Goed, genoeg hierover. Verder weer lekker on topic
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nessie schreef:En ik snap weer niet wat er nou leuk is aan in een hokje leven voor een kapitaal per maand... Wat niet eens van jou is/wordt. Ik vind het zonde het geld in iemand anders zijn woning te investeren. Dan had ik echt minder de mogelijkheid gehad tot het reizen, van Ibiza tot Hawai, ik vind reizen echt geweldig. Zo zal het voor iedereen anders liggen.
Goof schreef:Ik zie trouwens een hoop mensen posten dat ze niet op zichzelf willen wonen omdat ze zich dan eenzaam zouden voelen. Wat is de reden dat een eigen huis wordt gezien als eenzaamheid? Waarom zou je eenzaam zijn in een eigen huis?
Goof schreef:Ik zie trouwens een hoop mensen posten dat ze niet op zichzelf willen wonen omdat ze zich dan eenzaam zouden voelen. Wat is de reden dat een eigen huis wordt gezien als eenzaamheid? Waarom zou je eenzaam zijn in een eigen huis?
ik kom uit een gezin met 6 mensen dus er was altijd wel rumoer thuis en aanspraak. Als je alleen woont kom je thuis en is er... Niemand
vriendinnen heb ik wel, ben in die zin niet eenzaam, maar uiteindelijk kom je altijd alleen thuis.
. Ik ben geen sociaal mens (heel verre van zelfs) en ik heb ook niet de behoefte daar verandering in te brengen. Hecht meer waarde aan mijn dieren. Ieder zijn eigen leven en eigen keuzes, toch?
en gezellig samen een kopje thee drinken zoals met mijn moeder of vriendin is niet te vergelijken met als ik een 
Josien_ schreef:X_Michelle_X schreef:tevens rijd ik nog 3 andere paarden bij en heb ik 3 baantjes. Tijd om op mijzelf te wonen heb ik dus ook niet echt
Haha, dit is ook wel grappig.
X_Michelle_X schreef:Hihi.
Ik ben altijd zoblij met mijn ouders die een bordje klaar hebben staan voor mij![]()
![]()
4 paarden rijden, 3 banen en een hbo opleiding is voor het goede echt te veel maarja
.
antje_vip schreef:MDH, acantus heeft geen wachtlijsten en je kan je vanaf het begin inschrijven per woning.