[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 23:50

En waar zijn de mannen met tattoos, manbuns en baarden dan?

Allemaal onaantrekkelijk die in de enquête staan...sorry!

Fleur_Laura

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 07:40

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hier conclusies uit gaat trekken. Sommige mensen hebben namelijk naar omgevingsfactoren gekeken (vrouw, baby) en anderen niet. Je kan daarom ook niet (zeker) zeggen dat mannen met baby onaantrekkelijker worden gevonden (als blijkt dat deze mannen daadwerkelijk lager scoren).

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 07:47

Fleur_Laura schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hier conclusies uit gaat trekken. Sommige mensen hebben namelijk naar omgevingsfactoren gekeken (vrouw, baby) en anderen niet. Je kan daarom ook niet (zeker) zeggen dat mannen met baby onaantrekkelijker worden gevonden (als blijkt dat deze mannen daadwerkelijk lager scoren).

Ik denk dat er uit komt dat de mannen met baby's en een "vriendin" aantrekkelijker gevonden worden door vrouwen.

Daar is al eens eerder onderzoek naar gedaan.

Ik heb dan ook strikt gekeken(geprobeerd iig) naar de man en steeds de vrouw of baby proberen uit te schakelen.
Mij viel op dat mannen met vrouw of baby gemiddeld genomen vaker een brede kaak hadden, hippere kleding en vaker donkerder haar hadden. De net even coolere dude waren.

Denk dat je diezelfde mannen ook in een niet baby setting gezien moeten worden voor een vergelijking. Zal ook wel gedaan worden.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 07:51

Heb m voor je ingevuld :')
Maar ik liet me niet beïnvloeden door de rest van de foto en keek alleen naar de man :+ sorry

Ben benieuwd naar de resultaten!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:43

En ik denk dat er heel vaak gezegd wordt 'ik laat me niet beïnvloeden', maar onbewust gebeurd dat toch :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:45

Hhilde schreef:
En ik denk dat er heel vaak gezegd wordt 'ik laat me niet beïnvloeden', maar onbewust gebeurd dat toch :)

Ik heb gewoon mijn hand voor de baby's gehouden :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 08:59

Dan ben je je dus verschrikkelijk bewust van die babies en in je onderbewustzijn laat je het misschien toch positief of negatief meerekenen :=

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:02

Selka schreef:
Ir111 schreef:

Blij dat ik niet de enige ben. :') Al kwijlende koters maken zelfs een woest aantrekkelijke vent minder leuk. :D

Inderdaad gedverdemme!!

Wel jammer dat bij de cyclus >28 dagen niet aangegeven kon worden. Wil geen kinderen en dus ook niet ongesteld zijn :P haha

Die optie zocht ik ook _O-
Alleen dan uiteindelijk wel kinderen, maar zo tijdelijk niet werkt echt heerlijk :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:56

Hhilde schreef:
Dan ben je je dus verschrikkelijk bewust van die babies en in je onderbewustzijn laat je het misschien toch positief of negatief meerekenen :=

Haha je kan het natuurlijk nooit helemaal negeren, maar ik heb wel geprobeerd andere personen, achtergronden etc. op de foto niet echt mee te laten wegen. Maar goed, dat was niet helemaal de insteek van het onderzoek geloof ik...

Overigens vond ik de meeste vrouwen op de foto's aantrekkelijker dan de mannen :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 13:18

De vrouwen moesten ook aantrekkelijk zijn. Bij de foto's met vrouwen wordt er namelijk gekeken of we 'mate choice copying', ook wel wedding ring effect, kunnen aantonen. Dit houdt in dat vrouwen mannen met een partner onbewust aantrekkelijker vinden. Dit werkt echter alleen als de vrouwelijke partner aantrekkelijk is.

Ik zal het aan de groep doorgeven dat onze selectie mannen beter had gekund :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:20

Ah, vandaar zeker de vraag wat je geaardheid is. :P Apart dat vrouwen mannen met een partner aantrekkelijker zouden vinden trouwens.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:23

Fenrir schreef:
Ah, vandaar zeker de vraag wat je geaardheid is. :P Apart dat vrouwen mannen met een partner aantrekkelijker zouden vinden trouwens.

