Gucci_ schreef:Bedankt iedereen, even een update:
Ik heb een gesprek gehad en moest een hele lange vragenlijst invullen, maar er kwam uit dat ik borderline heb. De arts zei dat ik zelf mocht kiezen tussen alleen medicatie of therapie/gesprekken. Ik heb voor beide gekozen, daarna is dagbehandeling nog een optie.
Ga in ieder geval in september weer studeren en hoop dat dat goed lukt met die medicijnen die ik zal krijgen (over een week begin ik). Zodra ik mij beter voel, wil ik werken. Vraag mij alleen wel af of ik er ook over moet vertellen, ook bij de nieuwe studie straks en evt relaties, ben erg bang dat mensen mij daarom in de steek laten of dat ik niet met die studie mag beginnen. Aan de andere kant wil ik er wel eerlijk over zijn.
Ik zou gewoon eerlijk zijn. Ik vind het een hele goede stap van je, echt super goed! En ik wil je ook zeker wel helpen mocht je advies nodig hebben. Hoop dat je wilt vertellen hoe het met je gaat.
Voor wat betreft relaties, kom voor jezelf op. Begin niet (weer) iets met een getrouwde man, zeker niet "onbeschermd".
Dit is jouw leven, jij moet er wat van maken. Nu eerst aan jezelf denken, en dan pas verder kijken.
Succes, en ik hoop op updates.