Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:53

khirshanta schreef:
Ik had jaren niet meer gefietst, en rijd dagelijks veel met de auto.

Toen ik iemand in wilde halen, was ik verbaasd toen ik de schakelaar voor het knipperlicht niet kon vinden. Na de tweede keer proberen...

Zo doe ik altijd alles met de scooter en kijk ik heel geinteresseerd richting mijn bel, om me na 3 bochten te realiseren dat ik geen spiegels heb en dus om me heen moet kijken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:51

Ik neem altijd ons hondje mee als ik naar mn ouders ga om de paarden te doen, en voor ons hondje is het dan ook een 2e huis. Laatst was mn moeder heel uitgebreid ons hondje aan het aaien, terwijl ze met mij in gesprek was. Vraagt ze plots "heb je de hond niet mee?" :o?

Tja... en zo oud is ze nog niet eens, dus ouderdom is niet de oorzaak.. :')

alice0cullen

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 02:35

Die ken ik ook wel met de hond.

Wil ik hem uitlaten sta ik op de hondenuitlaat velden heb ik alleen de riem in mijn hand, loop snel naar huis zat hond lief me zielig aan te kijken door het raampje heb zo de deur in zijn snuit dicht gegooit :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 06:46

Ik kwam er met mijn -5 's ochtends op de fiets naar school achter dat ik was vergeten m'n lenzen in te doen EN dat m'n neuspiercing foetsie was :D Hoewel m'n ogen toen waarschijnlijk nog iets minder slecht waren want nu zou ik zonder m'n lenzen in echt geen hand voor ogen zien en het dus meteen door hebben. Denk ik :+

Een paar weken geleden kwam ik er na de lunch achter dat ik m'n shirt al de hele dag binnenstebuiten aan had... Tja, ik werk met 3 mannen dus die hadden duidelijk niks gemerkt :+

Oh en toen ik nog niet zo heel lang bij m'n vorige werkgever werkte ben ik een keer m'n laptop vergeten toen ik naar een cliënt moest :') Achteraf wel grappig maar op het moment zelf baalde ik echt onwijs. Ik werd bij binnenkomst al raar aangekeken en ik snapte niet waarom, tot ik wilde beginnen met werken. Oeps.

alice0cullen schreef:
Die ken ik ook wel met de hond.

Wil ik hem uitlaten sta ik op de hondenuitlaat velden heb ik alleen de riem in mijn hand, loop snel naar huis zat hond lief me zielig aan te kijken door het raampje heb zo de deur in zijn snuit dicht gegooit :')

Mijn moeder en ik zijn de hond een keer op stal vergeten :') Arme beest zat in de kantine en we waren helemaal vergeten dat ie mee was. Ook zo banketstaaf als je dat dan uit moet leggen aan de mensen die daar zitten.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 08:32

Danique schreef:
khirshanta schreef:
Ik had jaren niet meer gefietst, en rijd dagelijks veel met de auto.

Toen ik iemand in wilde halen, was ik verbaasd toen ik de schakelaar voor het knipperlicht niet kon vinden. Na de tweede keer proberen...

Zo doe ik altijd alles met de scooter en kijk ik heel geïnteresseerd richting mijn bel, om me na 3 bochten te realiseren dat ik geen spiegels heb en dus om me heen moet kijken :')

Oh men, ja beide! Ik haat fietsen, dus doe ik het een keer per 10 jaar ofzo en dan absoluut bovenstaande!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:13

Heerlijk topic dit en zo herkenbaar. Weggaan naar college en mijn fiets van het slot halen en erachter komen dat je slot is doorgeknipt en er geen fiets meer staat. :')

S'morgens naar het station fietsen, de trein pakken vervolgens de bus en de praktijk zaal binnen lopen en mijn leraar en medestudenten die mij raar aankijken omdat ik mijn hond mee had :') (Hij loopt altijd los en ging altijd fietsen met hem voor ik naar college moest)

Met 1 lens in weggaan en alles zo raar eruit vinden zien

Mijn pen kwijt zijn die achter mijn oor zat.

Mijn kind ophalen van school en erachter komen dat het zondag was en hij bij opa en oma aan het logeren was.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:29

Het valt gekukkkg mee bij mij als ik dit zo lees := _O- maar laatst had ik wel twee keer kort achter elkaar dat ik de peutertandpasta op m'n eigen tandenborstel had gedaan.. is niet lekker :r . En de douchegel en shampoo omwisselen ..

