Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar als ik een blik mannen kon opentrekken dan had ik dat allang gedaan om er 1 voor mezelf uit te zoeken
Amable schreef:Ik heb iig 1 man in de aanbieding, da's mijn broerMaar als ik een blik mannen kon opentrekken dan had ik dat allang gedaan om er 1 voor mezelf uit te zoeken
![]()
Willeke, waar haal je die mannen vandaan? Geef ons eens tips
Jelleee schreef:Ik heb verder geen interesse (ben al voorzien van de leukste) maar wat een superleuk initiatief! Ik blijf lekker meelezen voor sappige verhalen
![]()
Wat gebeurd er als er 1 absolute hunk tussen zit die iedereen wil hebben? Getal onder de 10?

. Daarbij zou ik het heel leuk vinden om niemand teleur te stellen en nog wat extra mannen op te trommelen zodat iedereen kan komen! Mocht iemand dus collega's/vrienden hebben die in de ICT werken, stuur me een pbtje. Ze moeten uiteraard wel vrijgezel zijn en durven te komen (daarom helpt het vaak bij mannen als ze een groepje die ze kennen kunnen komen)
Willeke_ schreef:Flessuh schreef:Ken genoeg ICT ers en oud icters als ikzelf maar alles toch wel op minimaal 30-40 minuten rijden..
Tja.. als ze het er voor over hebben is het toch hartstikke leuk?
Die afstand (30 a 40 minuten) naar je liefje is denk ik nog wel te overbruggen.
Hoe oud zijn ze?

Willeke_ schreef:Flessuh schreef:27-30. Zal zo eerst eens kijken of die in de buurt wonen eigenlijk nog wel vrijgezel zijn toch wel belangrijk detail
Nu eerst ff naar huis rijden.
Leuk!

Willeke_ schreef:Mededeling!!!
Inmiddels hebben zich 18 dames aangemeld. Hartstikke leuk![]()
Een probleempje: er zijn nog maar 6 mannen. Dus wie kent er een groepje leuke vrijgezelle dudes die het leuk vinden om ook te komen?
Op dit moment kan er niet meer aangemeld worden door vrouwen.
nou fellow men, de keuze is reuze
)