Moeilijke relatie-situatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:16

Loretteeee schreef:
Nee dan begrijp jij t helemaal verkeerd. Ik hoop dat hij zich anders voordoet dan hij zich voelt. Dat hij zich nu een houding geeft met dat luchtige gedrag, hij doet alsof alles hem niks heeft geboeid. en ik hoop dat hij van binnen toch voelt wat onze 6 jaar samen was.

Ik gun hem geen pijn ofzo.

Volgens mij wil TS gewoon dat haar ex smekend voor de deur ligt dat hij haar terug wil en dat wekenlang zodat TS hem wekenlang kan vertellen hoe stom hij wel niet is en dat hij zich dan vervelend voelt en gaat beseffen dat hij stom is dat hij TS heeft laten gaan. Of niet?

Wat is het probleem als hij er blijkbaar vrede mee heeft en (ook) inziet dat het beter is als jullie zonder elkaar verder gaan. Hij komt op mij juist over als iemand die het goed en netjes af wil sluiten, eventueel zelfs vrienden wil blijven zodat jullie gemeenschappelijke vriendengroep in stand blijft etc. Jij bent degene die een punt achter deze relatie heeft gezet en ik vind dat je dan achteraf niet zielig moet gaan doen als je ex blijkbaar ook achter deze keuze staat.

Jij bent continu aan het invullen wat hij denkt en voelt en daar moet je echt mee ophouden. Zodra iemand niet naar jou verwachtingen reageert op een situatie (positief of negatief) dan noem jij dat meteen 'fout' en bestempel je iemand meteen met een bepaalde gedachtegang o.i.d.

Als dit de hele relatie zo gegaan is dan kan ik me heel goed begrijpen dat jou ex zich nu vrij en opgelucht voelt. Hij hoeft zich namelijk niet continu aan jou aan te passen en krijgt geen sneer meer als hij niet reageert zoals jij wilt. Respecteer het verwerkingsproces van je ex, respecteer zijn keuzes en gun hem dat geluk.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:27

Ik snap het wel... als ik het uit zou maken zou ik ook ergens willen dat degene totaal verscheurd door pijn en verdriet heb achter gelaten... en ik er zelf beter van af ben gekomen (en me niet zo verdomde *piep* zou voelen)
Natuurlijk doet het er eigenlijk niet toe... En is het niet vriendelijk en aardig om dat te willen... maar ik begrijp het wel van de TS.
Natuurlijk is het niet goed om dat allemaal nog op het te projecteren etc. ... maar TS heeft al goede stappen gezet... ex is verwijderd en geblokt van de meeste communicatiemiddelen... en TS moet zich nu op zichzelf gaan concentreren. (en zou helpen dat het hier niet gaat wijzen op het feit dat TS zich beetje als een heks gedraagt... Iedereen heeft wel zijn momenten dat ze zich als heks gedraagt en na het uitmaken van een relatie van 6 jaar heb je wat mij betreft wel even wat weken permissie om je als heks te gedragen)

Dus TS hoe gaat het weer bij je ouders? Hoe gaat het met de katten zijn die ook een beetje gewend?
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 31-05-16 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:28

Jongens, hallo zeg. Heeft TS ergens gezegd dat hij smekend voor de deur moet liggen?

TS wil gewoon niet dat de afgelopen relatie niets heeft voorgesteld. Het komt nu op haar over alsof dit voor haar ex wel het geval is. Daar mag ze dan toch gewoon van balen?

ps Evelijn, dat van de katten was een ander topic!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:31

Wauw....dat je zelf een beslissing maakt om je relatie te beëindigen betekent toch hoop ik niet dat je gevoelloos erover moet zijn? De eerste periode na mijn ex was ik ook een wrak ondanks dat het in gezamenlijk overleg ging. Dat is volstrekt normaal. Ik vind alleen wel dat je er niet naar mag handelen. Je mag je rot voelen maar je moet ook accepteren dat het verwerkingsproces voor een ander heel anders kan gaan dan voor jou en dat hij er wellicht sneller aan toe is weer iemand toe te laten (en dat weet je niet eens zeker). Bovendien mag je niet (ook niet voor je eigen gevoel) iemand verbieden met iemand om te gaan. Maar volgens een aantal bokkers lijkt TS gek dat ze gevoelens hierover heeft....

