@Fenrir: mijn vriend wil ook nog kweken met alles dat hij nu heeft. Ik stuur je een pb zodra we -naar mijn mening- teveel beesten hebben

Ik vind je monstertje wel cute zo op de foto

@Flowery: beter getroffen? Zeker weten?

@ninahaakk: heeft hij ooit gedacht aan het houden van bidsprinkhanen, miljoenpoten of kevers? Hij heeft nog even bedenktijd, ze hebben naar mijn weten nog niet gehoutje-touwtje't

@EmptyWords: limiet stellen! Nu direct al! Ik ben dat vergeten... *kijkt naar kleine én grote terra naast elkaar*. Voor je het weet loopt het letterlijk uit de hand, blijft niet gezellig stil zitten namelijk.
@Selka: ik twijfel nog wie hem schoon gaat maken. Optie 1: ik, dan weet ik hoe schoon hij wordt. Optie 2: hij, hij heeft 'm tenslotte gebruikt. *denkt verder*
@RoyceMack: je weet zeker dat het dezelfde slang is?

Dat nut toekennen aan het ding, dat vind ik een goeie! Ga ik hier ook invoeren

@Eline:

Nog een leuk weetje: ik kreeg net bijna een pissebed langs mijn hoofd

@Danique: ik denk het ook ja, komt me wel bekend voor. Alleen zó jammer dat J.K Rowling die niet gewoon verzonnen heeft

@StellaMay: *kippenvel* *gruwels* *durft niet meer naar de wc* *springt heen en weer vanwege hoge nood*
Nou, mijn vriend ging net voor het eten de nieuwe terra beter indelen. Hij begon zo:
*doet schuifdeurtjes eruit* "Schat, je geeft wel een gil als hij (dhr. Bidsprinkhaan) eruit gaat hè?".
Ja schat, wees gerust. Ik denk dat de mensen beneden in de winkel dan ook weten dat hij eruit is. Zeker als hij besluit op mij te springen...
Alles ging prima (hij mocht stofzuigen) en daarna moest een groot deel van de gezellige fauna worden overgezet naar de nieuwe woning...
Hij: "Hee, wat tof! Deze is al verpopt! Lief, hier zit dus een kever in!"

Ik: "

Ik heb foto's gemaakt, dus voor de liefhebbers (nee schat, ik weet dat je meeleest, maar het telt niet dat jij de foto's wil zien) wil ik ze wel plaatsen.
Ik was trouwens echt super heldhaftig; ik heb één van de miljoenpoten eigenhandig terug in terra gezet. Die was al onderweg terug