Vriend en familie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:19

liesjecryos schreef:
Of je bent bang voor het alleen zijn of je vindt het heerlijk om in deze rol te zitten.

Dat is te kort door de bocht! De TS kiest hier niet voor, en het is gewoon moeilijk om weg te gaan. Ja, het is het beste om weg te gaan, maar ik snap dat dat wel moeilijk is. TS is niet aan deze relatie begonnen om hem zo te laten eindigen, dit is nooit haar droom geweest. Dan is het moeilijk om je dat te realiseren en stappen te ondernemen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:37

Voor ons is het allemaal erg makkelijk om te zeggen dat TS bij haar vriend weg moet gaan omdat er bij ons geen gevoelens meespelen. Ondanks alles denk ik dat TS heel goed beseft dat deze relatie haar niet gelukkig gaat maken en ook niet meer te redden is, maar om de daadwerkelijke stap te zetten is altijd lastig. Neemt niet weg dat ik het volledig met jullie eens ben dat TS dit wel moet doen.

TS - Ik hoop oprecht dat je toch de moed vindt om door te zetten en je relatie dus te beëindigen. Dit is echt geen gezonde situatie en dit verdien je ook helemaal niet. Als je slim bent neem je even contact op met je vader en vraag je of je daar een tijdje kunt blijven logeren. Wellicht is hij ook wel in staat om je op te komen halen en je waardevolle spullen mee te nemen.

Magrathea

Re: Vriend en familie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 01:03

Achteraf ga je er blij mee zijn! Ik zie dat je in Rotterdam woont, als je een keer een ritje met de auto nodig hebt kan ik mogelijk wel iets regelen :)

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 09:31

zorro schreef:
liesjecryos schreef:
Of je bent bang voor het alleen zijn of je vindt het heerlijk om in deze rol te zitten.

Dat is te kort door de bocht! De TS kiest hier niet voor, en het is gewoon moeilijk om weg te gaan. Ja, het is het beste om weg te gaan, maar ik snap dat dat wel moeilijk is. TS is niet aan deze relatie begonnen om hem zo te laten eindigen, dit is nooit haar droom geweest. Dan is het moeilijk om je dat te realiseren en stappen te ondernemen.

Vind je?? heb je haar andere topics gelezen?
Ik dacht al dat ik haar herkende en hoe vaak zullen we hierover een topic geopend over krijgen?
Ik denk echt zeker dat het 1 van de twee is voor haar,ze zegt zelf al de hele tijd dat ze niemand heeft behalve haar vriend,dan is het angstig om te stoppen met een relatie.
Ze blijft maar vragen wat te doen en de antwoorden lijkt wel of ze gewoon niet leest of ''dringt'' nog niet bij haar binnen.
Ze kan kiezen,in de situatie blijven en om de zoveel tijd een topic openen of de sprong nemen.Ik hoop het laatste voor haar want ze verdient deze kerel niet,ze verdient veel en veel beter.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 10:12

Nee ik ken geen andere topics van ts. Dat ze zelf kan kiezen is zeker waar, maar dat het gemakkelijk voor haar is om te kiezen... nee dat denk ik niet.

Van de andere kant geef ik je wel gelijk als het al jaren ellende is, moet je wel eens bij jezelf te rade gaan wat nou wijsheid is..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:55

Lieve TS,

Kijk eens naar de toekomst die je kunt hebben;
Je eigen plekje, je eigen spulletjes waar je hard voor gewerkt hebt maar wel van jou zijn. Rust in je koppie en eigenwaarde. Je eigen bedje en misschien een huisdiertje.
Lekker je koppie vrij maken en geen spullen meer voor hem wassen, strijken, opruimen, koken en weet ik veel wat.

En de liefde? Die komt wel weer. Maar wat je nu hebt, is geen echte liefde. Hij vind het wel makkelijk zo, zijn eigen huishoudster. Wegwezen daar, met deze jongen wil je niet oud worden en kinderen krijgen, geloof me.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:23

Zo dan, wat en wending in dit topic. Van overmatig appen en bellen met familie naar een relatie waarin blijkt dat dat nog wel het kleinste probleem is...

