Udo2001 schreef:Ik sta ik een sportwinkel. Erger mij het meeste aan die onopgevoede brutale koters. Die nergens af kunnen blijven, en het liefst de winkel verbouwen met wat ze tegen komen!! Daarnaast het ongeduld, zoiets van: 'zie dat je het druk hebt, maar heb je even?' En dan nog die mensen die altijd maar zeuren over korting, dat leeft in ons dorp heel erg. Ik heb heel veel geduld, maar kan heel lelijk kijken als het moet hihi.. Vandaag nog een klant, die werd boos dat ik geen korting had gegeven toen zijn eerder deze week in de winkel was geweest. Mijn collega heeft heel vriendelijk tegen deze dame gezegd, dat hij niet aan haar gezicht kan zien dat zij bij een bepaalde door ons gesponsorde club zit en dus 10% krijgt. Zou wat zijn als ik alle leden zou kennen!! Ze liet haar bestelde spullen liggen. Prima. Als zij op een normale manier had gereageerd was er niets aan de hand. Maar de lompe brutale manier waarop!! Oja, en de mensen die voor ze überhaupt al hebben gekeken beginnen met vragen: 'jullie hebben zeker geen.....' Neem het maar voor lief! Het werk is leuk, en de meeste klanten ook
Er kwam bij ons vroeger in de Blokker ook altijd een mevrouw met 2 onopgevoede kinderen die maar door de winkel heen renden en altijd liepen te schreeuwen. Het is dat ik ze vaak niet goed kon zien, dus ik weet niet of ze ook aan spullen hebben zitten rotzooien, maar het zou me niets verbazen.
Ik kon ook altijd heel slecht tegen mensen die nooit even fatsoenlijk gedag zeiden en gewoon maar met een vraag het gesprek begonnen, als of je er alleen bent om hen het hof te maken of zoiets.