Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YellowGray

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:46

- Ik ben een keer in slaap gevallen bij een one night stand. Vond ie niet leuk :')
- Ik heb echt een crush op een vriend van me en ik was intens gelukkig toen we laatst met een groepje naar de sauna gingen want toen kon ik iets meer van m zien.
- Ik heb stiekem ook een kleine crush op een collega en ik vind het altijd heel fijn als hij me ergens voor nodig heeft en hij loopt voor me uit want z'n billen zien er heel goed uit :')
- Ik ga soms huilen als ik 's ochtends naar de radio luister want sommige liedjes zijn zielig en Mattie & Wietse zeggen soms iets liefs tegen iemand ofzo.
- Mensen zeggen vaak dat ik heel goed kan omgaan met kritiek maar eigenlijk zeg ik dan altijd gewoon wat ze willen horen en ga ik daarna thuis even zitten huilen want ik vind het vreselijk als ik iets niet goed doe.
- Ik verdoe heel veel tijd met het bedenken van onmogelijke scenario's en gesprekken met mensen en die oefen ik altijd in mijn hoofd en dan gebeurt het natuurlijk nooit.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:51

YellowGray schreef:
- Ik verdoe heel veel tijd met het bedenken van onmogelijke scenario's en gesprekken met mensen en die oefen ik altijd in mijn hoofd en dan gebeurt het natuurlijk nooit.

Dat doe ik ook! _/-\o_ Ik kan ook hele scenarios maken in mijn hoofd en dan helemaal wegdromen als ik bv in de trein zit.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:08

dat scenarios bedenken ben ik ook goed in. Net als dat ik een verhaaltje in me hoofd moet hebben om in slaap te komen. Ben zo blij dat ik niet de enigste daarin ben. haha

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:17

TammyVN schreef:
YellowGray schreef:

Dat doe ik ook! _/-\o_ Ik kan ook hele scenarios maken in mijn hoofd en dan helemaal wegdromen als ik bv in de trein zit.

Ooooh ik voel me niet meer loneley!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:17

Niwla schreef:
Leuk topic!

Mijn cofession: M'n collega is momenteel een Heel. Erg. Lang verhaal aan het vertellen terwijl ik dit topic lees. Ik heb geen idee waar hij het over heeft en zeg gewoon af en toe: "Oh! Oja? Zo Hé!"

Held :')

Ik maak ook verhaaltjes in mijn hoofd, sterker nog, soms klets ik gewoon hardop alsof er iemnand is. Soms vind ik het geowon fijn om even nutteloos te praten blijkbaar :')
En nee, verder gaat het goed met me hoor :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:23

Ik doe dat ook :') maar dan situaties :=

Wat zou ik doen als ik word aangereden door een auto etc. Wat als ik van een paard kukel en een zere rug of nek heb.. Wat als er een overval is en ik ben caissiere etc!

Gelukkig nog nooit in een ambu gelegen, en dat ben ik ook nog niet van plan ;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:25

Ik bedenk ook een verhaal als ik ga slapen.. en dan het ergste.. dat doe ik al sinds ik kind ben en dan was ik altijd een fee dus nu nogdroom ik dat ik zo'n kick-ass fee ben die alles kan :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:29

Joaltijd schreef:

Wat zou ik doen als ik word aangereden door een auto etc. Wat als ik van een paard kukel en een zere rug of nek heb.. Wat als er een overval is en ik ben caissiere etc!

Ja, dit doe ik ook! *\o/*
Wat zou er gebeuren als ik ineens dood ga. Hoe zou mijn familie reageren? Of wat als ik de loterij win? Of een been moet laten amputeren. Zou mijn vriend dan nog bij me willen zijn? etc..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:33

Maanlicht schreef:
Joaltijd schreef:

Wat zou er gebeuren als ik ineens dood ga. Hoe zou mijn familie reageren? Of wat als ik de loterij win? Of een been moet laten amputeren. Zou mijn vriend dan nog bij me willen zijn? etc..

Precies he :')
Ik ben gewoon niet de enigste *\o/*

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:47

Dat van die scenario's heb ik ook :+

En nog veel meer rare dingen...
Zo ben ik stiekem doodsbang voor clowns (al voor het begrip killer-clown ontstond). Dit kwam door een kinderboek. Toen ik naar Nederland kwam was ik bijna veertien maar om Nederlands leren moest ik makkelijke boeken lezen...Ik las het boek 'doe wat de clown zegt', een boek voor basis school kinderen van jaar of acht....Maar sindsdien ben ik nog steeds bang voor clowns terwijl het boek niet heel eng is.... :=

En ik werd ooit twintig keer achter elkaar gebeld door een collega met heel domme vragen...Toen ik wéér gebeld werd nam ik zonder op scherm te kijken op, snauwde chagrijnig of hij niet eens zelf kon nadenken en dat ik niet aan mijn eigen werk toe kwam als ik steeds zijn werk moest doen en hing boos weer op....werd ik direct daarna terug gebeld....bleek het mijn leidinggevende te zijn die ik zo had afgesnauwd.... :oo hij vond het op dat moment alles behalve leuk maar heeft later er om kunnen lachen en mij er nog vaak mee geplaagd 8)7

En ik ken hele scènes uit televisie series letterlijk herhalen in mijn hoofd, woord voor woord.