Anyway; ik herinner me nu ook de vorige topics idd, en zou heel hard rennen :j

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 12:24

Hoe is het vannacht gegaan TS?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:38

Je klinkt echt als mijn oma.
16 jaar getrouwd met een man (die de hele familie wel kan schieten)... en dan zou je denken dat ze zo gelukkig is?
Not.
Maar ze blijft er voor de financiele zekerheid en omdat ze ooit 'ja' heeft gezegd.
Die man zn innerlijk is nog rotter dan een vergane appel, maar toch blijft ze. Ze houdt niet van hem, zegt geen liefde te kennen, maakt hem compleet zwart achter zijn rug om.
Toffe relatie he? Die kan ga jij ook op meid. Kappen ermee.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:44

Na het lezen van de reacties; ga weg, hij geeft echt geen moer om je! Laat hem lekker stikken met zijn familie, BMW en zijn goede baan. Zoiets kan je nu wel weer goedpraten (naar aanleiding van je vorige topic), maar dit blijf je houden. Deze jongen houdt alleen van zich zelf en zijn geweldige spullen. Vertel en ga naar je vader. Kies voor je eigen geluk en leer van jezelf te houden. Om op deze voet verder te gaan, zorg je voor je eigen problemen. Hij houdt je onder de duim in elk opzicht en daarbij zal jij je doodongelukkig voelen.

Ren en succes!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:44

Lieve TS. Je andere topic heb ik ook gelezen. Daar haakte ik toen al af na de eerste alinea, waar je dit schrijft:

Oud topic TS schreef:
Op een gegeven moment hadden we allebei onze vrienden en vriendinnen laten vallen want we wilden niet van elkaar dat we zouden gaan stappen of andere jongens/meiden zouden ontmoeten.

Alle wat je daar bovenop noemt aan zijn gedrag, in dat topic én in dit topic, maakt alleen maar meer dat mijn nekharen overeind gaan staan.

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, na zijn uitbarsting van gisteren.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:09

Ts, je schrijft dat jij zo je best doet om een goede vriendin te zijn. Wat doet hij eigenlijk? Is deze manier zijn "best"?

Spullen pakken en weggaan, jij verdient beter. Laat je niet wereldvreemd maken, klein houden. Hij verdient een keer met zijn kop tegen de muur te lopen. Wat een idioot kinderachtig ventje.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 13:29

Hoe meer ik lees in dit topic, hoe zorgwekkender ik het vind worden.
Reageerde ik eerst met een lacherig berichtje over het vele contact met zijn familie, maak ik me nu toch best zorgen. Alle tekenen zijn er.
Dit is niet normaal.

Lieve TS...

Ik woon vlakbij en heb een bestelbus. Je hoeft maar een PB te sturen en ik help je je spullen daar weg te halen.

Stef_Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 17:33

Ik lees al een tijdje stil mee. Maak me wel zorgen dat TS nu niet meer reageert...

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 17:58

Jeetje TS ik herkend dit zo goed !

Mijn ex was precies het zelfde ! Zijn familie was zijn alles, elke dag contact, elkaar elke dag zien, op vakantie gegaan werden we elk uur wel gebeld. En ja als we bij mijn ouders waren niks zeggen en de hele tijd op zijn telefoon ...

Gauw weg wezen daar, mijn verhaal liep slecht af, ik wens het jou absoluut niet toe !

Als je een luisterend oor nodig heb, advies, of wat dan ook, stuur me een PB'tje ;)

Sterkte in iedergeval !

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:01

Waarschijnlijk mag ze nu ook niet meer op Bokt van hem.....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:26

Puppetje schreef:
Waarschijnlijk mag ze nu ook niet meer op Bokt van hem.....

Datnis nogal een aanname die je doet zeg.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 12:23

Nouja, hij heeft wel alles gelezen en is misschien bang dat TS echt weggaat bij hem als ze in dit topic mag blijven lezen en reageren... Dan kan hij haar nu mooi weer manipuleren.
Maar dat is allemaal speculatie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:54

Ik heb iets gedaan wat ik normaal zelden doe en dat is even gericht in TS haar reacties gelezen over haar vriend maar jeetje, ze zijn elkaar wel waard zeg.... Ik begin e.e.a wel danig in perspectief te zetten. TS heeft nogal last van ziekelijke jaloezie. Begin meer en meer te twijfelen hoe "fair" TS is in haar verhaal gebaseerd op haar eerdere topics. En ik begin meer en meer begrip te krijgen voor de uitspraak dat TS "zeikt" volgens vriendlief. Al begrijp ik niet waarom die twee nog samen zijn... Jullie maken elkaar toch niet gelukkig.... Of je stelt het in je topics veel negatiever voor dan het is.