Ja inderdaad, ik vind mannen met een partner juist minder aantrekkelijk.
Betekent dat het geen beschikbaar relatiemateriaal is.. :P

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:23

Ik heb 'm ingevuld, het was een hele leuke enquête <<)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:26

Laurahh schreef:
Fenrir schreef:

Ja inderdaad, ik vind mannen met een partner juist minder aantrekkelijk.
Betekent dat het geen beschikbaar relatiemateriaal is.. :P

Ik val ook op vrouwen dus als de vrouw dan aantrekkelijker is vind ik de man vaak nog minder interessant :')

CharlotteBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:35

Heb m ook ingevuld!

Ben ik trouwens de enige die mannen met zon baby in een zak echt ontzéttend onaantrekkelijk vind? :')

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:43

mogen alleen jonge mensen deze enquete invullen? Als ik mijn leeftijd invul > 38 jaar en dan op ''volgende'' druk kom ik direct op het eind van de enquete :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:53

TS: Je hebt wel een onderwerp gekozen waar je makkelijk respondenten voor krijgt. :D

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:08

Ingevuld.

Goh ik ben geloof ik de enige die de meeste mannen wel aantrekkelijk vond, en de baby's totaal niet erg en soms ook wel leuk. Horen jullie mijn eierstokken al rammelen? :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:09

Nanda ik heb hem toch echt kunnen invullen en ben met 48 toch echt ouder dan 38 :+

Maar ok, de aanwezigheid van een vrouw had dus wel enig effect moeten hebben. Ik heb echt alle bijfiguren uitgeschakeld en er niet naar gekeken, enige dat me opviel is dat de mannen die met een andere man staan een ander type waren soms, voor mij dus het gehalte ieks wat een griezel met een te arrogant hoofd of een te hoog ik ben een heel mooie man gehalte uitstraling.meenntyoe waarvan ik inschat dat die graag de hele dag naar zichzelf kijkt:x daar ben ik erg allergisch voor. En vond ik vaak de andere man een stuk aantrekkelijker. :D

Vond de vrouwen idd erg opvallend knap en op elkaar lijken ook, eigenlijk alleen maar lang haar en zo.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:19

Nanda schreef:
mogen alleen jonge mensen deze enquete invullen? Als ik mijn leeftijd invul > 38 jaar en dan op ''volgende'' druk kom ik direct op het eind van de enquete :+

Gek heb ik ook gedaan maar kon wel antwoorden.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:36

mooney schreef:
De vrouwen moesten ook aantrekkelijk zijn. Bij de foto's met vrouwen wordt er namelijk gekeken of we 'mate choice copying', ook wel wedding ring effect, kunnen aantonen. Dit houdt in dat vrouwen mannen met een partner onbewust aantrekkelijker vinden. Dit werkt echter alleen als de vrouwelijke partner aantrekkelijk is.

Ik zal het aan de groep doorgeven dat onze selectie mannen beter had gekund :')

Leuke mannen met een lelijke vriendin vielen hier direct af :')

Zonder baby's was de score trouwens nog wel een stukje hoger geweest voor een aantal mannen maar ik hoef echt geen vent met een kind (tenzij het mijn kind is natuurlijk).

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 14:38

A3a1 schreef:
Nanda schreef:

Gek heb ik ook gedaan maar kon wel antwoorden.

Ik denk dat mijn groepsgenoot die de enquête beheerd dat heeft aangepast toen ik rapporteerde dat 38+ ers inderdaad doorgingen.
Sorry voor het onthouden van de vleeskeuring in dat geval.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:42

Alles met een baby kreeg meteen een "mostly unattracted" _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:42

Maakt mij echt niet uit wat er naast staat. :') Jammer dat er niet zo veel gingers waren want die krijgen van mij gelijk de hoogst haalbare score. :')

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:49

Ik ben halverwege gestopt. Ik vulde toch overal "Very unattracted" in.