En nog héél veel dingen die jullie ook al schreven 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:56

Ik heb wel eens een duif vermoord... :o
Hij was aangevallen door een hond en lag in de sloot, als ik er bij had gekund had ik natuurlijk op mijn buik gaan liggen om hem eruit te halen maar dan had ik zelf (midden in de winter) in een diepe moddersloot gelegen... Na 20 minuten geprobeerd te helpen met een brede stok waar hij op kon klimmen, gaf duif het zelf ook op. Ik vond het ZO zielig en ik dacht; als ik hem nu meeneem naar de dierenarts duurt het nog 30 minuten voor we daar zijn en die draait hem dan ook zijn nek om... Dus ik heb hem verdronken. Achteraf schaam ik me dood en ik had nu, op deze leeftijd, de sloot ingesprongen om hem eruit te halen maar ik was 10 jaar oud en in mijn eentje... En ver van huis.

Vind het nogsteeds echt heel erg...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:07

daniqeu. ik vind zelf knap dat je als 10 jarige het dier uit zijn lijden heeft verlost. Oke vedrinken is niet de meest vriendelijke mannier. Maar beter dan lang lijden.

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:24

Joaltijd schreef:

Dat doe ik ook, soms verzin ik zulke vreselijke scenarios als ik in bed lig dat ik er zelf om moet janken :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:26

Wat een feest van herkenning :').

Maanlicht schreef:
Joaltijd schreef:

Jaaaaa! Ik kan het ook baseren op series die ik kijk. Net Gossip Girl gekeken, dan kan ik bijvoorbeeld fantaseren dat ik ook zo'n leven heb, hoe dat dan zou zijn :').
Silver_Fox schreef:
Joaltijd schreef:

Dat doe ik ook, soms verzin ik zulke vreselijke scenarios als ik in bed lig dat ik er zelf om moet janken :')

Haha dit ook! Dan lig ik te huilen in mijn bedje om mijn eigen scenarios _O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:33

dat heb ik ook! zo blij dat ik niet de enigste ben hahahah.. ik dacht altijd ik wordt te oud hiervoor. MAar kan het echt niet laten.

Alleen probeer ik me scanrios wel positief te eindigen

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:07

Ik herken echt te veel dingen; tegen mezelf praten, mensen facebook/instagram stalken inclusief per ongeluk foto's liken uiteraard, scenario's die toch nooit gebeuren bedenken.

Als ik bij mn ouders ben, die buitenaf wonen, ben ik bang in het donker en vind ik het echt niet fijn om alleen thuis te zijn. Ik woon op kamers midden in een stad en daar 's nachts alleen naar huis fietsen bvb heb ik dan weer totaal geen problemen mee.

Ik heb een keer een ONS gehad en die jongen kwam met een korte broek aan. Volgende dag was het kouder en ging ie in lange broek naar huis. Korte broek lag nog bij mij en heb ik 2 weken later aan een ons meegegeven. De jongen van wie die was reageerde niet op de vraag of hij hem nog op kwam halen en jongen 2 kon wel een korte broek gebruiken. En zo was ik er mooi vanaf :+

Ik zet vaak 's avonds de wasmachine aan, ik word 's nachts altijd wel een keer wakker en dan hang ik de was op. Dan rook ik nog een sigaret en drink een glas melk voor ik weer ga slapen. Heb ik geen melk in huis duurt het langer voor ik weer in slaap val. Daarom heb ik bijna altijd melk in huis.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:17

Dan doe je het beter als ik....
Ik zet de was aan en vergeet hem op te hangen :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:47

Oh ja scenario's bedenken over allerlei situaties ben ik ook goed in :')

Junia wil je dat alsjeblieft even filmen, de volgende keer dat je man de katten na doet? _/-\o_

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:48

Aranel schreef:
Junia wil je dat alsjeblieft even filmen, de volgende keer dat je man de katten na doet? _/-\o_

Ja dat wil ik ook zien! *\o/*

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:50

Animal schreef:
1. Ik kan absoluut niet tegen alcohol.
2. Als ik wel alcohol drink ga ik geheimpjes opbiechten en knuffel ik alles in mijn omgeving. Vooral bomen zijn favoriet.

