Op mijn eerste knhs instructieweek in augustus.
Maar het meest verheug ik me op mijn operatie (Naja eig de periode erna) omdat ik dan eindelijk weer "normaal" kan zien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nizoni4 schreef:Quir schreef:Ik verheug me er op dat ik...
... Ooit weer eens een klein beetje beter word.
... Ooit weer eens een dag mag meemaken hoe t is om geen of maar een beetje pijn te hebben.
... Ooit weer terug op het paard kan stappen.
Wat is er dan?
Quir schreef:Quir schreef:Ik verheug me er op dat ik...
... Ooit weer eens een klein beetje beter word.
... Ooit weer eens een dag mag meemaken hoe t is om geen of maar een beetje pijn te hebben.
... Ooit weer terug op het paard kan stappen.
Lang verhaal, maar ben erg ziek. In t heel kort: Afgelopen jaar 9 operaties gehad (hersen, buik en rug) en nu alweer de 10e op de planning (hersenen en buik). Laatste operatie hebben ze zondag nacht met spoed moeten opereren, omdat ik ernstig uitgebreide infecties had (hersenvliesontsteking, buikvliesontsteking en drain infecties), had twee drains van de hersenen naar de buik en van de rug naar de buik. Echter hebben ze tijdens deze operatie ook de rug (letterlijk open) gebroken. Herstel gaat dus ook niet zoals moet. Extreem hoge hersendruk waarvoor dus de drains nodig zijn.
Mijn topic, staat heel veel in.
[MWS] Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?
Misschien wat passender dan hier, hihi.
Hannemarie schreef:ik verheug me op mijn vakantie die officieel al begonnen is maar ik ga nog even 4 weken door met stage.
Dan 2 weken een werkvakantie in Roemenië leidn en daarna 2 weken rondtrekken in Israel.
Als ik thuis kom is het tijd voor mijn afstudeerstage.
daar heb ik allemaal echt ontzettend veel zin in!
)