TS mag nu best nare gevoelens hebben maar moet het gewoon proberen te accepteren dat het leven doorgaat. Zonder hem. En dat hij ook doorgaat.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:39

Citaat:
TS wil gewoon niet dat de afgelopen relatie niets heeft voorgesteld. Het komt nu op haar over alsof dit voor haar ex wel het geval is.

En dat die relatie voor hem niets heeft voorgesteld vult ze dan helemaal zelf in...

Laat jij trouwens wel merken dat het je boeit TS? Ik lees hier gewoon negatieve dingen, dat hij een vreemdganger is, dat hij niks uit zichzelf doet, dat je van hem walgt, dat hij best wel mag begrijpen dat hij iets moet doen ookal zeg je dat je even geen contact wil..niet echt dingen die doen denken aan blij te zijn geweest met je relatie. En ik lees ook wel dat je je niet goed voelt, maar ziet je ex dat ook? Of ziet hij ook gewoon een meisje dat het uit heeft gemaakt, contact verwijdert en niet laat zien wat ze thuis ligt te kniezen over haar beslising?

Eunomia

Re: Moeilijke relatie-situatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:47

TS vult zelf in dat de relatie blijkbaar niets heeft voorgesteld voor haar ex omdat hij zich blijkbaar goed voelt. Dat is toch krom? Ze kan niet in zijn hoofd kijken om te weten te komen wat er in hem omgaat en om dan vervolgens maar te concluderen dat het voor hem niets voorgesteld lijkt te hebben vind ik erg voorbarig en fout.

We kunnen TS allemaal wel de hand boven het hoofd houden en zielig gaan vinden, maar daar schiet ze niets mee op. Het is vervelend, dat snap ik zeker. Het is in mijn ogen alleen niet eerlijk om alleen maar negatieve dingen over deze jongen te zeggen terwijl dat enkel hersenspinsels van TS zijn.

Die jongen zal het ook aan het verwerken zijn, maar hij doet dat door positief naar de toekomst te kijken en er wat van proberen te maken, zonder zijn ex-vriendin zwart te maken. Is daar iets mis mee? Nee, in mijn ogen is dat beter dan de verwerkingsmethode van TS.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:53

Ik vind dat TS helemaal niet raar reageert hoor :) die heeft ook gewoon liefdesverdriet, ze is eerst al eens bedrogen door hem en nu blijkt het ook nog eens een slappe hap te zijn..

Mijn ex ging ook vreemd heb hem het huis uitgegooid. Hij was echt zo zielig, wilde trouwen en weet ik wat nog niet meer. En hij zou alleen blijven en ik snel een ander hebben en maar huilen. Wie stond er binnen een halve week al met zn harses op tinder? Juist :') Mannen verwerken het gewoon anders en gaan dan van dat soort stomme dingen doen. Hoe blij ik toen al was dat ik heb het huis uit gegooid had, toch deed het me zeer dat ie zo snel al weer er overheen stapte na alles wat ie had uitgevreten.

Nu ben ik zo blij dat het gebeurd is :) maar het heeft gewoon even tijd nodig, ook al neem je zelf de beslissing en sta je er 100% achter.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:55

Marjan: Waarom is de ex een slappe hap? Omdat hij doorgaat met zijn leven? Omdat hij hij zijn ex niet zwart maakt?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 09:57

chanel1985 schreef:
Marjan: Waarom is de ex een slappe hap? Omdat hij doorgaat met zijn leven? Omdat hij hij zijn ex niet zwart maakt?

