X_Michelle_X schreef:Ik mag zondag naar Nieuwe Burenen dan vanaf 27 juli weer ivm werk bij de KNHS. jullie nog leuke figuraties in de planning?
Jammmer... die scènes van nieuwe buren zijn drastisch aangepast en gewijzigd. Daardoor niets morgen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onbarefeet schreef:Ik bedacht me opeens iets wat ik waarschijnlijk wel hier kan vragen:
In sommige films moeten personen paardrijden die dat niet kunnen, dan wordt er (voor zover ik weet) iemand anders voor gebruikt en dan filmen ze niet het gezicht enz. Je kent bet wel
Maar... hoe kun je je voor zoiets opgeven? Gaat dat ook via zo'n figurantensite of moet je ergens 'binnendringen'?
X_Michelle_X schreef:Het was zeker leuk Thirza! Heeeel leuk team ook! Heb echt genoten en veel complimenten gekregen ook![]()
Franka75, helaas niet zo heel veel momenteel. Ik wil ook nog wel wat meer figureren maar is goed zoekenDoor de vakantie periode denk ik
Gangsterdam was tof om mee te maken. Gaat best anders zo'n Franse productie! Ook her en der even een leuk praatje gemaakt dus wel tof!
_love12_ schreef:X_Michelle_X schreef:Het was zeker leuk Thirza! Heeeel leuk team ook! Heb echt genoten en veel complimenten gekregen ook![]()
Franka75, helaas niet zo heel veel momenteel. Ik wil ook nog wel wat meer figureren maar is goed zoekenDoor de vakantie periode denk ik
Gangsterdam was tof om mee te maken. Gaat best anders zo'n Franse productie! Ook her en der even een leuk praatje gemaakt dus wel tof!
Kvond gangsterdam echt niks aan, was vanuit dynamic wel heel goed georganiseerd met eten en andere dingen maar vond die Fransen nogal miezerig en lastig
X_Michelle_X schreef:"_love12_ schreef:
Kvond gangsterdam echt niks aan, was vanuit dynamic wel heel goed georganiseerd met eten en andere dingen maar vond die Fransen nogal miezerig en lastig
Haha wat gek! dat heb ik totaal niet gemerkt! Ze waren juist heel grappig gezellig en open gisteren! Constant elkaar in de zeik nemen en ons erbij betrekken, maar ook gewoon alle tijd nemen om met mij en een vriendin te kletsen enzo.
Misschien om dat het de laatste draaidag was in Nederland? Misschien omdat we toch met zn alle in de trein zaten de hele dag? Ik weet het niet. Maar de sfeer was primaa
De manier van opnemen is wel heel anders, veel strakker en sneller. En de Franse taal begrijp ik niet echt maar dat gaf niet
Eten was goed en veel!