Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nummer 1 is nu onderweg, een meisje
Emmaa_ schreef:Op dit punt in mijn leven geen enkele. Dat wisselt nogal eens, maar uiteindelijk denk ik dat ik niet meer dan 2 kinderen zou willen. Voor mij persoonlijk is mijn carriere belangrijker en ik zou niet zo veel kinderen willen dat het gepuzzel wordt. Prima om 2 dagen per week thuis te blijven als mijn man dat ook doet, maar met 2 blijf je in ieder geval de mogelijkheid hebben om vanuit huis te werken.
pmarena schreef:Emmaa_ schreef:Op dit punt in mijn leven geen enkele. Dat wisselt nogal eens, maar uiteindelijk denk ik dat ik niet meer dan 2 kinderen zou willen. Voor mij persoonlijk is mijn carriere belangrijker en ik zou niet zo veel kinderen willen dat het gepuzzel wordt. Prima om 2 dagen per week thuis te blijven als mijn man dat ook doet, maar met 2 blijf je in ieder geval de mogelijkheid hebben om vanuit huis te werken.
Verkijk je daar maar niet teveel op, vanuit huis werken terwijl je ook de zorg voor je kind(eren) hebt op datzelfde moment is nog niet zo vanzelfsprekend als het lijkt...lekker werken is anders

ook al is de middelste zelf bijna Sarah en ouder van pubers
. Toch lijkt me 2 kinderen dan toch beter. Ik wil ze sowieso wel het liefst zo snel mogelijk achter elkaar. Reusje0504 schreef:Voor de mensen die 1 kind ideaal vinden of zelf enig kind zijn;
Wat vinden jullie ervan als beide ouders zijn overleden en er dus geen familie overblijft? Of in de volwassen periode van je leven (geen neefjes, nichtjes, of iemand om zorgen over je ouders mee te delen?)
Gewoon uit interesse
En volgens mij is dat echt niet zo zeldzaam.