Omdat ie kennelijk nooit zn mening geeft en altijd richting nodig heeft :) en dat was de reden voor ts om te stoppen met relatie.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:00

MarjanB schreef:
chanel1985 schreef:

Omdat ie kennelijk nooit zn mening geeft en altijd richting nodig heeft :) en dat was de reden voor ts om te stoppen met relatie.

Maar is dat echt zo of is TS zo sterk in haar mening dat hij zich maar uiteindelijk heeft aangepast aan haar mening (aangezien hij dat bij zijn ouders ook geleerd lijkt te hebben)?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:03

Je zegt dat hij "nu" een slappe hap blijkt, dus over zijn gedrag na de breuk. Terwijl hij nu wel richting aan zijn leven geeft, waarom dat hij dan nu een slappe hap blijkt, is mij een raadsel.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:05

TS raakt geïrriteerd als iemand iets doet of zegt dat niet aan haar verwachtingspatroon voldoet. Heb je er ook aan gedacht dat haar ex daarom nooit zijn mening toonde? Misschien wilde hij gewoon de vrede bewaren.

Deze jongen gaat gewoon door met zijn leven en probeert positief naar de toekomst te kijken. Ik zie daar niets in wat ik 'slappe hap' kan noemen.

Ik vind het slap van TS dat zij blijkbaar wil dat haar ex zich rot voelt door deze situatie.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 31-05-16 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:06

Ja dat kan, maar goed het ging me er meer om dat TS best teleurgesteld mag zijn en dat ik snap dat ze liefdesverdriet heeft. In mijn ogen heeft ze hem zat kansen gegeven en beloofde hij beterschap en kwam daar niks van. En dan heeft die ex idd zn zegje niet kunnen doen, maar is dat erg? TS doet hier dr verhaal en kan even dr hart luchten, prima toch?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:21

Maar dat het niet werkte in de relatie en de TS zich daar rot bij voelt en liefdesvedriet heeft (wat zeker mag!), staat toch volledig los van haar frustratie dat hij volgens haar niet respectvol genoeg reageert op haar beëindiging van de relatie? Het is gewoon zonde om je daar zo in op te winden en je eigen verklaringen ervoor in te vullen. Dat maakt jezelf alleen maar mottig en wie weet nog eens voor helemaal niets. Gewoon zelf je verdriet verwerken, en daar is niets mis mee ookal heb je het zelf uitgemaakt, en je niet inlaten met het doen en laten van iemand die nu in je verleden ligt.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:35

Kwanyin schreef:
Maar dat het niet werkte in de relatie en de TS zich daar rot bij voelt en liefdesvedriet heeft (wat zeker mag!), staat toch volledig los van haar frustratie dat hij volgens haar niet respectvol genoeg reageert op haar beëindiging van de relatie? Het is gewoon zonde om je daar zo in op te winden en je eigen verklaringen ervoor in te vullen. Dat maakt jezelf alleen maar mottig en wie weet nog eens voor helemaal niets. Gewoon zelf je verdriet verwerken, en daar is niets mis mee ookal heb je het zelf uitgemaakt, en je niet inlaten met het doen en laten van iemand die nu in je verleden ligt.

Oh ja klopt volledig, maar weet wel dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is en dat je ook wel even goed kwaad bent voor een tijdje en dat je dan dat soort FB acties niet kan waarderen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:51

MarjanB schreef:
chanel1985 schreef:

Blijkbaar niet gezien de Ex nu door gaat met zijn leven en TS er in blijft hangen en vanalles voor hem gaat invullen om reden te hebben om boos op hem te zijn en zichzelf zielig te voelen over hoe hij haar behandeld heeft.
Mensen reageren niet standaard, de ene is weken een wrak, de andere heeft ook veel pijn vanbinnen maar gaat door met z'n leven omdat ie weet dat in een hoekje zitten huilen geen zin heeft. Hoe iemand reageert zegt níets over hoe die de breuk ervaart. TS zit hier vuil te praten over haar ex, voor hetzelfde geld doet de ex dat niet. Zou dat zo zijn (dat weet ik ook niet maar just for the sake of arguement) wie is dan het meest respectvol tov de ander?

