Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:20

Ik zou zeggen als je echte humor wilt moet je eens het profiel van Bep *** zoeken. Arme mensje heeft denk ik dyslexie. Maar het is eigenlijk wel een beetje grappig
Laatst bijgewerkt door Murthul op 24-04-16 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd, zie modopmerking

Happy16

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:28

Dat profiel moet haast wel een grap zijn?!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:33

Welke prins is er overleden... _O- :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:34

Die las ik net ook! Zielig vlak voorKoningsdag..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 15:50

Ik wilde hem niet delen, want dat vond ik een beetje flauw, maar ik heb er ook om moeten lachen. Het bericht dat Willen dood zou zijn is ook nog eens 36 keer gedeeld. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 18:31

Sammie schreef:
Iedereen heeft het zwaar.. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat. De een heeft hoofdpijn en klaagt en zaagt en een ander heeft tig dingen en die hoor je nooit. Je leven er door laten beheersen lijkt mij niet de bedoeling en die kant gaat het wel een beetje op als je de hele dag door zulke berichten plaatst. Gelukkig heb ik die niet! Ik zie nog liever tig eetberichten voorbij komen dat hele dagen geklaag over hoe zwaaaaaaaaaaaaaar je het wel niet hebt.

Ja hoor, heb je gelijk in en het is soms ook de manier waarop het gebracht wordt door deze en gene. En toch kost het mij geen moeite om iemand die het even nodig heeft, een hart onder de riem te steken. Kleine moeite, groot plezier. :)

Waar ik trouwens wel om moet lachen op social media is: mensen die hoog van de toren blazen en een hoop blabla om niks hebben... Dat vind ik dan weer vermakelijk....

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:09

Iemand die ook hilarisch is om te volgen is Michella *** := Die uit ook regelmatig haar agressie op Facebook haha.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 24-04-16 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd, zie modopmerking

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:12

Zou Bep het niet raar vinden zoveel vrienden te krijgen :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:19

purny schreef:
Ik zou zeggen als je echte humor wilt moet je eens het profiel van Bep *** zoeken. Arme mensje heeft denk ik dyslexie. Maar het is eigenlijk wel een beetje grappig

Ik twijfel nog steeds of dat profiel wel echt is.

Wat ik overigens ook heerlijk vind, is om op de fb-pagina's van bol.com, postnl en wehkamp over andermans leed te lezen. En dan vooral het gebrek aan begrip voor een situatie en hoe ze al bij voorbaat op de achterste benen staan bij heel kleine dingetjes. :o
Laatst bijgewerkt door Murthul op 24-04-16 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast ivm aangepast bericht

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 23:28

Ik denk dat het fake is hoor, die foto van die cavia in het ziekenhuis is met een te dure camera gemaakt :p

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 23:40

Jolien87 schreef:
purny schreef:
Ik zou zeggen als je echte humor wilt moet je eens het profiel van Bep de nooijlanf zoeken. Arme mensje heeft denk ik dyslexie. Maar het is eigenlijk wel een beetje grappig

Ik twijfel nog steeds of dat profiel wel echt is.

Wat ik overigens ook heerlijk vind, is om op de fb-pagina's van bol.com, postnl en wehkamp over andermans leed te lezen. En dan vooral het gebrek aan begrip voor een situatie en hoe ze al bij voorbaat op de achterste benen staan bij heel kleine dingetjes. :o

Ooooh die bol.com gate over dat huisje. HILARISCH. Beste dagen van mijn leven. Tot ik werd verbannen en geblokkeerd. Ik word wel altijd rap geblokkeerd.

Op 5 december werd ik ineens aangevallen door een dame, via een pb. Geen idee waar ze boos over was, dat wilde ze niet vertellen maar ik moest wel mijn kankerkop houden. Toen stuurde ze me een bericht dat ik haar met rust moest laten want haar schoonmoeder had een hersenbloeding en ze was op weg naar het ziekenhuis. Ja eh. Ze werd heel boos toen ik vroeg of ze lootjes hadden getrokken en of ze een beetje lief was geweest dit jaar. Toen ging ze volledig over de zeik. Toen ik haar fijne feestdagen wenste werd ik geblokkeerd.

Michella vind ik leuk! Zo lekker bot. Ja dat klikt wel denk ik.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 01:48

Haha ja, ik herken dit heel erg. En kan er ook zo hard om lachen. Nu heb ik dan ook een aantal mensen op Facebook die hele lange discussies aan gaan op allemaal Facebook pagina's, welke soms echt hilarisch zijn. En stiekem stuur ik ook wel eens 'de Speld' artikelen naar mijn vader of moeder. :')

En voor de mensen die het leuk vinden, volg gewoon eens een aantal pagina's als de Speld, Nieuwspaal en Klantenservice. Die reacties van sommigen :+ :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 04:18

