Oh leuk die hangende stoel!
En een dagje winterefteling is ook erg leuk!
En wat een super goed idee, dat als je niet ziek bent geweest je een bonus krijgt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Hahahahaha rintah
Oh leuk die hangende stoel!
En een dagje winterefteling is ook erg leuk!
En wat een super goed idee, dat als je niet ziek bent geweest je een bonus krijgt!zo stimuleer je het niet ziekmelden wel!!! Hoe groot is zon bonus als ik vragen mag?! Gewoon erg benieuwd
Alwiene schreef:@ Bellatrix, nu wel heel benieuwd welk pakket van Asito kwam, heb nl ook een aantal jaar voor ze gewerkt en kerstpakket gekregenInmiddels niet meer, maar toch wel grappig om te zien wat ze nu bedacht hebben.
Dat Gusta Out of The Blue servies daar zaten ook delen van in mijn partners pakket. Ik vind het 3x niks, zij vindt het (helaas) wel mooiGrappig dat het hier ook zo langskomt.
[ [url=m/rViHFc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vandaag druk bezig geweest met het samenstellen van een pakket. Over de inhoud kan ik niks zeggen want het is voor een uitwisseling met een bokker. Maar wat was dat weer leuk om te doen! Aangezien het een uitwisseling is kan ik volgende week zelf ook een pakket verwachten, superleuk en ben nu al nieuwsgierig wat het wordt!
benangelique schreef:Ik heb een mooie reiskoffer met lekkers erin gekregen. Ik ben er blij mee! [ [url=m/PTNVFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
joke165 schreef:benangelique schreef:Ik heb een mooie reiskoffer met lekkers erin gekregen. Ik ben er blij mee! [ [url=m/PTNVFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk! Mijn vriend had ook een reiskoffer met lekkers erin. In de bekleding van de koffer het logo/naam van het bedrijfen het lekkers zat in speciale verpakkingen met een letter erop, wat in totaal het woord bedankt! vormde.
Ik zelf had een vuurkorf gevuld met kerstlampjes, gluhwein, winterbier en allerlei lekkers om rond de vuurkorf te eten. Erg blij mee.