Op basis van wat TS weet, (of iig op basis van wat ze ons verteld) kan je niet oordelen dat hij de onrespectvolle slappe hap is voor wie de relatie niets betekent heeft.

Ik kan Carpediem ook wel volgen eigenlijk, ik heb het hele topic lang al begrip voor het feit dat die jongen geen mening durft geven/niet weet wat er van hem verwacht wordt. TS zet het hier naar haar mening duidelijk neer en ik weet het ook niet wat ze nu precies van hem wil. En ik ben een vrouw, ik zou op dezelfde golflengte moeten zitten. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 10:54

Ach ts je moet eens weten wat ik mijn ex allemaal heb toegewenst (in mijn hoofd dan) nadat ik er achter kwam. Dat hij binnen 2 week alweer een ander had.

Net alsof ik nooit iets voor hem heb betekent.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:00

Ik had nadat ik het uitmaakte met mijn ex heel snel een ander. Wil dat zeggen dat mijn ex niets voor mij betekende? Nee. We hebben een hele leuke tijd gehad, waar ik niet met slechte gevoelens aan terug denk. Alleen de laatste twee maanden waren slecht, daarom dat ik zo snel een ander had. Ik probeerde het al vaker uit te maken maar hij bleef me stalken, smeken, dreigen met zelfmoord etc. waardoor ik nooit durfde doorzetten. Toen ik eindelijk moed genoeg had verzameld om toch door te zetten had ik inderdaad snel mijn leven al weer opgepakt, omdat mijn gevoelens al langer weg waren.
Maar toch heb ik respect voor wat we gehad hebben en vond ik het een leuke tijd. Het is niet omdat je ex nu alweer andere meiden toevoegt dat dat wil zeggen dat jullie relatie niks betekende voor hem.

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-16 18:31

Oh jongens, de meeste denken een hele andere kant op. :+ Kan ik ook wel begrijpen, want niet alles komt goed over op internet. En niet alle details vertel ik ook op internet. Aangezien ik niet alle details van onze relatie meer weet, en aangezien ik ook niet alles open en bloot op internet wil zetten.

Slappe hap is een mooie verwoording.. Moest hier even om lachen.. Het is inderdaad zo dat ik het oa uit heb gemaakt omdat er 'niks in zit' en dus ook niks uit komt. Misschien durft hij zich niet te uiten. Maar dan durft hij zich echt NERGENS in te uiten. Aangezien ik het er soms echt uit moest trekken bij hem wat hij zelf wilde. Op bijna alles werd 'oké' gezegd. En soms liep ik als een dirigent/moeder achter hem aan over wat er gedaan moest worden of wat hij wilde doen of zelfs of hij iets wilde vertellen. Of als ik bv een klankbord nodig had (bv ruzie in huis) dan kwam er ook niks uit. Alleen maar 'oké'.

Hij had echt niet smekend aan de deur hoeven liggen. Alleen, normaal, met 'ruzies' deed hij dat standaard, altijd! Als hij nu, bij zoiets heftigs dan zegt, oke, is goed.. Dat vind ik vreemd. En iedere keer dat ik er over wilde praten of dat we er over praatte, deed hij ook tegen mij heel luchtig er over. Nu, achteraf gezien, voelde ik me niet geliefd. Een beetje aan de kant geschoven... Zijn dat dan de goede woorden? Ook niet denk ik.

