Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Iedereen heeft het zwaar.. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. De een heeft hoofdpijn en klaagt en zaagt en een ander heeft tig dingen en die hoor je nooit. Je leven er door laten beheersen lijkt mij niet de bedoeling en die kant gaat het wel een beetje op als je de hele dag door zulke berichten plaatst. Gelukkig heb ik die niet! Ik zie nog liever tig eetberichten voorbij komen dat hele dagen geklaag over hoe zwaaaaaaaaaaaaaar je het wel niet hebt.
purny schreef:Ik zou zeggen als je echte humor wilt moet je eens het profiel van Bep *** zoeken. Arme mensje heeft denk ik dyslexie. Maar het is eigenlijk wel een beetje grappig
Jolien87 schreef:purny schreef:Ik zou zeggen als je echte humor wilt moet je eens het profiel van Bep de nooijlanf zoeken. Arme mensje heeft denk ik dyslexie. Maar het is eigenlijk wel een beetje grappig
Ik twijfel nog steeds of dat profiel wel echt is.
Wat ik overigens ook heerlijk vind, is om op de fb-pagina's van bol.com, postnl en wehkamp over andermans leed te lezen. En dan vooral het gebrek aan begrip voor een situatie en hoe ze al bij voorbaat op de achterste benen staan bij heel kleine dingetjes.
connie64 schreef:ik heb er eentje die t volgende doet,we gaan nu naar schiphol (foto)we zijn nu op schiphol (foto)we gaan nu t vliegtuig in (foto)we komen nu aan in ...(foto)we gaan nu naar t hotel (foto)dit is ons balkon (foto)we drinken nu wat (foto)
dan gaat dit zo heel haar vakantie,t liefst 10 dagen lang,alles wordt geliked door haar man die gewoon naast haar zit....
wow wat een leven!