Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Hier ook een blanco profiel door irritante meelezers..
Sure_lee, ongelooflijk dat je steeds zo paarden-minded-mannen vindde zeer zeldzame ruiters die ik tegenkom zijn altijd van die nerds
![]()
Belsje, wel een beetje raar jamaar geslaagd dus
Dus 4 jaar geleden een date, geen contact en nu weer gedate?
Ik heb tinder opnieuw geïnstalleerd, ik ga nu beter swipenGeen 60 "nee's" meer in 60 seconden..
Kwam net een ex tegen..
Nouja het zijn zijn foto's, maar hij gebruikt een andere naam (dus vals profiel) en liegt in zijn beschrijving over zijn werk edZal zijn vriendin leuk vinden
Bon_ita schreef:Jullie advies is opgevolgd, date staat gepland!![]()
MMIDV schreef:lieveli schreef:Hier ook Nederlands gestudeerd maar een superdyslectische vriend. Als ik hem online had ontmoet was ik er vast op afgeknapt maar dat zou mooi stom geweest zijn.
Dyslectisch zou ik al anders vinden dan het hele 'Ik moet na me werk'. Dat haal ik er over het algemeen nog wel uit.
janderegelaa schreef:Zijn er irritante meelezers? Wat doen ze dan?
AnnemiekvM schreef:Ik meld mij ook. Volgende week een afspraakje staan!
Laatst was ik aan het swipen kwam ik de vriend van een collega tegen... Ik ga er maar vanuit dat hij vergeten is om zijn profiel te verwijderen.
ReadTheRulez schreef:AnnemiekvM schreef:Ik meld mij ook. Volgende week een afspraakje staan!
Laatst was ik aan het swipen kwam ik de vriend van een collega tegen... Ik ga er maar vanuit dat hij vergeten is om zijn profiel te verwijderen.
Dat heb ik ondertussen ook gehad, dat ik dacht he..... jij op tinder.
Mja goed er kunnen tich redenaties zijn.