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:58

Met de trein naar school gaan, en dan
Met de bus terug. En dan denk ik altijd dat mijn fiets gestolen is als hij niet bij de bushalte staat :+ dan staat hij nog bij het treinstation 3km verderop :+

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 10:32

Raar opkijken als je je fiets niet op slot hebt gezet bij het station en deze weg is... |(

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:17

Lizzyy schreef:
Raar opkijken als je je fiets niet op slot hebt gezet bij het station en deze weg is... |(

Ah, dat is gewoon niet leuk... :(:)

Ik heb een tijd nogal veel gelopen, in die tijd fietste ik eens naar de winkel. Loop ik terug naar huis me een ongeluk te sjouwen en te bedenken hoe fijn het was geweest als ik de fiets had meegenomen |o .
Je bril hopeloos kwijt zijn. Dat hele pokkeding niet kunnen vinden en zelfs heel snugger bovenop je hoofd voelen of je hem daar niet had hangen. Snapte er niks van. Vooral niet omdat ik ineens weer zo goed kon zien. _O-
Dat de tv stuk gaat. Maakt 't uit, kijk ik toch gewoon een dvdtje. Zelfde met een stroomstoring. Kon ik dus niet achter de computer werken. Prima, had toch al meer zin in zinloos tv. En dan jezelf nog lekker slim vinden ook omdat je je niet op je kop laat zitten door zo'n storing. :')
De paarden loslaten zodat ze naar hun landje kunnen lopen. En dan verbaast zijn dat ze zo netjes voor de bak (waar ze doorheen moesten om naar het land te komen) bleven stilstaan. 't Nog niet snappen als je ze wat opjut en ze je verbijsterd aan staan te staren. Zat het lint er nog voor. Arme beesten.
Lachen om van die filmpjes met honden, te grote stokken en hekken. En zelf bijna onderuit gaan omdat je nou eenmaal niet met een mestvork horizontaal de stal in kan.
Diezelfde mestvork, dat ie valt. Dat je heel snugger bedenkt dat je hem op moet rapen voordat je er op gaat staan en die steel tegen je neus krijgt. Dus ik loop er naar toe...en drie keer raden.

Gelukkig kan ik zelf wel lachen om mijn gestuntel. Het mag duidelijk wezen dat ik regelmatig in een deuk lig. :o

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:20

Nog een die me te binnen schiet, lijkt een beetje op mijn andere blunder: een beetje in paniek zeggen dat je moet ophangen omdat je je telefoon kwijt bent :o

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:24

Ik ga regelmatig bijna zonder bh de deur uit. Ik mocht willen dat het niet uitmaakt maar dat doet het dus wel :')

Verder vergeet ik regelmatig mijn peuter schoenen aan te doen, de pyjama te verwisselen voor iets fatsoenlijks en meer van dien aard. Dat is dus de helft van de tijd ren en vlieg werk. Verder gaat het wel goed hoor :')

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:03

Dit topic is besmettelijk, gister bedacht ik me nog dat ik niet zo vaak van die dingen heb. Wil ik vandaag mijn vader opbellen om te zeggen dat hij de telefoon is vergeten /\

Ik had wel een keer na de nodige drankjes, dat ik mijn fiets losliet en toen heel verbaasd was dat hij omviel :p

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:13

Ik was al een tijd uit huis met een roze fleecebroek aan.

Ik_is_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:30

Niet van mezelf, wel van mijn man, al een paar jaar geleden. Hij komt stevig mopperend de badkamer uit, wat ik nu weer voor vieze tandpasta had gekocht. Schuimde helemaal niet, smaakte vreselijk goor en was nogal dik zodat hij het lastig uit de tube kreeg. Ik dacht nog dat hij parodontax pasta had gebruikt (die zoute, die schuimt ook amper en is redelijk dik) maar bedacht ook dat ik die niet in huis had. Dus ik vraag hem hoe de tube eruit zag.
Antwoord: die witte, met groene dop.
Ik kon mijn lachen niet meer inhouden want schatje, dat is mijn handcreme....
Sindsdien zet hij zijn bril op voor hij gaat tandenpoetsen.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:36

Ja zo heeft mijn vader ook eens liggen klagen over de natte doekjes op het toilet en dat die zo pikte _O- schoonmaakdoekjes

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:37

Of met je sloffen het huis uit vliegt en je afvraagt waarom je natte voeten hebt.. En dan realiseerd dat je echt heel blond bent, het regent en je bent vergeten schoenen aan te trekken.