De mensen die zeggen, je hebt het zelf uitgemaakt dus je moet er maar overheen stappen of dat soort praat.. Sorry, maar als je een relatie uit maakt betekent dat niet dat je geen gevoel meer hebt voor de ander en dat je er dan maar makkelijker overheen moet kunnen stappen... Dan verwacht je dat als je het zelf met respect uit maakt dat je ook respect terug krijgt ook al is de liefde over. Dan verwacht je geen 'oké doei' en gelijk zijn oude vlam weer opduikelen. Ik had verwacht dat hij ook verdriet zou hebben ervan. Maar ja, misschien is dit zijn manier van verwerken idd. Niemand die dat te weten gaat krijgen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:13

Maar ok.. Waarom schrijf je dat niet gewoon aan hem?
Vertel dat je dat voelt zonder verwijten te maken, als hij niet weet hoe erg jij er mee zit kan hij ook niks.
En stel jezelf open en eerlijk op en zonder verwijten, wie weet krijg je gewoon antwoord terug.
Wie weet komt er gewoon uit dat hij er net zo hard mee zit, die kans is flink groot.
Maar mijn advies, schrijf de brief en leg hem daarna minstens een dag weg.
Lees hem daarna op een minder emotioneel monent na en beslis dan of het ok is om de brief op te sturen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:31

Loretteeee schreef:
Slappe hap is een mooie verwoording.. Moest hier even om lachen.. Het is inderdaad zo dat ik het oa uit heb gemaakt omdat er 'niks in zit' en dus ook niks uit komt. Misschien durft hij zich niet te uiten. Maar dan durft hij zich echt NERGENS in te uiten. Aangezien ik het er soms echt uit moest trekken bij hem wat hij zelf wilde. Op bijna alles werd 'oké' gezegd. En soms liep ik als een dirigent/moeder achter hem aan over wat er gedaan moest worden of wat hij wilde doen of zelfs of hij iets wilde vertellen. Of als ik bv een klankbord nodig had (bv ruzie in huis) dan kwam er ook niks uit. Alleen maar 'oké'.

Het is voor mij als buitenstaander natuurlijk gissen, maar ik heb zelf het idee dat jou ex-vriend alleen maar 'oké' zij om verdere ruzies of problemen te voorkomen. Daarmee praat ik het niet goed, want ik vind dat een jongen wel een mening moet hebben en deze moet durven tonen, maar ik kan me inbeelden dat dit gaande was. Je komt op mij ook over als iemand die alleen wil horen wat ze wil horen en zodra een mening/uitgangspunt/gedachte/verwachting/o.i.d. afwijkt van wat jij graag wil horen/zien/o.i.d. het als 'fout' gezien wordt. Iemand met een beetje ruggengraat kan dit natuurlijk wel hendelen en tegengas geven, maar misschien vind jou ex-vriend dit gewoon heel moeilijk en loop jij continu over hem heen.

Dit probleem heb ik met één van mijn beste vriendinnen gehad. Ik kan goed mijn mannetje staan en zeggen wat ik vind/denk/voel/wil, maar die vriendin kon dit niet en zij werd altijd zo overrompeld door mijn woorden dat zij niet durfde te zeggen dat zij het er niet mee eens was of er toch net iets anders over dacht. Sommige mensen vinden dit gewoon moeilijker dan de ander en als je er rekening mee houdt, is het prima op te lossen. In mijn ogen ben jij in je relatie alleen maar meer de nadruk gaan leggen op zijn 'meningloosheid' dat het voor hem alleen maar moeilijker en moeilijker werd om zijn mening te geven en daarom stemde hij overal maar automatisch mee toe.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik dus niet vind dat je hem maar 'slappe hap' moet noemen (niet alleen jij, ook de rest van de bokkers) maar dat er misschien meer achter zit. Dat moet je in mijn ogen nu gewoon loslaten. :j En nogmaals, dit is wat er in mij opkomt na het lezen van je topic. Misschien zit ik er compleet naast.

Loretteeee schreef:
Hij had echt niet smekend aan de deur hoeven liggen. Alleen, normaal, met 'ruzies' deed hij dat standaard, altijd! Als hij nu, bij zoiets heftigs dan zegt, oke, is goed.. Dat vind ik vreemd. En iedere keer dat ik er over wilde praten of dat we er over praatte, deed hij ook tegen mij heel luchtig er over. Nu, achteraf gezien, voelde ik me niet geliefd. Een beetje aan de kant geschoven... Zijn dat dan de goede woorden? Ook niet denk ik.