Ik doe het ook graag, maar stiekem vind ik het haast te schaamtelijk.
Qua ziek zijn en dingen delen..
Ach zolang het niet dagelijks of wekelijks is?
Ik post ook 1x per jaar een verhaaltje rond de lente.
Dat omdat ik chronische Lyme heb en dit is te voorkomen, dus elk jaar rond deze tijd neem ik de moeite mensen erop alert te maken.
Gewoon dat behandeling in later stadium zeer lastig is en duur, en dat het echt veel en veel te veel kapot kan maken.
En direct ook dat ik blij mag zijn met hoe het nu gaat, en dat ik mezelf zeker niet zielig vind.
Ik ben zuinig op mijn vrienden, en al help ik er maar 1 persoon mee is het de moeite al waard geweest.
Verder post ik sporadisch iets, ja af en toe eens in tig maanden als ik er echt de schurft in heb, maar dat mag vind ik.
Ik deel ook zelden links over Lyme, ik kan niet zo goed tegen negatieve vibes.
Tenzij het echt belangrijk is voor mensen om te weten ter preventie doe ik het niet, en het gebeurt echt weinig.
Momenteel heb ik iemand op fb die net een relatiebreuk achter de rug heeft.
Elke, elke dag een plaatje met een quote over de liefde, dat veranderde in x weken van ik mis je naar ik wilde dat ik je nooit gekend had.
En ik vind het echt heel banketstaaf, maar elke dag is wel veel denk ik.
Ik heb trouwens twee accounts, een voor de massa en een voor kleinschalig.
De brol staat dus op de een, en het nuttige op de ander.
Heb ik geen zin in brol kijk ik gewoon alleen op de kleinschalige. :)

Deze vond ik trouwens erg leuk op fb:
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 07:37

Zulke dingen vind ik altijd heerlijk om te lezen. Beetje aandacht gestoken in iets simpels en zo toch wat grappigs ervan maken.
Slim ook, veel mensen delen het. Dus meer mensen die mogelijk de vissen willen overnemen.

Ik heb iemand op Facebook die dagelijks verteld wat hij als avondeten heeft. Best handig, als ik niks weet doe ik een rondje op zijn pagina en weet ik wel weer wat voor die dag :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:06

connie64 schreef:
ik heb er eentje die t volgende doet,we gaan nu naar schiphol (foto)we zijn nu op schiphol (foto)we gaan nu t vliegtuig in (foto)we komen nu aan in ...(foto)we gaan nu naar t hotel (foto)dit is ons balkon (foto)we drinken nu wat (foto)
dan gaat dit zo heel haar vakantie,t liefst 10 dagen lang,alles wordt geliked door haar man die gewoon naast haar zit....

wow wat een leven!

En zulke mensen zouden het bijna verdienen dat hun huis leeg is als ze terugkomen.

Overigens denk ik dat het niet helemaal de bedoeling is om op Bokt (namen van) specifieke personen te benoemen, zoals de laatste pagina's nu gebeurt.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:13

Zo denkt mijn buurvrouw dat als je iets op iemands tijdlijn plaatst, niemand anders het kan lezen, en af en toe roddelt ze er op los, geweldig

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 22:48

Ik heb een Facebook vriendin die dagelijks iets post waar ik heel hard om moet lachen. Leedvermaak... ze was laatst foutloos in de BB. Leuk voor haar maar om nou te gaan posten dat je nu voor de top gaat... Dan mis je toch ergens een paar afslagen. Sneu figuur. Als er dan niemand reageert op haar posts en ze dus vraag en antwoord met zichzelf gaat doen kan je mij helemaal opvegen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:24

Ik zie zo even niet waarom het sneu is als iemand na een leuk rondje bb aangeeft voor de top te gaan. Dat klinkt bij haar als blijdschap. Jouw reactie klinkt als afgunst. De top is voor iedereen anders en het kan ook als lolletje bedoeld zijn..

Een vraag en antwoord met zichzelf is wel apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:28

Nou inderdaad... en dat noem je dan een (FB) vriendin?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:52

Ze leek best aardig tot ik haar beter leerde kennen irl. Als er geen sorry vanaf kan bij een frontale botsing waarbij zij volledig fout zat ben ik er klaar mee.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:59

Anne_GTI schreef:
Ze leek best aardig tot ik haar beter leerde kennen irl. Als er geen sorry vanaf kan bij een frontale botsing waarbij zij volledig fout zat ben ik er klaar mee.

Maar waarom verwijder je haar dan niet gewoon :?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:43

Volgens mij bevestig je nu de afgunst die je hebt. Verwijder haar dan gewoon, hoef je er niet aan te ergeren ook.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 10:47

Maar wat heeft die botsing met haar blijdschap te maken? Of gun je haar niks meer nu? Dat vind ik pas sneu.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:37

Het heeft niks met gunnen te maken. Hetgeen ik bedoel en wat ik vermakelijk vind is dat ze op Facebook vermeld dat ze zo fijn gereden had en nu voor de top gaat terwijl het rijden behoorlijk beroerd ging en dankzij haar lieve paard wat haar een paar keer echt heel erg uit de brand hielp ze rond kwam.

Vind ik humor en daarom heb ik haar nog niet verwijderd. Ik erger me er niet aan, ik moet er gewoon elke keer weer om lachen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 18:47

Joh, wees dan op z'n minst blij voor haar dat zij zich er fijn bij voelt.