Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Envoler schreef:In het begin vond ik het allemaal wat overdreven en dacht ik dat het jaloezie was. Vond het soms lastig omdat ik veel goede vrienden had die ik nu niet meer zie en spreek. Nu ben ik een tijd verder en vind het prima en snap het ook. Ik zie hem ook niet graag met andere vrouwen.
Babeth schreef:Maar hij wil zowel zijn partner als zijn familie niet kwijt.
Saskia9 schreef:Babeth schreef:Maar hij wil zowel zijn partner als zijn familie niet kwijt.
Allemaal leuk en aardig,maar op een gegeven moment wil je verder in je leven. Samen wonen,trouwen,kinderen misschien? Dat kan bijna niet naast elkaar bestaan. Geheim houden vanuit angst is te begrijpen,maar niet helemaal eerlijk tegenover de 'ander' in het verhaal.
Envoler schreef:Mannelijke vrienden/uitgaan/savonds de stad in om drankjes (no alcohol) te doen met vriendinnen.
Dingen die hij niet fijn vind heb ik inderdaad laten liggen. Maar dat doe je eenmaal. Je houd rekening met elkaar
Babeth schreef:Ik vind het wel heel erg makkelijk praten voor veel mensen hier in het topic. Als het om een Nederlandse man was gegaan, waren er geen reacties gekomen als 'eng', dan was het gewoon een klootzak.
Envoler schreef:Dat controleren heeft hij wel gedaan, zoek vrienden app op de iPhone (hier hebben we elkaar niet meer op omdat het hem erg beinvloedde mij steeds te controleren) en bellen als hij zag dat ik niet thuis was. Controleren van telefoon elke dag en meerdere malen en ook social media, hij kon op mijn accounts ik tevens ook op die van hem.
Ik heb geen social media meer omdat het toch wel spanning bracht en hij gewoon geen andere mannen in mijn leven wil zien. Oke ik heb 1 goede vriend overgehouden maar die is homo en daar ben ik wel veel mee.
Hij kijkt nog wel mee op mijn telefoon als ik een bericht krijg. Mag want heb niks te verbergen.
Verder wil hij wel op de hoogte zijn waar ik ben en met wie en dit van te voren vertellen en niet achteraf en dat is ook met wie ik bijv op de app praat.
Wilde dit eigenlijk niet delen omdat ik weet welke reacties dit opwekt. Nogmaals twijfel ik niet aan zijn liefde en oprechtheid.. Ik kan niet geloven dat hij mij misschien belazerd. Altijd bij mij en ziet zelf zijn vrienden en familie amper om bij mij te zijn
Envoler schreef:Vertrouwen is er absoluut wel, maar soms wil hij zekerheid, omdat ik in het begin wel eens terugval had om oude contacten te spreken. Daar is nu geen sprake meer van
Envoler schreef:Dat controleren heeft hij wel gedaan, zoek vrienden app op de iPhone (hier hebben we elkaar niet meer op omdat het hem erg beinvloedde mij steeds te controleren) en bellen als hij zag dat ik niet thuis was. Controleren van telefoon elke dag en meerdere malen en ook social media, hij kon op mijn accounts ik tevens ook op die van hem.
Ik heb geen social media meer omdat het toch wel spanning bracht en hij gewoon geen andere mannen in mijn leven wil zien. Oke ik heb 1 goede vriend overgehouden maar die is homo en daar ben ik wel veel mee.
Hij kijkt nog wel mee op mijn telefoon als ik een bericht krijg. Mag want heb niks te verbergen.
Verder wil hij wel op de hoogte zijn waar ik ben en met wie en dit van te voren vertellen en niet achteraf en dat is ook met wie ik bijv op de app praat.
Wilde dit eigenlijk niet delen omdat ik weet welke reacties dit opwekt. Nogmaals twijfel ik niet aan zijn liefde en oprechtheid.. Ik kan niet geloven dat hij mij misschien belazerd. Altijd bij mij en ziet zelf zijn vrienden en familie amper om bij mij te zijn
Envoler schreef:Dit was de begin fase waar ik over sprak.
Hij werd verliefd op een meisje met jongensvrienden en dat kent hij niet en voelde als bedreiging. Maar zo ken ik een hele hoop mannen die dit niet willen bij hun vriendin.
Vertrouwen is er absoluut wel, maar soms wil hij zekerheid, omdat ik in het begin wel eens terugval had om oude contacten te spreken. Daar is nu geen sprake meer van