Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lous schreef:Niets.
Valentijn is naar mijn mening commerciële onzin. Als je van elkaar houd dan laat je dat toch dagelijks aan elkaar weten?
Daar heb je geen speciale dag voor nodig.
Ayasha schreef:Lous schreef:Niets.
Valentijn is naar mijn mening commerciële onzin. Als je van elkaar houd dan laat je dat toch dagelijks aan elkaar weten?
Daar heb je geen speciale dag voor nodig.
Dat doen we ook en tóch vind ik het heerlijk om elk jaar de bloemen te vinden.![]()
Zal me een zorg zijn dat het commercieel is, dat is kerst en nieuwjaar ook. Dan moet je daar ook mee stoppen.
Had ik om gevraagd, maar hij had geen geld voor een kadotje naast de sigaretten
ach had je toch sigaretten.... ik verwacht niks. Van mij 'moet' het echt niet. Zou hij gewoon een lief berichtje stureb zou ik ook blij zijn (dat doet ie sowieso regelmatig net zoals hij ook regelmatig spontaan een bosje bloemen mee heeft. ) zelfs als hij niks zou doen en gewoon gelijk altijd een berichtje zend 's morgens maar ik ga ook niet doen alsof het me niks doet als ik op sta en hij bloemen en een donut heeft klaar gelegd of een ontbijtje maakt.
ook zo fijn
maar wel lekker, chocolade!
wel zo gezond 
Aangezien m'n vriend 'n week weg is nu.
" en zat vervolgens de hele tijd uit het raam te kijken. Ik dacht nog, huh - wat heeft hij nou alweer besteld dan? Vervolgens komt hij met een doos binnenlopen die hij aan mij geeft met een brede grijns...
liss schreef:Mijn man kwam thuis met 2 lekkere repen chocolade (op 1 been kan je niet lopen is zijn mening). Nog voordat ik er op kon reageren zei mijn puberdochter:'jullie gingen toch zo enthousiast naar de sportschool?'maar wel lekker, chocolade!
Ik had een hartvormige schaal met aardbeien gekocht, die hebben we na het sporten lekker opgepeuzeld!wel zo gezond
Na 20 jaar huwelijk is al dat romantische er wel wat af..
mooi toch als dat na 20j huwelijk nog steeds is!