Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
x_Anne_x schreef:Mijn vriendin en ik zijn nu dik 2 jaar samen en kan me niet meer herinneren wanneer we voor elkaar zonder elkaar geslapen hebben (onze beide ziekenhuisopnames uitgezonderd )
We begonnen heel 'keurig' met woensdag avond en zaterdagavond.
Dat werd snel al vrijdag t/m maandag en woensdag maar dan zagen we elkaar dus op de dinsdagen helemaal niet. Vonden we geen optie haha.
En denk dat we vanaf dat we 4/5 maanden samen zijn al geen nacht meer zonder elkaar geslapen hebben.
Waren steeds of bij mij of bij haar (ouders)
Vanaf dat we 8 maanden samen waren heeft vriendinlief een eigen huisje en daar ben ik eigenlijk min of meer in getrokken maar mijn eigen huis moest nog verkocht worden.
Na een jaar is dat verkocht dus wonen nu sinds een half jaar officieel samen. Maar voor ons gevoel dus eigenlijk al 1,5 jaar
marleen_88 schreef:Wij zijn meer dan 11,5 jaar samen. We probeerden elkaar elk weekend en in de vakanties te zien, maar met zijn wissel en ploegendiensten lukte dat niet altijd. Sinds eind juli vorig jaar wonen we samen. Nu is het nog dat we elkaar soms een dag niet zien.
Goof schreef:marleen_88 schreef:Wij zijn meer dan 11,5 jaar samen. We probeerden elkaar elk weekend en in de vakanties te zien, maar met zijn wissel en ploegendiensten lukte dat niet altijd. Sinds eind juli vorig jaar wonen we samen. Nu is het nog dat we elkaar soms een dag niet zien.
Heb je meer dan 10 jaar niet samengewoond? was daar een bepaalde reden voor?