Oh my god, dit doe ik ook!! :') :') :') Helaas is het boomknuffelen door vriendinnen vastgelegd.

Ga later het hele topic doorlezen hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:56

Irene2 schreef:
Animal schreef:
1. Ik kan absoluut niet tegen alcohol.
2. Als ik wel alcohol drink ga ik geheimpjes opbiechten en knuffel ik alles in mijn omgeving. Vooral bomen zijn favoriet.

Oh my god, dit doe ik ook!! :') :') :') Helaas is het boomknuffelen door vriendinnen vastgelegd.

Ga later het hele topic doorlezen hoor!!

Ik ging soms random in bomen klimmen, terwijl ik aardig onstabiel was. Dat ik er nooit uit ben geknikkerd en gewond ben geraakt is een wonder :')

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:08

1. Ik haat het als mensen 2 keer dezelfde dingen aan mij vragen terwijl ik het zelf ook altijd doe
2. Ik luister veel hardcore en dat zien de mensen die mij zien rijden ook erg goed (stuiterend op de scooter)
3. Ik kan op elke plek aan school werken behalve thuis.
4. Dit is wel een hele rare maar ik neem best wel vaak een bolletje met boterham worst en chocoladevlokken, en ja het is lekker!
5. Ik kan me echt heeeeel erg snel irriteren
6. Als ik wat drankjes op heb raak ik iedereen kwijt en kom ik later terug bij mijn groep terug met allemaal onbekende mensen die ik met me mee breng... Oeps
7. Toen ik en toen een oud vriendinnetje klein waren betrapte ik haar op het jatten van mijn Lego en heb ik haar in haar gezicht geslagen -O-
8. Ik ben ooit met mijn pony naar mijn huis gegaan terwijl mijn ouders weg waren en ik had haar toen midden in de woonkamer geparkeerd... :') Ik was toen trouwens met een vriendin van mij.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:11

Lekker topic :-)

Ik word emotioneel als ik een zoutstrooiwagen over de weg bij mijn huis zie rijden... diep geroerd tot tranen in mijn ogen :? iets met dat ik het zo enorm zorgzaam vind van die mannen, voor mijn veiligheid, die van mijn paard (geen benenbreekacties op een gladde weg) en voor andere mensen. Snap wel dat het gewoon hun werk is... maar toch.

Nog eentje: dat ik 'ik was even de paarden voeren' achteraf gebruik als ik voor de buis hang en geen zin heb in de telefoon op te nemen.
Laatst bijgewerkt door stefje op 17-10-16 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:12

:') lekker herkenbaar dit :Y)

- ik koop wel eens een chocoladereep bij de boodschappen en die verdwijnt in mijn handtas, zodat ik 'm niet hoef te delen met man en kinderen O:)

- ik ben een agressieve chauffeur :oo als ik alleen in de auto zit, kan ik andere wggebruikers echt volledig verrot schelden (raampjes wel dicht!), gezichten trekken en handgebaren maken :o

- ik vind het vreselijk om op andermans kinderen te passen. Heb er zelf 2 en in de familie allemaal van die moederkloeken die alles aan kinderen ge-wel-dig vinden. Ik verzin wel eens smoesjes als ze vragen of ik op wil passen :=

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:17

Oh dat scenario's bedenken ben ik ook goed in := de meest erge komen voorbij, maar het gaat eigenlijk nooit zo.

Maargoed kleine geheimpjes:

- Ik plas onder de douche :=
- Ik heb een ONS een keer afgebroken omdat ik met mijn hand al voelde dat hij zo'n klein piemeltje had, dat dit nooit wat ging worden. Ik heb hem aardig gezegd dat ik niet zo hard van stapel wilde lopen.
- Zelf ben ik zo onwijs verliefd geweest op een vent en toen we eindelijk na maaaaaaaaaaanden om elkaar heendraaien in bed belandden werd ik spontaan ongesteld. Ik heb hem nooit meer gezien na die avond...
- Ik laat keiharde scheten waar mijn vent bij is. Hij ook trouwens.
- Ik peuter in mijn neus (probeer dat altijd uit het zicht van anderen te houden), wat eruit moet, moet er gewoon uit.
- Ik heb links een kalknagel :(, ik heb alles al geprobeerd om hem weg te krijgen (vanaf mijn 15e oid) en bedek mijn nagel nu steeds maar met een dikke laag nagellak zodat niemand dat ziet in de zomer.
- Als ik een geruisloze scheet laat geef ik de schuld aan man, dochter of ik zeg hardop: wie heeft er een ruft gelaten het stinkt hier. Helaas verklikt mijn dochter mij tegenwoordig.

Ik kom verder even nergens op ;)