Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IsaCalixa schreef:Tegenwoordig wel eens dames broeken gezien en de grootte van mobieltjes e.d?ze maken bij broeken de zakken steeds kleiner, er past soms net een dubbeltje in. Ik heb zelf ook al enkele broeken met zo'n nep zak erop, waar dus helemaal niks in kan. En mobieltjes maken ze wel steeds groter. Nouja, ik stop dus sowieso nooit iets in mijn broekzak, laat staan een complete portemonnee
oomens schreef:IsaCalixa schreef:Tegenwoordig wel eens dames broeken gezien en de grootte van mobieltjes e.d?ze maken bij broeken de zakken steeds kleiner, er past soms net een dubbeltje in. Ik heb zelf ook al enkele broeken met zo'n nep zak erop, waar dus helemaal niks in kan. En mobieltjes maken ze wel steeds groter. Nouja, ik stop dus sowieso nooit iets in mijn broekzak, laat staan een complete portemonnee
Gelukkig nog nooit een damesbroek gekocht. Ik wil geen broekzakken waar mijn handen niet makkelijk in passen (waar laten vrouwen hun handen überhaupt?) en geen telefoon die niet in mijn hand past.

)
)

_Mirjam schreef:* Mijzelf wegcijferen en mezelf in veel te veel dingen aanpassen naar mijn partner, of naar welk willekeurig ander persoon dan ook.
* Tampons gebruiken!
* Me om laten praten om in hoge of over de kop gaande attracties te gaan in pretparken.
* Dieren in de dierenwinkel kopen.
* Op vakantie met mensen waar ik niet goed mee door een deur kan.