Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarnaast sta ik voor de klas met moeilijk opvoedbare pubers. Zichtbare boobs is niet goed voor de rust in de klas 
purny schreef:Dat lijkt me ook bizar. Als je zwanger bent dat je borsten met gemiddeld 3 cupmaten groeien. Ik heb normaal gesproken D of E. Dan kan ik er dus m'n bord op parkeren

) Marley schreef:Ik ben tijdens de zwangerschap wel wat gegroeid maar geen 3 cupmaten hoor. Dat verschilt per persoon. Na de bevalling borstvoeding gegeven en toen waren ze wel groter ja. Nu helaas niet meer haha. Eerder kleiner en zeker slapper helaas.

knuffeldier schreef:Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh.
Alsof mensen een rolberoerte krijgen van een paar tepels. Laat de maatschappij maar wennen!
Nou vind ik bh's ook gewoon lekker zitten, dus echt de aandrang om het te doen is er niet.mingming schreef:Voor de mensen die het niet lekker vinden zitten, hebben jullie wel de goede maat? Ik vond ze ook altijd afschuwelijk zitten, maar met deze manier van meten: https://www.youtube.com/v/8Jk55ep4XUQ zit het een stuk beter. Hoewel ik uiteindelijk 1 cupmaat kleiner ben gaan zitten dan ik had gemeten via het filmpje (zat beter bij mij), heb ik geen last meer van vervelende bh's.
volgende keer als ik BH's ga shoppen maar kijken of die dan past purny schreef:Dat lijkt me ook bizar. Als je zwanger bent dat je borsten met gemiddeld 3 cupmaten groeien. Ik heb normaal gesproken D of E. Dan kan ik er dus m'n bord op parkeren

Bellatrix schreef:Lekker doen wat je zelf wilt.
Ik heb met mijn cup E een (sport)BH nodig en die draag ik dus altijd. (BH met beugel drukt op mijn ribben) Alleen toevallig zondag na mijn les was ik zo bezweet dat ik gek werd van dat ding dus thuis uitgedaan. Maar als ik de deur uitga heb ik altijd een BH aan...ik kan niet zonder die ondersteuning als ik moet bewegen. Paardrijden zonder BH is een nogo.
Geryon schreef:Geweldig hoe mannen denken dat het een sexy trend zou worden om bh loos te gaandie hebben niet veel ervaring met echte tieten
alexonline schreef:Geryon schreef:Geweldig hoe mannen denken dat het een sexy trend zou worden om bh loos te gaandie hebben niet veel ervaring met echte tieten
En wat is volgens jou dan de definitie van "echte" tieten hahaha, misschien leef ik wel in een droomwereld waarin alleen maar mooie volmaakte ....... Voorkomen zoals altijd in die FA reclames van vroeger voorbij kwamen hahaha.