Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb ik het niet in mijn armen, dan wil ik er tegen aan kunnen kruipen

)
), en mijn knuffeltjes die ik al sinds klein meisje heb. Een enkele keer gebeurd het dat de knuffels ook niet beschikbaar zijn (dan heeft mijn lieftallige hondenkind er weer mee lopen spelen
) en dan val ik met het kussen van Minoes in mijn armen in slaap
De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt. Resistance schreef:Ik heb 53 knuffels in mijn bed.De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.
Resistance schreef:Ik heb 53 knuffels in mijn bed.De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.
zo zag mijn bed de eerste 16 jaar van m'n leven er ook uit.. Uiteindelijk heb ik ze toch maar in een grote mans onder m'n bed gedaan, met uitzondering van een paar favorieten dan
Resistance schreef:Ik heb 53 knuffels in mijn bed.De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.
Smee__ schreef:Resistance schreef:Ik heb 53 knuffels in mijn bed.De helft van het bed is dus van mijn knuffels, en de andere helf is van mij. Ik vind het zielig om ze ergens anders te zetten, daar is het zo koud en hard... ik voel me ook altijd schuldig als er 's ochtends eentje op de grond ligt.
Oooh dat laatste herken ik, dan knuffel ik m'n knuffel altijd even extra goed

. En later toen ik hem mee had genomen toen ik bleef slapen bij een vriendinnetje, en ik naast de hamsterkooi sliep -- 's nachts had de hamster een deel van de staart van mijn huskyknuffel voor zijn nestje gepakt.

Heb al gezocht naar iets anders dat geen knuffel is, maar wel hetzelfde stofje/vulling heeft, zodat ik geen knuffel mee op vakantie neem, maar kan niets vinden...dan maar de knuffel, het werkt super voor mij
Mijn man heeft er geen problemen mee, als het voor mij helpt om tot rust te komen, vind hij alles goed, haha
Suus__ schreef:Wassen jullie je knuffel wel eens..?
ding is zo oud!!
Nou heb ik een knuffel hertje wat ook meteen een pittenzak is
hij is best zwaar maar zo schattig hihi. Word je dan 24 en wil je een knuffel
Kan alleen m'n oude niet weg doen