Neverland schreef:Selka schreef:Flowery, serieus? Jeetje die jongen maakt een domme fout en wordt gestraft. Om dan de relatie te verbreken? Iedereen maakt fouten. Het is hoe je ze oplost wat belangrijk is. Wanneer meneer zijn rijgedrag niet aanpast is er pas een probleem.
En om nu al te "zeuren" over toekomstige kinderen zal de meeste mannen alleen maar harder weg doen scheuren![]()
Ja, iedereen maakt fouten. Maar na 11 keer is het geen fout meer maar een beslissing.
Inderdaad, dit dus. 150 km/u+ te hard is geen domme fout, dat is gewoon dom.
En ik ben 24 jaar en ik heb 4 jaar een relatie, dan komen er kinderen ter spraken hoor maar dat is geheel offtopic
), maar er ging net voor mij een auto inhalen die ongeveer 80 reed. Op zoiets ben je niet voorbereid, bij vrachtwagens etc. verwacht je dat wel maar bij een normale personenauto niet. Ik moest dus, ondanks dat ik nog geen eens 120 reed, behoorlijk afremmen, er zal maar net iemand aan komen rijden die wel 130 rijdt...
Overigens verwacht ik dat iemand die 150 rijdt ook beseft dat hij/zij wel de poot vlakbij de rem moet hebben
Sorry TS, maar voor dit soort types heb ik absoluut geen medelijden. Dit gaat niet per ongeluk, hij brengt bewust mensen in gevaar.
Ik rijd een mercedes vito, zo duur zijn die nou ook weer niet. Een iets grotere auto was min of meer verplicht door mijn vriend die idd niet wil dat ik in zo'n mega schattig maar dodelijk klein koekblik het loodje leg. Die dingen moesten verboden worden vind hij.
Je weet wel hoe dat gaat.