Als ik aan iets begin wat ik niet leuk vind, zoals huiswerk, zoek ik altijd de manier om het snelst klaar te zijn. Daar voor stel ik natuurlijk zo veel mogelijk uit... zelfs al zit ik achter de werklaptop om werk af te krijgen: het eerste (half) uur wordt besteed aan doelloos surfen op het internet (wat weer zo tegenstrijdig is met snel klaar zijn! Soms dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan.) Wanneer ik aan het werk kom, stel ik constant tijden voor mezelf: om 19.30 wil ik klaar zijn, om 20.00 wil ik klaar zijn... Dan lukt het min of meer wel.
Mocht het hw een keertje leuk zijn dan lukt het gelukkig wat beter.

Vraagje: waaronder presteren jullie het beste? Door druk (een deadline, een boze leraar, ...
) of juist als iemand je het hart onder de riem steekt? Of iets anders? Ik ben er wel benieuwd naar!
als ik even uitga van huiswerk of leren voor toetsen, als ik samen met iemand leer wil ik het altijd beter en sneller doen. Werkt alleen niet als ik niet samen met iemand leer

Het lijkt me wel wat. Maar ik ben ook bang dat ik er te veel tijd in ga steken en ik ga uitstellen dmv het bijwerken van het journal