Niet drinken, roken, uitgaan enz

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:41

_Nadia_ schreef:
Nee hoor, je kan het namelijk ook gewoon niet doen (maar sommige mensen snappen dat nou eenmaal niet). Ik geef alleen aan dat beide voor mij net zo leuk zou zijn.

Net zoals het gros van de mensen nooit van zn leven 7 kinderen zou willen, als ik een euro kreeg voor iedere keer dat iemand tegen mij zei dat ze al lang zichzelf van kant hadden gemaakt als ze er 7 zouden hebben was ik schathemelrijk geweest. Ik heb ze wel, en zou er het liefst nog een heel stel bij krijgen, en ja, ik snap dat veel mensen het nooit zouden willen, maar waarom is dat wel geaccepteerd en is het niet geaccepteerd om niet uit te willen gaan omdat je dat gewoon ECHT niet leuk vindt?

Wie accepteert niet dat jij uitgaan niet leuk vindt? Is dat iemand hier op bokt of mensen in jouw leven? Want, ik ken ze niet. Ik ben van een fanatieke stapper naar huismuts op de bank gegaan, geen haan die er naar kraait. Mensen vinden het soms wel heel jammer, want ze zien me minder. Maar ik voel me niet meer of minder geaccepteerd, het is geen afwijkende seksualiteit waar mensen moeite mee kunnen hebben ofzo.

Ik heb een bloedhekel aan spelletjesavonden, ik vind het verschrikkelijk. Meer dan verschrikkelijk zelfs. Maar om nou te stellen dat ik mezelf liever van een flat afgooi dan 100 keer monopoly te spelen... Nee.

edit: En volgens mij zijn de huismussen in dit topic met meer dan de nachtvlinders. Dus of het nou echt zo'n zeldzaam fenomeen is om niet uit te willen gaan, ik betwijfel het.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 21-08-16 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:43

Bizzybijtje schreef:
Maar.....waar maken jullie je nou druk om? Als je niet uit wil gaan of wil drinken of weet ik het dan doe je dat toch gewoon niet? Als je vindt dat andere mensen daar rot over doen moet je oftewel een andere vriendengroep zoeken oftewel naar de rest van je attitude kijken. :')

Oh, en nee, ik ga ook niet graag uit. Dus doe ik dat niet.

Ik maak mij er ook absoluut niet druk om hoor. Ben zoals ik ben en ben dus blijkbaar geen feestbeest. :D
Ik ga veel liever op tijd naar bed om de volgende morgen mijn paardjes te doen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:45

Ik vind ook alles prima wat een ander doet hoor ;) Volgens mij heb ik dat ook duidelijk aangegeven.
Maar op een forum vind ik het wel verhelderend om soms wat meer vragen te stellen omdat
ik de beleving van anderen in dit topic niet begrijp en daarover discussiëren wel leuk vind. Het is echt geen
aanval ofzo hoor, gewoon belangstelling.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:45

Ieder zijn ding toch, snap die discussie nooit zo.

Ik heb er, net zoals Lieveli, alleen maar van genoten. Mensen ontmoeten, scharrels, lol, veel plezier met vrienden. Ben die tijd nu wel voorbij, ben nu lekker gesettled en burgerlijk, maar ik had die tijd niet willen missen hoor.
Af en toe een wijntje in de kroeg of mensen kijken op een terrasje op een zwoele zomeravond met wat leuk gezelschap vind ik trouwens nog steeds prima +:)+

Anoniem

Re: Niet drinken, roken, uitgaan enz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:56

Ik ben ook van veel uitgaan roken en drinken naar een braaf rustig leven gegaan :) maar net als mijn voorgangers had ik die periode niet willen missen! Wat een avontuur was mijn jeugd!

Al begrijp ik dat er mensen zijn die de behoefte nooit hebben. Die hebben dan weer het.voordeel van geen roofbouw te plegen op hun jonge lichaam.

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:00

Ik zit er tussenin.. Afentoe een avondje stappen of whatever vind ik harstikke leuk, maar het hoeft niet elk weekend :D Vind het persoonlijk veel leuker om met een groepje vrienden bij iemand thuis te chillen, spelletjes/films of wat leuks doen buiten de deur poolen/bios. ^^
Vind het ook altijd een beetje zonde van mijn dagen, omdat ik de dag erop dan pas om 1 uur uit mn nest kom en mn halve dag weg is.
Dronken worden is ook niet leuk, maar misschien heb ik het leuke gedeelte gemist.. :+ Roken vind ik smerig en ik zou wel een keer softdrugs willen proberen, maar ik hoef geen addict te worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:15

Ik rook niet. Hou wel van een lekker Liefmansje op z'n tijd, of een mousserend wit wijntje. 'Uitgaan' alsin stappen doe ik ook niet. Terrasje vind ik deste gezelliger.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:49

Ik rook en ik drink en ik ga graag uit.
Ik zuip mij niet lam, maar een lekker wijntje in het weekend kan ik wel waarderen. Wat betreft uitgaan. Ik ben geen club type. Doe mij maar een gezellige kroeg. Live muziek. Heerlijk allemaal. Mijn vriendinnen houden hier ook van.

Maar een avondje bank hangen in mijn slobber trui en pyama broek vind ik ook op zijn tijd heerlijk. Uitgaan hoeft van mij niet meer elk weekend.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:56

Ik ben nu 30.
Nooit gerookt. Nu zo nu en dan een drankje. Keertje stappen. Verder ben ik redelijk rustig geworden.

Beetje zelfde als lieveli.
Vroeger ging ik wel veel stappen. Sowieso elke zaterdag. Liefst nog vaker. In vakantie 3x in de week.
Heb die tijd echt niet willen missen. Echt super leuke feestjes gehad en veel meegemaakt.
En ja, elk weekend stoned.

Gelukkig moet niks. Dus als je het uitgaan niks vind, doe je dat lekker niet :) je bent niet verplicht om alcohol te nemen.