Vriendin heeft gordijnen verpest...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:47

Heb je diverse malen de afstand tussen plafond en onderkant gemeten? Ieder huis is namelijk scheef.
En ieder mens kan fouten maken. Praat het uit onder een bakje koffie

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:51

Anoniem schreef:
Waarschijnlijk schaamt zij zich dood.... Ze heeft iets goeds voor jullie willen doen en dat is behoorlijk mislukt. Ik zou met haar in gesprek gaan en blijven, zodat het over een tijdje iets is om over te lachen.
Het is geen opzet, het is een ongelukje en ongelukjes gebeuren.
Enorm balen natuurlijk van je gordijnen, maar eerlijk, het is het niet waard om ruzie over te maken toch met je vriendin?

Ja, heb er niet meer aan toe te voegen.
Ik zou het ook als zodanig tegen haar zeggen.

Jazzythecorg

Re: Vriendin heeft gordijnen verpest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:32

Ik had echt dramatisch schots en scheve gordijnen verwacht maar dat valt nogal eens mee. Geloof me die kant en klaar gordijnen zijn echt krengen om recht te krijgen en er is Geeneen vloer in je huis recht.ik vind het lief van je vriendin dat ze je Wilde helpen en nou krijgt ze ineens de schuld dat ze zijn "verpest",terwijl het waarschijnlijk aan de gordijnen en aan je vloer ligt.ik zou me als vriendin al schuldig genoeg voelen zonder jouw beschuldigingen erbij.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:51

Na het lezen van dit topic snap ik weer waarom mensen steeds minder snel klaar staan om elkaar te helpen.

Ik verwacht foto van schots en scheve gordijnen en wat zie ik gordijnen die niet helemaal perfect hangen....en verpest vind ik ook wel meevallen nog prima te herstellen zoals vaker gezegd. Teveel eraf zou stuk lastiger zijn geweest.

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:58

genja schreef:
Na het lezen van dit topic snap ik weer waarom mensen steeds minder snel klaar staan om elkaar te helpen.

Ik verwacht foto van schots en scheve gordijnen en wat zie ik gordijnen die niet helemaal perfect hangen....en verpest vind ik ook wel meevallen nog prima te herstellen zoals vaker gezegd. Teveel eraf zou stuk lastiger zijn geweest.

Yep helemaal mee eens. Helaas weer een goed voorbeeld.
Iemand doet moeite voor je en wil je helpen en de andere doet niet anders als zeuren en drama maken om niets.
Die beste vrouw denkt nog wel tien keer na om nog een keer iemand te helpen.
tegenovergestelde van pay it forward.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:00

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om wel respectvol naar elkaar toe te reageren. Ik zie hier een aantal opmerkingen voorbij komen waarbij dat niet het geval is. Wel of niet eens met elkaar eens zijn en je standpunten verduidelijken is prima. Maar doe dit met respect naar elkaar toe zodat dit topic een prettig verloop kan hebben

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:00

Ik denk dat ze zich ook heel schuldig voelt wat betreft die gordijnen. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik zoon telefoongesprek opvang voor iets dat ik verpest heb. Ik zou zelf denk ik aanbieden of het via de aansprakelijkheidsverzekering kan, maar ik weet niet of dat in haar opkomt.
Dat zijn altijd gevoelige punten om over te hebben, want je vraagt eigenlijk of iemand wil vergoeden, terwijl de verzekering betaald. Je moet alleen even samen de boel regelen zodat jij nieuwe gordijnen kunt kopen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:01

Je hebt al een paar keer aangegeven dat de gordijnen nu bij een atelier liggen,maar je hebt nog niet gezegd of dat atelier de gordijnen ook heeft gemeten bij jou in huis.
Daar is het denk ik misgegaan de vorige keer.
Ze moeten op een bepaalde manier gemeten worden,anders passen ze straks alsnog niet.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:04

Heb even de foto bekeken, en lijkt alsof de draad in de rechter zoom teveel op spanning staat. Die trekt de punt van de vloer. Ik denk niet zozeer dat het gordijn te kort is? Tenminste zo lijkthet op de foto. Als je onderin de draad doorknipt of in ieder geval kapot maakt, zou de punt wel op de grond moeten hangen lijkt mij? En waarom zegt de dame in het atelier dat ze de strijkstrook niet loskrijgt zonder de gordijnen kapot te maken? Mijn ervaring is dat je echt heel veel kunt fixen met een naaimachine. tenzij er echt een grote scheur door het gordijn loopt, kun je vrij veel maken.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 20:26

Ik ben inmiddels wel benieuwd of je gordijnen inmiddels zodanig zijn aangepast dat het naar je zin is!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:37

En,hangen ze inmiddels nu wel mooi?
Foto?
*-:)

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:52

Dus de vriendschap is niet meer waard dan € 80? Je hebt het uit handen gegeven omdat je het zelf niet kan. Je vriendin zal wel erg geschrokken zijn van jouw reactie.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 15:05

Ik ga geen nieuwe discussies meer aan hier...

Het atelier heeft ze ingenomen/gecorrigeerd en ze hangen nu goed :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:15

Gelukkig maar. +:)+