Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Maar met geven en nemen kom je een heel eind en dat laatste stukkie, dat is liefde.
Lay_D schreef:Mijn man is mijn ware liefde, ik had alleen 2 weken langer als hem nodig om daar achter te komen![]()
Ik was 15 en mijn man 19 (nu 29 en 33), inmiddels 14 jaar samen, waarvan 6 jaar getrouwd en hebben we 4 kinderen.
We hebben ups en downs meegemaakt,maar dat heeft ons samen alleen maar sterker gemaakt.
Huertecilla schreef:Ik ben heel blij voor de gelukkige mensen hier doch ook heel geschokt over het schijnbaar absolute gebrek aan perspectief.
'De ware' klinkt als EEN. Doe dat jezelf niet aan![]()
Het leven is zelforganiseren op de rand van chaos.
Bijna allemaal (piep)jongen mensen hier met dus met een berg aan verandering in hun toekomst en metop die roze wolk zittend ontgoocheling om de hoek.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid:
Leef je droom![]()
geniet van de kwali-tijd![]()
... voor zolang als dat duurt en laat je toekomstige geluk niet ten ondergaan aan het verlies van je huidige.
Selka schreef:Ach dat riepen sommige mensen 10 jaar geleden ook. Pas op meid over een aantal jaar zit je alleen op de bank en dan besef je dat je de mooiste jaren van je leven hebt weggegooid.
Nee hoordie mooiste jaren beleef ik met de persoon waar ik graag bij wil zijn. Geen kinderen of trouwring in het spel. Iedere dag is weer een onbevangen keuze om te blijven.
Daarnaast zijn wij vrij om te doen en te laten wat we willen behalve vreemdgaan. Waarom zou ik dan mijn droom niet kunnen leven? Als hij morgen voor een half jaar naar Verweggistan gaat is hij vrij om te gaan en datzelfde geldt voor mij. Niemand wordt hier om 5 uur aan tafel verwacht en vanaf half 6 op de bank voor de tv.
__Sannne schreef:Ik doet het mijzelf maar al te graag "aan" om met 1 man samen te zijn.
Huertecilla schreef:__Sannne schreef:Ik doet het mijzelf maar al te graag "aan" om met 1 man samen te zijn.
Ja, het is Bokt; alles wat verkeerd begrepen KAN worden, ZAL verkeerd begrepen worden.
Wat ik bedoel is dat 'de ware' uitdrukt dat het voor jouw leven slachts EEN persoon kan zijn.
Wie DAT nog verkeerd begrijpt; tant pis wanneer je door die roze wolk heenzakt,