Of dat je met diezelfde sloffen in supermarkt staat..

Of doodleuk in supermarkt alles kopen wat je denkt te gebruiken en op het lijstje stond die(die je vergeten bent), kom je thuis, kun je jezelf voor de kop slaan.. Alles gekocht wat NIET op lijstje was, en alles wat op lijstje was is in huis op.. Kun je nog een keer..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:11

Oeh gelukkigweinig herkenbare dingen voor mij.

Vorig jaar in Toscane heeft mijn man onze zoon 's avonds ingesmeerd met aftersun.
Naar mijn idee had ik geen aftersun meegenomen.
Bij navraag bleek het blauwkleurige shampoo te zijn.

Toen mijn zusje heel klein was riep ze om onze moeder.
Ze was haar bed kwijt. Tja 3x raden waar ze toen in lag.

Gisteren wel bijna de ipad van zoon in de vaatwasser gestopt.
Zag het op tijd gelukkig.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:02

O wat een heerlijk topic! Vooral die met fietsen met schooterhelm op zie ik al helemaal gebeuren.

Ik werk in de thuiszorg en daar dragen we vaak bij het binnenkomen blauwe slofjes voor de hygiëne.
Werd ik op straat raar aangekeken en ik had geen idee waarom. Kwam ik bij de volgende cliënt en toen had ik die smurfensloffen nog aan...

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:27

Ik ben nooit mijn schoenen of iets vergeten naar het werk...Maar wel een keer mijn collega _O-
Waren samen naar een melding, die was goed afgehandeld en ik ging weer verder met de auto...Was al eind weg toen collega belde waar ik heen was....die stond nog in the middle of nowhere in de kou _O- _O- _O-

O, en ik probeerde laatst minuten lang mijn auto open te krijgen met mijn fiets sleutel...gaat niet :+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:36

Heb alleen de eerste post gelezen :')
Lees straks de rest.
Ik heb ook een minion pyjama broek en zo weleens naar de winkel gegaan.
Toen ik daarachter kwam deed ik maar net of ik gek was:')

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:42

IJsco_Love schreef:
Ik ben nooit mijn schoenen of iets vergeten naar het werk...Maar wel een keer mijn collega _O-
Waren samen naar een melding, die was goed afgehandeld en ik ging weer verder met de auto...Was al eind weg toen collega belde waar ik heen was....die stond nog in the middle of nowhere in de kou _O- _O- _O-

O, en ik probeerde laatst minuten lang mijn auto open te krijgen met mijn fiets sleutel...gaat niet :+

Geweldig! :')

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:46

Ik ben op wedstrijd een keer mijn groom van die dag vergeten mee terug te nemen.
Wilde voor de prijsuitreiking nog even mijn paard terug brengen en daarna alleen terug voor de prijsuitreiking. Stalgenootje die mij die dag hielp toen achter gelaten op het wedstrijd terrein. 100x sorry gezegd dat ze me opbelde. Ze kon er gelukkig om lachen en is toen maar daar weer op mij blijven wachten en na de prijsuitreiking mee teruggegaan

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:52

Mijn baas heeft er een keer een kwartier over gedaan om de deur van de voerwagen open te krijgen. Hij zat namelijk vast gevroren, eerst heeft hij heel veel antivries op de rubber gespoten toen dat niet werkte heeft hij een föhn opgehaald en de deur helemaal warm gefönt. Toen dat ook niet werkte heeft die maar de sleutel gepakt en de deur van slot gedaan :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:17

Heerlijk herkenbaar topic!

Mijn moeder spant de kroon hier in het gezin, die is mij op de manege een keer vergeten.
En de hond zijn we ook al eens vergeten.

Ook kleding binnenste buiten is herkenbaar, bh vergeten.
Zelf te vroeg op school komen, mijn dochter een uur te vroeg naar school brengen, de sleutel binnen laten liggen en deur achter je dicht trekken enz enz.