Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoyceMack schreef:Het feit dat hij zo vijandig reageert op je vraag wat hij met die meid aan het uitspoken was, is al niet goed.
Ik vind dat hij het niet kan maken om zijn vriendin links te laten liggen en het dan obviously fun te hebben met een meid die jij niet kent. Je bent nog lief gebleven voor hem die avond volgens mij. Dan had ie aan mij een slechtere gehad.
Ik denk dat het je wel wat doet dat hij contact heeft met haar en haar spreekt en nu opeens veel daar thuis komt, het maakt je waarschijnlijk onzeker en dat is echt niet raar. Denk dat veel mensen dat zouden hebben. Je hebt in mijn ogen ook alle recht om dit soort dingen met hem te bespreken. Stel jezelf kwetsbaar op, vertel wat zijn gedrag met je doet en wat je van hem nodig hebt om weer met een fijn gevoel in je relatie te staan.
Ik zou die meid niet echt vertrouwen.
lelberse schreef:Nou ik heb hem vanavond kunnen zien en we hebben het er eens goed over gehad. Ik was dan nog wel mijn pony aan het afzadelen waardoor het voor hem op het begin overkwam alsof ik het er niet over wou hebben maar dat wou ik juist wel. En ik gaf ook aan dat ik dat moeilijk vind. Hij heeft nog enkele keren gezegd dat het echt niks is tussen hun. Echt niet. Dat hij haar ook echt niet leuk vind en al zou hij dat wel vinden ze ook nog te jong zou zijn. De gesprekken die ze hadden begonnen altijd bij haar uit en dat was meer een "hoi" "hoi" "hoe gaat het?" "Ja goed" gesprek dat was het. Toen heb ik hem uitgelegd dat ik dat nog nieteens zo erg vind maar dat hij het verwijderd en erover loog dat wel. Hij heeft dat puur gedaan omdat hij wist dat ik het niet leuk zou vinden dat zei hem appte en dat hij dus ruzie wou voorkomen. Ik ben zo rustig mogelijk gebleven en hij ook. Zag wel dat hij het vervelend vond het er nog een keer over te hebben. Ik heb uitgelegd dat ik doordat hij erover loog het niet snapte en er een vervelend gevoel aan overhield. Hij heeft me beloofd altijd eerlijk tegen me te zijn en niks meer te verwijderen. Al heeft ze de laatste paar dagen ook niks meer gezegd. We hebben het niet 100% uitgesproken maar het voelt al stukken beter zo. Ik hoop echt dat hij zich aan zijn beloftes houdt.
antje_vip schreef:Sorry TS, ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar het klinkt een beetje alsof hij jou aan het lijntje houdt tot hij iets beters heeft gevonden. Ik vind het niet normaal als mijn vriend overal met meiden aanpapt en nummers uitwisselt, vervolgens ook nog geheimzinnig gaat doen.
Maar fijn dat het gesprek zo goed is gegaan
Palmera schreef:lelberse schreef:Maar ik vind het sowieso een slet kwa gedrag dus ik mocht haar vanaf het begin al niet.
Aha. Toem kwam de aap uit de mouw. Jouw stukje van "wij vrouwen onder elkaar" kunnen we dus ook niet serieus nemen.
franka75 schreef:Nou als iemand zo aan mijn vriend hangt terwijl ik weet dat hij niks doet, word ik toch ook pietsies jaloers maar dat uit zich wel naar de gene die er aanhangt.
Sonador schreef:franka75 schreef:Nou als iemand zo aan mijn vriend hangt terwijl ik weet dat hij niks doet, word ik toch ook pietsies jaloers maar dat uit zich wel naar de gene die er aanhangt.
Daar heb je wel een punt, maar ik vermoed dat er nog wel dingen aan vooraf zijn voorgevallen.
Maar vraag jezelf dit af, als je elkaar vertrouwt dan is er toch geen reden om jaloers te zijn?
Komt de jaloezie dan voort uit onzekerheid, of doordat je iemand toch niet helemaal vertrouwt ....