Jaloers Ik wil ook de boom al opzetten! Heb vorige week al wel samen met vriendlief kerstspullen gekocht... Eerste kerst in zijn nieuwe huisje dus daar hoorde nieuwe spulletjes bij! Mijn mooie houten boompje staat al wel ruim een maand
Ik vind een kerstboom altijd wel leuk, maar ook een beetje erg veel ruimte innemen. Dus ik heb een creatieve oplossing; de washi-tape kerstboom
In het licht
Half donker (ik haal nog een setje lampjes bij denk ik )
lor1_1984
Geplaatst: 01-12-16 17:06
Leuk idee Blijheid.
Ik heb vanmiddag bij de Kringloop een boom gescoord voor €8,50 in de gewenste grootte (150cm, ik wilde 120 à 150cm) en 1,5 zak kerstballen in zilver & verschillende tinten blauw en een matzilveren piek voor ong €17,-, verder nog een zilveren slinger (had er thuis nog 1) en lichtjes bij Action vandaan.
Boom: Hij moet nog even uitgevouwen en opgetuigd, dat staat voor komend weekend op de planning.
Ja he. Had eerst diverse zilveren en lichtblauwe ballen uitgezocht en bedacht dat ik daar dus niet genoeg aan zou hebben dus toen wat andere kleuren erbij gehouden (groen, rood, ivoor, wit) maar dat stak wel heel extreem af. Toen weer even langs alle kerstversiering gelopen en gewoon het hele mandje met blauwe ballen (ong half winkelmandje) meegepakt. Zijn ook mooi verschillende tinten, er zit ijsblauw/babyblauw in, heel donkerblauw, een beetje naar turquoise neigend, royal blue geloof ik en ik meen nog 2-3 verschillende tinten. Ik denk dat het ook een wat mooier en vooral rustiger geheel gaat vormen samen dan een multicolour thema.
laran
Geplaatst: 01-12-16 18:24
Onze "kerstboom" papa hadden een creatieve bui. Moet alleen nog wat bedenken voor de aankleding wat t dat is nog niet zo geslaagd.
Wij hebben dit jaar zelf een kerstboom gemaakt omdat we 2 pups hebben die overal erg graag aan knagen. Nog niet helemaaal klaar maar hier een impressie