyknuffel voor zijn nestje gepakt. :oo

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:47

Wassen jullie je knuffel wel eens..? :+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:52

Nee... O:)
Zijn snuitje is ook niet meer zo wit als het ooit was :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:08

Ik heb ook nog een knuffel, heb die ook vaak genoeg vast als ik gewoon tv aan het kijken ben, het is mijn stressbal :D Heb al gezocht naar iets anders dat geen knuffel is, maar wel hetzelfde stofje/vulling heeft, zodat ik geen knuffel mee op vakantie neem, maar kan niets vinden...dan maar de knuffel, het werkt super voor mij :) Mijn man heeft er geen problemen mee, als het voor mij helpt om tot rust te komen, vind hij alles goed, haha

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:24

Jup hier ook eentje... Maar mag ook een kussen of iets zijn, gewoon iets om vast te houden. Als ik ergens anders slaap, mis ik het wel, maar slaap ik ook wel, maar minder fijn. Helaas katloos, dus tja, dan moet je wat anders :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:44

Meer mensen dan ik dacht! Ik ben er ook 1 :D

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:02

Ja schuldig! een hele grote olifant. Weliswaar van mijn vriend gehad en hij gaf dan de smoes, voor als hij er niet was, maar ik beken, dat die toch wel erg lekker ligt hihi! Als mijn vriend er wel is, verdwijnt hij naar mijn hoofdeind, maar anders, ligt ik er toch helemaal tegenaan gekropen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:13

Suus__ schreef:

Nee, moet er niet aan denken! :oo Dat vinden ze helemaal niet fijn, zo in de wasmachine.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:29

Sinds ik dit topic heb gelezen heb ik daarna toch mijn knuffel een naam gegeven XD haha, ik vond toch dat hij dat verdiende. hij heet Caspi (naar casper) haha

En nee ik was hem ook niet, dan ruikt die naar wasmiddel en dat vind ik niet hoe het hoort. als het echt lekker weer is hang ik hem misschien wel keer aan de waslijn als het gras er weer afgaat dan ruikt die naar lente haha

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:31

Suus__ schreef:

Ik neem m wel eens mee onder de douche en dan was ik met heel lekker ruikend spul :P

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:03

Gaat 'ie dan niet muf ruiken als 'ie opdroogt Marjo? Of valt dat mee?
Mijne moet eigenlijk echt wel eens, maar ik ben bang dat 'ie de wasmachine niet overleeft...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:20

Suus__ schreef:

Ik denk als ik die in de wasmachine stop dat 'ie dr niet heel meer uit komt _O- ding is zo oud!!

Vorige week was ik jarig en m'n ouders vroegen wat ik voor m'n verjaardag wilde :P Nou heb ik een knuffel hertje wat ook meteen een pittenzak is <3 hij is best zwaar maar zo schattig hihi. Word je dan 24 en wil je een knuffel _O- Kan alleen m'n oude niet weg doen :')

Maar kijk hoe lief!

Afbeelding

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:26

Resistance schreef:

Foto? :D :D :D

Hier ook een knuffel! Gekregen toen ik een jaar of 8 was denk ik? Het is een zwarte panter (huiskat formaat) en hij heet Snoesje. :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:41

watchthesky schreef:
Gaat 'ie dan niet muf ruiken als 'ie opdroogt Marjo? Of valt dat mee?
Mijne moet eigenlijk echt wel eens, maar ik ben bang dat 'ie de wasmachine niet overleeft...

Nee hoor, nooit last van. Wasmachine durf ik ook niet aan :P

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 23:48

Mijn knuffel gaat in de was...maar mijn originele die ik al heb van mijn geboorte is enkele jaren geleden de vuilbak ingegaan. Het was meer gaten dan knuffel en het kon eigenlijk niet meer dienen als stressbal omdat het zo versleten was, dus ben op zoek gegaan naar een vervang knuffel en ik heb ontzettend veel geluk. Mijn knuffel is er namelijk eentje van Fisher Price, uit de puffalumps series. Veel Amerikanen blijken die verzameld te hebben en eBay staat er VOL van. Dus heb me twee vervangers aangeschaft en de originele toch maar in de vuilbak gedaan, want dat ding was echt gewoon vies geworden en wassen maakte het enkel meer kapot, kon er niets meer mee doen...maar nu heb ik twee splinternieuwe, ik kan voort! :)