Het is misschien vreemd dat hij nu niet aan het smeken is, maar ik zou daar persoonlijk juist blij mee zijn. Ik snap dat het een deuk in je ego oplevert als je ex blijkbaar ook vindt dat jullie beter af zonder elkaar zijn, maar in plaats van dat als iets 'negatiefs' te zien, zou ik proberen het als positief te zien.

Geloof me, een ex die blijft smeken of blijft vinden dat hij de ware voor je is, is vreselijk vervelend.

Loretteeee schreef:
De mensen die zeggen, je hebt het zelf uitgemaakt dus je moet er maar overheen stappen of dat soort praat.. Sorry, maar als je een relatie uit maakt betekent dat niet dat je geen gevoel meer hebt voor de ander en dat je er dan maar makkelijker overheen moet kunnen stappen... Dan verwacht je dat als je het zelf met respect uit maakt dat je ook respect terug krijgt ook al is de liefde over. Dan verwacht je geen 'oké doei' en gelijk zijn oude vlam weer opduikelen. Ik had verwacht dat hij ook verdriet zou hebben ervan. Maar ja, misschien is dit zijn manier van verwerken idd. Niemand die dat te weten gaat krijgen.

Jij denkt dat hij geen verdriet heeft, maar misschien toont hij dit simpelweg niet aan jou? Dat hij tegen mensen zegt dat hij er vrede mee heeft, betekent niet dat zijn gevoel voor jou in één klap weg is of er nooit geweest is. Dat betekent enkel en alleen dat hij ook inziet dat jullie niet bestemd zijn voor elkaar. Voor je eigen rust en verwerking zou ik proberen te stoppen met het invullen wat hij denkt/doet. Daar krijg je alleen maar nare gedachtes van en misschien is er helemaal niets aan de hand.

Sterkte.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:55

2 mensen die ooit samen waren die uit elkaar gaan is meestal moeilijk, tenzij het voor beiden een soort van uit mekaar groeien is geweest en beide dat ook zo aanvoelen. Hoe iemand omgaat met een breuk is niet te voorspellen en niet te beheersen, dus ik zou er geen conclusies uit trekken over wie hoeveel om wie geeft of gegeven heeft

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:43

Ts,je hebt het zelf uitgemaakt! Uit=uit vind ik.Op naar de volgende die nu hopenlijk wel de ware voor altijd is. Als iemand het met mij uitmaakt dan wil ik in dezelfde seconde iemand anders. Iemand die al een tijd in de wacht stond! En als ik het zelf uitmaak dan is die ander van dat moment af aan ook weer 100% vrij en hoeft zich niet te verantwoorden zeg. Waren er dan geen gevoelens? Natuurlijk wel, maar de reden om het uit te maken was dan dus doorslaggevend.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:37

Callisto04 schreef:
2 mensen die ooit samen waren die uit elkaar gaan is meestal moeilijk, tenzij het voor beiden een soort van uit mekaar groeien is geweest en beide dat ook zo aanvoelen. Hoe iemand omgaat met een breuk is niet te voorspellen en niet te beheersen, dus ik zou er geen conclusies uit trekken over wie hoeveel om wie geeft of gegeven heeft

+ 1

Mijn eigen ervaring: poedersuiker, klote, jaloezie, boos, verdriet, afgunst, verraad en dan de 'waarom' vraag, maar natuurlijk ook 'heeft hij dan niks gegeven om mij, dat hij zo snel doorgaat? Betekende ik dan werkelijk niets?' Vragen die je jezelf stelt en ook zelf invult en wat ontzettend slecht is. Maar ja, probeer het maar tegen te houden als je ex een week later met een ander in bed ligt, ondanks dat ik het uit heb gemaakt. Gevoel is iets wat je niet zo maar aan en uit zet, helaas.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:56

had zowat dezelfde gevoelens, nu na twee jaar kijk ik er toch anders tegen aan en kunnen we ook terug normaal praten en omgaan met elkaar, wat uiteindelijk ook goed is voor de kinderen