Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Re: Hoevaak ben je samen met je vriend of vriendin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:10

Ik heb gen relatie maar mijn zus heeft een relatie met iemand uit Zweden en zij hbben elkaar dit jaar 2x echt gezien in Nederland en mijn zus gaat eind deze maand naar Zweden.

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 10:17

x_Anne_x schreef:
Mijn vriendin en ik zijn nu dik 2 jaar samen en kan me niet meer herinneren wanneer we voor elkaar zonder elkaar geslapen hebben (onze beide ziekenhuisopnames uitgezonderd )
We begonnen heel 'keurig' met woensdag avond en zaterdagavond.
Dat werd snel al vrijdag t/m maandag en woensdag maar dan zagen we elkaar dus op de dinsdagen helemaal niet. Vonden we geen optie haha.

En denk dat we vanaf dat we 4/5 maanden samen zijn al geen nacht meer zonder elkaar geslapen hebben.
Waren steeds of bij mij of bij haar (ouders)

Vanaf dat we 8 maanden samen waren heeft vriendinlief een eigen huisje en daar ben ik eigenlijk min of meer in getrokken maar mijn eigen huis moest nog verkocht worden.
Na een jaar is dat verkocht dus wonen nu sinds een half jaar officieel samen. Maar voor ons gevoel dus eigenlijk al 1,5 jaar

Wat leuk dat je ook een vriendin hebt *\o/*

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:21

Ik zag mijn vriend 6 a 7 keer per week :) nu wonen er een half jaar samen en zie ik hem iedere dag, heerlijk <3

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:24

Voor het samenwonen zagen we elkaar om de dag denk ik en in weekend bleef ik al snel slapen bij hem thuis. Na een 1,5maand van het begin van onze relatie ben ik bij hem in getrokken, (december) en in augustus zijn we verhuist naar echt een huisje voor ons twee. Ik zie hem dus dagelijks maar we hebben gelukkig wel onze eigen dingen, ik heb 4 paarden en hij doet graag klussen om huis.
Oh en we zijn dit jaar 2 jaar samen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 13:11

marleen_88 schreef:
Wij zijn meer dan 11,5 jaar samen. We probeerden elkaar elk weekend en in de vakanties te zien, maar met zijn wissel en ploegendiensten lukte dat niet altijd. Sinds eind juli vorig jaar wonen we samen. Nu is het nog dat we elkaar soms een dag niet zien.

Heb je meer dan 10 jaar niet samengewoond? was daar een bepaalde reden voor?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 18:22

Goof schreef:
marleen_88 schreef:
Wij zijn meer dan 11,5 jaar samen. We probeerden elkaar elk weekend en in de vakanties te zien, maar met zijn wissel en ploegendiensten lukte dat niet altijd. Sinds eind juli vorig jaar wonen we samen. Nu is het nog dat we elkaar soms een dag niet zien.

Heb je meer dan 10 jaar niet samengewoond? was daar een bepaalde reden voor?

Dat klopt. We waren 15 en 16 toen we verkering kregen. Studeren, sparen, geen geschikte woonruimte vinden zijn enkele redenen.