Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura12 schreef:Paar dagen geleden de leukste droom ooit gehad :p
En gisteren droomde ik dat ik ontvoerd werd door een xxl aap in de dierentuin... ehhmm juist...
xxwienekexx schreef:Laura12 schreef:Paar dagen geleden de leukste droom ooit gehad :p
En gisteren droomde ik dat ik ontvoerd werd door een xxl aap in de dierentuin... ehhmm juist...
Klinkt geweldig![]()
Ik droomde van de week dat mijn moeder euthanasie wilde en dat opeens werd gedaan door mensen die er heel apart uitzagen en dat dit via vergassen ging.
Ook zo'n droom dat je denkt uhh.. nou snap ik wel waar het vandaan komt, ik had die dag veel aan mn vader gedacht en die heeft gekozen voor euthanasie en daar heb ik tijdens de prik naast gezeten.
Maar goed afgelopen nacht weer heerlijk geslapen![]()
TS hoe gaat het met je nachtrust?
MusicIsLife schreef:Is helaas weer begonnenhet houd nu al veel meer en langer aan dan normaal...
AlwaysH schreef:Helaas had ik er vannacht weer een, wil het best in PB sturen, was nogal hormonaal en voor mij zielig.![]()
Het is volgens jullie misschien geen nachtmerrie, maar zeker geen gewenste droom...
KittyDylan schreef:Hebben jullie ook dromenvangers hangen? Vroeger had ik er ook wel last van. Een dromenvanger heeft mij wel echt geholpen. Sinds een paar maanden slaap ik zonder.
xxwienekexx schreef:KittyDylan schreef:Hebben jullie ook dromenvangers hangen? Vroeger had ik er ook wel last van. Een dromenvanger heeft mij wel echt geholpen. Sinds een paar maanden slaap ik zonder.
Al mn hele leven, vind het wel leuk staan maar hecht er verder ook geen waarde aan
snuffie123 schreef:Maar kunnen jullie niet relativeren dat het "gewoon" nachtmerries zijn?
Dat doe ik zegmaar ook altijd bij enge films ofzo. Ik vind het pas eng als het echt is.
Ik heb trouwens niet het idee dat die slaap app echt goed werkt. Volgens de app slaap ik het meeste van de tijd heel diep terwijl ik soms zelf (vaak eigenlijk) ook gewoon wakker ben smachten. Dat registeerd hij helemaal niet. Jammer want het leek me wel heel interessant.