Hij heeft als hobby voetbal, hij voetbalt zelf en hij geeft training. Op maandag, woensdag en donderdag geeft hij training, zaterdag wedstrijd. En zelf traint hij op donderdag en heeft hij ook zaterdag zelf wedstrijd. In het begin had ik er wel wat moeite mee, maar het is geven en nemen in een relatie. Het voetbal maakt hem blij, het paardrijden maakt mij blij. We hebben er zelf een mooie balans in gevonden. Ik ben ook van plan om volgend jaar (als ik een baan heb) een paard aan te schaffen, en hij heeft zelf aangeboden te helpen met het aankoopbedrag. Na elke training vertel ik kort aan hem hoe het ging (zonder paarden termen haha!), en hij vertelt mij hoe het bij hem ging. Dit gaat bij ons super goed en we zijn dolgelukkig met elkaar
). Mijn vriend gaat bij hoge uitzondering mee naar stal en zit daar dan te spelen op zijn telefoon. Het interesseert hem totaal niet. Als ik een verhaal vertel weet ik dat hij niet naar mij luistert, maar gewoon ja en hmhm zegt om mij het idee te geven dat hij luistert
Maar onbewust pakt hij toch dingen van de verhalen op en ik ben mijn ei kwijt.
.
.
Ik zat nog bij defensie en moest 3 weken op oefening en toen heeft mijn vriend voor paardlief gezorgd en is de vonk overgeslagen
hij is nu mijn bloedfanatieke groom op onze wedstrijden en hij zegt zelfs dat ie van dr houdt